Irja Skrevet 9. desember 2023 #1341 Del Skrevet 9. desember 2023 loffen skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om Nei, Maskorama skal jo treffe mange ulile aldersgrupper og interesser. Dette er jo en ung dame som mange over 35/40 ikke har hørt om. Hun er youtuber og programleder. Blandt annet MGP og P3 gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. desember 2023 #1342 Del Skrevet 9. desember 2023 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Noen som tror det er Tone Damli? Da er hun supergod til å gjøre til stemmen sin. Hvilken figur skulle ha vært Tone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. desember 2023 #1343 Del Skrevet 9. desember 2023 Annika Momrak har piercing som Tete sier. https://tv.vg.no/video/261162/slet-med-a-sette-grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1344 Del Skrevet 9. desember 2023 Er det feil at jeg syns Kattepusen er litt sexy😂🙈? 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 9. desember 2023 #1345 Del Skrevet 9. desember 2023 Kattepusen må jo være Vågenes? Syns stemmen likner i alle fall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. desember 2023 #1346 Del Skrevet 9. desember 2023 Irja skrev (3 minutter siden): Hvilken figur skulle ha vært Tone? Romvesenet. Det de spekulerer i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 9. desember 2023 #1347 Del Skrevet 9. desember 2023 Hører godt at katten er Kevin nå.. fortsatt min favoritt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1348 Del Skrevet 9. desember 2023 «Sykmeldt».. au da.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. desember 2023 #1349 Del Skrevet 9. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): «Sykmeldt».. au da.. Det reagerte jeg og på. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9. desember 2023 #1350 Del Skrevet 9. desember 2023 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Romvesenet. Det de spekulerer i. Ligger litt etter direktesendingen.. Det er ikke Tone Damli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. desember 2023 #1351 Del Skrevet 9. desember 2023 Sorry Tete, Atle Pettersen har julekonserter. Han er IKKE Kattepusen. https://www.ticketmaster.no/artist/atle-pettersen-tusen-julelys-billetter/1100793 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 9. desember 2023 #1352 Del Skrevet 9. desember 2023 Hvis han har sagt han er sykemeldt så er det umusikalsk. Det i seg selv gjør at det neppe er Bratland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1353 Del Skrevet 9. desember 2023 kahaki skrev (Akkurat nå): Hvis han har sagt han er sykemeldt så er det umusikalsk. Det i seg selv gjør at det neppe er Bratland. Ja det er offentliggjort så det tok seg litt dårlig ut😳 Sola de skrev (2 minutter siden): Det reagerte jeg og på. Ja det var ikke helt ok.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 9. desember 2023 #1354 Del Skrevet 9. desember 2023 Duetten til Katten, eneste som synes Ylva sang kjempesurt? Katten som er mann får jo til de høy og lyse tonene langt bedre etter hva jeg kan høre. Katten fant iværtfall ikke en duett partner som matchet talentet hans. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1355 Del Skrevet 9. desember 2023 Alexander❤️ Så fint det ble. 4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1356 Del Skrevet 9. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Duetten til Katten, eneste som synes Ylva sang kjempesurt? Katten som er mann får jo til de høy og lyse tonene langt bedre etter hva jeg kan høre. Katten fant iværtfall ikke en duett partner som matchet talentet hans. Det var ikke helt bra. Og jeg syns kjolen må dekke tissen😳 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #1357 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Siterte meg selv i farta😂 Endret 9. desember 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 9. desember 2023 #1358 Del Skrevet 9. desember 2023 kahaki skrev (1 minutt siden): Hvis han har sagt han er sykemeldt så er det umusikalsk. Det i seg selv gjør at det neppe er Bratland. Er han sykemeldt, så er han ikke med i Maskorama. Det ville ødelagt ryktet hans dersom han fikk sykemelding for å slippe unna julekonsertene, for deretter plutselig å dukke opp i Maskorama. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinusu Skrevet 9. desember 2023 #1359 Del Skrevet 9. desember 2023 Første gang at jeg faktisk HØRER at det er Linnea, ikke hørt det før nå 🤩 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 9. desember 2023 #1360 Del Skrevet 9. desember 2023 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Duetten til Katten, eneste som synes Ylva sang kjempesurt? Katten som er mann får jo til de høy og lyse tonene langt bedre etter hva jeg kan høre. Katten fant iværtfall ikke en duett partner som matchet talentet hans. Nei. Veldig uheldig med duettpartner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå