Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Charlotte Frogner var oppleser i denne boka som bl.a. Sturla Bang har skrevet, spøkelset sang "Bang bang" I duett ikveld. 🥳🎶

Screenshot_20231209_211106_Samsung Internet.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbermedbarn skrev (9 minutter siden):

Jeg er vel en av maaaange her inne som hadde rett i dag også? 🙈

Ja er nok det. Hadde også rett! Tre på rad nå! 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lett i år. «Alle» vet jo hvem de tre gjenværende er. Eneste jeg var i villrede på var roboten, da jeg ikke ante hvem hun momrak er. Så nå blir d finale m Vågenes, Linnea og Frogner. Hadde vært kjempeartig om minst en av de viste seg å være noen helt andre, men tror nok ikke det..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang i Maskoramas historie orket jeg ikke se hele programmet, fordi det er så åpenlyst hvem alle er, og har vært det 

Spoiler

hele veien. Det som var gøy tidligere var å måtte lete litt under det åpenbare, og i fjor virret jeg litt på ulven helt til slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plakaten på veggen antyder at Spøkelset har bånd til teateret. Charlotte Frogner har vært ansatt ved Det Norske Teateret siden 2004. 

0Spokelset08.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokke89 skrev (1 time siden):

Har ikke hørt om Annika jeg 🤣

Hadde heller ikke hørt om henne før denne tråden. Men tippet på henne siden "alle" her var sikre, og masse hint stemte. 

Litt kjedelig at hintene er så enkle i år...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ordsmed
NordicViking skrev (På 25.10.2023 den 21.34):

Hva med Evelina Moholt? Hun kan både synge og danse. Hun jobbet i sommer i Kristiansand Dyrepark som Klara på Kutoppen.  (TV2)

Du var den første som gjettet (nesten helt) riktig på én av maskene i denne tråden, og det allerede 25. oktober. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ordsmed
Madameovary skrev (På 11.11.2023 den 20.14):

Furby er Linnea Myhre

Første person til å gjette Linnea Myhre i denne tråden. Nå har vi jo ikke fasiten enda, men likevel gøy å se hvem som gjettet henne allerede under første sending. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ordsmed
Plutselig_gravid skrev (På 11.11.2023 den 20.39):

Kan katten være Kevin vågenes?

Første som gjettet Kevin Vågenes, også under første sending. Imponerende (gitt at det er riktig!). 🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ordsmed
Blunkefjes skrev (På 11.11.2023 den 21.04):

Charlotte Frogner på spøkelset hvertfall :)

Første som gjettet Charlotte Frogner, også under første sending. 🏆

Tenkte jeg skulle gå gjennom de gamle innleggene og se om det er noen vi har vært innom som det kan være, eller om de siste tre er 100 % spikret nå ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ordsmed
Janzypants skrev (På 12.11.2023 den 10.11):

Rotta er hvertfall ingen profesjonell sanger 😅 Jeg bare lurer på om det kan være Mads Hansen? Rotta sier i videoen: "Noen vil jo kanskje si at jeg røver gull, men jeg tar jo bare det jeg fortjener", samtidig som han åpner opp jakka si og vi får se en bling-bling S. Kan det være S for sommerkroppen? Fikk ikke han gullplate for den låta, samt at han vant Spellemann for årets låt - noe ikke alle var enig i at var fortjent, så vidt jeg kan huske! 😅 Ergo de mener at han røvet det til seg, men han tok jo bare det han fortjente? :P 

Første som gjettet Mads Hansen. 🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...