Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Egenskap skrev (3 minutter siden):

hva endte dommerpanelet å stemme frem?

Forstår at dem må kaste ut andre navn til tider for å ikke "avsløre" alt for den vanlige seer med en gang, men når Robert sier rett ut at han tror det egentlig er Kevin, så kan han bare kjøre på den, trenger ikke da å hive ut noe han vet er feil.

• Liker 8
Skrevet
Nevian skrev (1 minutt siden):

Føler nesten panelet gjør seg bevisst dumme når det gjelder spøkelset. Det har jo vært etablert at det er Charlotte Frogner siden første låt.

De vet vel at Spøkelset ikke blir stemt ut i dag, og kan derfor kaste ut noen vilkårlige navn.

• Liker 4
Skrevet

Vel på denne sangen er det helt sikkert; Linnea Myhre. Veeeldig lett å høre. 

• Liker 3
Skrevet
Nevian skrev (2 minutter siden):

Føler nesten panelet gjør seg bevisst dumme når det gjelder spøkelset. Det har jo vært etablert at det er Charlotte Frogner siden første låt.

ja, jeg tenkte det samme. Etablert at det er artist charlotte frogner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
NordicViking skrev (1 minutt siden):

De vet vel at Spøkelset ikke blir stemt ut i dag, og kan derfor kaste ut noen vilkårlige navn.

på samme måte som kvinnelige dommer dret seg ut angående forrige runde

• Liker 5
Skrevet

Jeg har gjettet alle riktig hittil. Og tror faktisk jeg har alle riktige!  Skulle vært premie for de som gjettet alle riktig tidlig! 

• Liker 3
Skrevet
Sonit skrev (Akkurat nå):

Jeg har gjettet alle riktig hittil. Og tror faktisk jeg har alle riktige!  Skulle vært premie for de som gjettet alle riktig tidlig! 

I år er du nok en av veldig mange. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Vel på denne sangen er det helt sikkert; Linnea Myhre. Veeeldig lett å høre. 

Ingen tvil. Hører det så godt i hintvideoene også.

• Liker 3
Skrevet

De tror vel det er en grei sjanse for at Spirrevippen ryker i dag da, risikerer ikke å ta en Marion fra forgie helg....

• Liker 4
Skrevet

Da blir det spirrevippen / Linnea som ryker i dag

• Nyttig 1
Skrevet

alle er enig om linnea myhre. Da bør man egentlig bruke person navn og ikke maskot navn. 

Første gang dommere er enige. Da ryker vel svirrevippen ut. Men svirrevippen er det det hun ser seg selv om?

• Liker 1
Skrevet
Jokke89 skrev (35 minutter siden):

Hvem i alle dager er Romvesenet?🤣 Helt blank jeg🤣

Hører veldig godt på stemmen at det er Annika. Har sett videoene hennes på YouTube 

• Liker 1
Skrevet
Sinusu skrev (9 minutter siden):

Spøkelset bør Jo egentlig være to, som Marion sier? 🥴

Hadde vært utrolig kult om Vidar Magnussen var der inne med Charlotte.

• Liker 5
Skrevet
Egenskap skrev (2 minutter siden):

alle er enig om linnea myhre. Da bør man egentlig bruke person navn og ikke maskot navn. 

Første gang dommere er enige. Da ryker vel svirrevippen ut. Men svirrevippen er det det hun ser seg selv om?

Hun sa i et intervju at spirrevippen var det eneste hun ville være hvis hun skulle være med der og at d var det beste kostymet

Skrevet
missmcbeal skrev (Akkurat nå):

Hadde vært utrolig kult om Vidar Magnussen var der inne med Charlotte.

Må huske at Charlotte er stemmeskuespiller og klarer å gjøre fort om på stemmen. 

• Liker 7
Skrevet

Den eneste mulige spenningen som er igjen er vel om spøkelset kanskje kunne være to personer....

• Liker 3
Skrevet
Anonymeeee skrev (Akkurat nå):

Må huske at Charlotte er stemmeskuespiller og klarer å gjøre fort om på stemmen. 

Hva hvis det er en dukke fra barne tv og personen som synger bak. Dukken gis for mye tv tid til å

være irrelevant. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
KTK skrev (Akkurat nå):

Den eneste mulige spenningen som er igjen er vel om spøkelset kanskje kunne være to personer....

Joa men det kan være et hint til stemmeskuespiller.. bare en taktikk herfra 

Skrevet
Sommerkommer skrev (Akkurat nå):

Hva hvis det er en dukke fra barne tv og personen som synger bak. Dukken gis for mye tv tid til å

være irrelevant. 

Det er sant. Godt poeng. 

• Liker 1
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden):

I år er du nok en av veldig mange. 

Ja , jeg vet det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...