KTK Skrevet 2. desember 2023 #1241 Skrevet 2. desember 2023 Egenskap skrev (3 minutter siden): hva endte dommerpanelet å stemme frem? Forstår at dem må kaste ut andre navn til tider for å ikke "avsløre" alt for den vanlige seer med en gang, men når Robert sier rett ut at han tror det egentlig er Kevin, så kan han bare kjøre på den, trenger ikke da å hive ut noe han vet er feil. 8
NordicViking Skrevet 2. desember 2023 #1242 Skrevet 2. desember 2023 Nevian skrev (1 minutt siden): Føler nesten panelet gjør seg bevisst dumme når det gjelder spøkelset. Det har jo vært etablert at det er Charlotte Frogner siden første låt. De vet vel at Spøkelset ikke blir stemt ut i dag, og kan derfor kaste ut noen vilkårlige navn. 4
Jobbermedbarn Skrevet 2. desember 2023 #1243 Skrevet 2. desember 2023 Vel på denne sangen er det helt sikkert; Linnea Myhre. Veeeldig lett å høre. 3
Egenskap Skrevet 2. desember 2023 #1244 Skrevet 2. desember 2023 Nevian skrev (2 minutter siden): Føler nesten panelet gjør seg bevisst dumme når det gjelder spøkelset. Det har jo vært etablert at det er Charlotte Frogner siden første låt. ja, jeg tenkte det samme. Etablert at det er artist charlotte frogner. 2 1
Egenskap Skrevet 2. desember 2023 #1245 Skrevet 2. desember 2023 NordicViking skrev (1 minutt siden): De vet vel at Spøkelset ikke blir stemt ut i dag, og kan derfor kaste ut noen vilkårlige navn. på samme måte som kvinnelige dommer dret seg ut angående forrige runde 5
Sonit Skrevet 2. desember 2023 #1246 Skrevet 2. desember 2023 Jeg har gjettet alle riktig hittil. Og tror faktisk jeg har alle riktige! Skulle vært premie for de som gjettet alle riktig tidlig! 3
Jobbermedbarn Skrevet 2. desember 2023 #1247 Skrevet 2. desember 2023 Sonit skrev (Akkurat nå): Jeg har gjettet alle riktig hittil. Og tror faktisk jeg har alle riktige! Skulle vært premie for de som gjettet alle riktig tidlig! I år er du nok en av veldig mange. 5 1
Irja Skrevet 2. desember 2023 #1248 Skrevet 2. desember 2023 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Vel på denne sangen er det helt sikkert; Linnea Myhre. Veeeldig lett å høre. Ingen tvil. Hører det så godt i hintvideoene også. 3
KTK Skrevet 2. desember 2023 #1249 Skrevet 2. desember 2023 De tror vel det er en grei sjanse for at Spirrevippen ryker i dag da, risikerer ikke å ta en Marion fra forgie helg.... 4
FruR Skrevet 2. desember 2023 #1250 Skrevet 2. desember 2023 Da blir det spirrevippen / Linnea som ryker i dag 1
Egenskap Skrevet 2. desember 2023 #1251 Skrevet 2. desember 2023 alle er enig om linnea myhre. Da bør man egentlig bruke person navn og ikke maskot navn. Første gang dommere er enige. Da ryker vel svirrevippen ut. Men svirrevippen er det det hun ser seg selv om? 1
Anonymeeee Skrevet 2. desember 2023 #1252 Skrevet 2. desember 2023 Jokke89 skrev (35 minutter siden): Hvem i alle dager er Romvesenet?🤣 Helt blank jeg🤣 Hører veldig godt på stemmen at det er Annika. Har sett videoene hennes på YouTube 1
missmcbeal Skrevet 2. desember 2023 #1253 Skrevet 2. desember 2023 Sinusu skrev (9 minutter siden): Spøkelset bør Jo egentlig være to, som Marion sier? 🥴 Hadde vært utrolig kult om Vidar Magnussen var der inne med Charlotte. 5
Anonymeeee Skrevet 2. desember 2023 #1254 Skrevet 2. desember 2023 Egenskap skrev (2 minutter siden): alle er enig om linnea myhre. Da bør man egentlig bruke person navn og ikke maskot navn. Første gang dommere er enige. Da ryker vel svirrevippen ut. Men svirrevippen er det det hun ser seg selv om? Hun sa i et intervju at spirrevippen var det eneste hun ville være hvis hun skulle være med der og at d var det beste kostymet
Anonymeeee Skrevet 2. desember 2023 #1255 Skrevet 2. desember 2023 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Hadde vært utrolig kult om Vidar Magnussen var der inne med Charlotte. Må huske at Charlotte er stemmeskuespiller og klarer å gjøre fort om på stemmen. 7
KTK Skrevet 2. desember 2023 #1256 Skrevet 2. desember 2023 Den eneste mulige spenningen som er igjen er vel om spøkelset kanskje kunne være to personer.... 3
Sommerkommer Skrevet 2. desember 2023 #1257 Skrevet 2. desember 2023 Anonymeeee skrev (Akkurat nå): Må huske at Charlotte er stemmeskuespiller og klarer å gjøre fort om på stemmen. Hva hvis det er en dukke fra barne tv og personen som synger bak. Dukken gis for mye tv tid til å være irrelevant. 4 1
Anonymeeee Skrevet 2. desember 2023 #1258 Skrevet 2. desember 2023 KTK skrev (Akkurat nå): Den eneste mulige spenningen som er igjen er vel om spøkelset kanskje kunne være to personer.... Joa men det kan være et hint til stemmeskuespiller.. bare en taktikk herfra
Anonymeeee Skrevet 2. desember 2023 #1259 Skrevet 2. desember 2023 Sommerkommer skrev (Akkurat nå): Hva hvis det er en dukke fra barne tv og personen som synger bak. Dukken gis for mye tv tid til å være irrelevant. Det er sant. Godt poeng. 1
Sonit Skrevet 2. desember 2023 #1260 Skrevet 2. desember 2023 Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden): I år er du nok en av veldig mange. Ja , jeg vet det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå