Ford3000 Skrevet 9. desember 2023 #1361 Del Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det var ikke helt bra. Og jeg syns kjolen må dekke tissen😳 Da var ikke jeg alene om å tenke det med kjolen 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 9. desember 2023 #1362 Del Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): «Sykmeldt».. au da.. Hvem? Og hvilken kontekst? Har spolt mye. Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden): Duetten til Katten, eneste som synes Ylva sang kjempesurt? Katten som er mann får jo til de høy og lyse tonene langt bedre etter hva jeg kan høre. Katten fant iværtfall ikke en duett partner som matchet talentet hans. Hørtes ikke veldig bra ut nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. desember 2023 #1363 Del Skrevet 9. desember 2023 Høres godt at det er Linnéa 🐦 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falske rykter Skrevet 9. desember 2023 #1364 Del Skrevet 9. desember 2023 Ganske longshot, men når romvesenet går rundt i skogen så skimter man ulik bebyggelse i bakgrunnen. Veeeldig uklart, men fikk en følelse på at det er Bø Sommarland man skimter. Som forøveig har samme type skog rundt hele. Det stemmer i så fall med Annika, men who knows! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1365 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Blåttvann skrev (1 minutt siden): Hvem? Og hvilken kontekst? Har spolt mye. Hørtes ikke veldig bra ut nei. Insinuerte at Erlend Bratlands sykmelding er falsk, at han er sykmeldt fra julekonsertene for å være i Maskorama. Viste «sykmeldt» i hermetegn. Marion Endret 9. desember 2023 av Frøkenfryden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 9. desember 2023 #1366 Del Skrevet 9. desember 2023 Det er helt idiotisk hvor åpenbare hintene er i år!! NRK har virkelig en jobb å gjøre med dette neste år. Dette blir bare for dumt, og ødelegger all spenning og moro. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1367 Del Skrevet 9. desember 2023 Jessie J🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. desember 2023 #1368 Del Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Det var ikke helt bra. Og jeg syns kjolen må dekke tissen😳 Der tenkte vi likt. Aldri hørt om dama jeg. Men jeg følger dårlig med på ny musikk. Duetten mellom spirrevippen og Aleksander var helt nydelig ♥️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. desember 2023 #1369 Del Skrevet 9. desember 2023 Irja skrev (10 minutter siden): Ligger litt etter direktesendingen.. Det er ikke Tone Damli. Tror ikke jeg heller. Da har hun forvrengt stemmen mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1370 Del Skrevet 9. desember 2023 Alexander var så opptatt av å vise Spirrevippen og være i noe med den. Noen av de andre syngedamene er mer opptatt av seg selv. Syns strenge meg🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. desember 2023 #1371 Del Skrevet 9. desember 2023 Lille-Spøk er jo litt morsom da. 😁 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 9. desember 2023 #1372 Del Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Alexander var så opptatt av å vise Spirrevippen og være i noe med den. Noen av de andre syngedamene er mer opptatt av seg selv. Syns strenge meg🤪 Alexander er fantastisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1373 Del Skrevet 9. desember 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Der tenkte vi likt. Aldri hørt om dama jeg. Men jeg følger dårlig med på ny musikk. Duetten mellom spirrevippen og Aleksander var helt nydelig ♥️ Ikke hørt om jeg heller😂 men det går greit😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 9. desember 2023 #1374 Del Skrevet 9. desember 2023 Marion altså. Ammetåke er jo en ting, vi har alle vært der, men man mister ikke gehøret av den grunn 🙈😜 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. desember 2023 #1375 Del Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke hørt om jeg heller😂 men det går greit😆 Haha, ja tror ikke vi har gått glipp av så mye 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. desember 2023 #1376 Del Skrevet 9. desember 2023 Stoltenberg har vært i dette forumet og lest hva vi har kommet fram til. 😄 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 9. desember 2023 #1377 Del Skrevet 9. desember 2023 Hvis spøkelse går videre og leser her så ønsker jeg meg Queen bohemian rhapsody med store spøk og lille spøk neste gang please ☺️ 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 9. desember 2023 #1378 Del Skrevet 9. desember 2023 Altså. Den kjolen 😳 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 9. desember 2023 #1379 Del Skrevet 9. desember 2023 Syns jeg hørte Linnea Myhre i spirrevippen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1380 Del Skrevet 9. desember 2023 Blålilla skrev (Akkurat nå): Altså. Den kjolen 😳 «Kjolen»😂😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå