Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

Her ser hele familien på, barn og ungdommer i alle aldre, er virkelig ikke mange vi hadde klart å komme frem til på egen hånd. Synes det er helt passe nivå på hintene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solsolsol skrev (12 minutter siden):

Her ser hele familien på, barn og ungdommer i alle aldre, er virkelig ikke mange vi hadde klart å komme frem til på egen hånd. Synes det er helt passe nivå på hintene. 

Enig. Maskorama er et program som skal treffe seere i alle aldre. Ikke alle som ser på har så inngående kunnskap om kjendiser som mange her inne, eller så stort engasjement til å finne ut av det. Tidligere år synes jeg hintene har vært så abstrakte og forvirrende at kun de mest innbitte fansene har klart å finne ut av det. Jeg følger med her inne og synes det er kjempeålreit. Mange som er veldig flinke til å finne ut av ting, men jeg er ikke så flink selv. Synes derfor det er helt OK at de har gjort hintene litt enklere :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over her, jeg tror vi som følger her eller på andre fora generelt opplever det enklere enn de som ikke gjør det fordi tanker rundt hintene blir så samlet og tydelige. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsolsol skrev (1 time siden):

Cookiesandcream skrev (1 time siden):

Enig. Maskorama er et program som skal treffe seere i alle aldre. Ikke alle som ser på har så inngående kunnskap om kjendiser som mange her inne, eller så stort engasjement til å finne ut av det. Tidligere år synes jeg hintene har vært så abstrakte og forvirrende at kun de mest innbitte fansene har klart å finne ut av det. Jeg følger med her inne og synes det er kjempeålreit. Mange som er veldig flinke til å finne ut av ting, men jeg er ikke så flink selv. Synes derfor det er helt OK at de har gjort hintene litt enklere :)

Her er jeg nok uenig med dere, og skal forklare hvorfor jeg er det.

Jeg har ikke all verdens kunnskap om kjendiser, men likevel har bare noen få google søk hjulpet meg med å finne svarene før vi var halvveis.

Når 48% gjetter Moholt og vi er kun halvveis, da er det noe galt med hintene og progammet.

Hintene skal ikke være så enkle at alle skal klare det, da kunne de likegodt sunget uten maskene. Hele poenget med Maskorama skal jo være at det er en belønning å klare å gjette rett.

Men når du kun kan ta 3-4 google søk, eller swipe innom diskusjon.no og kvinneguiden, så har du fasiten, da er jo hele mystikken borte.

Det blir som å lese en krimbok på 300 siden, men alle som leser krimboken kommer til å få vite hvem som er drapsmannen etter bare 100 sider. Så tåpelig er det Maskorama har blitt, poenget er at vi ikke skal ha alle svarene, men det ga de jo oss etter 2 av 6 livesendinger.

Folk er jo mer sikre nå, på alle, enn det de har vært på livesending nr 6 ved tidligere sesonger.

Neste hint video, de kunne likegodt klistret opp et bilde av kjendisen, med hintet at «du må selv finne ut hva denne kjendisen heter», det er nivået vi har lagt oss på. Live sending 5 kunne de hatt fornavnet, med «men vi sier ikke etternavnet». Det værste er at det ikke hadde overrasket leg om de gjorde det, fordi det er det nivået de har lagt seg på i år når det kommer til hint. 

Ungdommer er mye på tiktok, der har alle svare lagt nå i over 1 uke. Barn ser det med foreldrene sine, som helt klart sitter med svaret om de bare gidder å følge med på hintvideoen.

Det er synd å si det, men frykter dette er slutten på Maskorama, og at de vil slite med seertallene dersom de lager ny sesong og fortsetter i det sporet de er nå.

hjärterdam skrev (37 minutter siden):

Enig med de over her, jeg tror vi som følger her eller på andre fora generelt opplever det enklere enn de som ikke gjør det fordi tanker rundt hintene blir så samlet og tydelige. 

De fleste hintene har jeg tatt selv. Her inne har jeg kanskje plukket opp noe som har bekreftet det jeg har trodd. Men 90% klarte jeg å komme frem til selv på Kua og de 5 som er igjen.

Eneste kjendisen jeg kunne mye om fra før av var Kevin Vågenes, men det var relativt lett å finne info om resten, bare 1 tur innom wikipedia var nok til å spikre Skilpadden f.eks, det tok meg ett søk.

Så jeg er uenig med dere i at det er bra at hintene er så lette. Selv dommerpanelet har skjønt at det er for lett, når de med vilje gjetter feil, og Marion spør om å få endre når hun forstår at det er kua som ryker. Tidligere sesonger har det vært spennende å høre på dommerne, men denne sesongen er det jo stort sett bare tull det fr kommer med, for å bevare spenningen.

Maskorama var et familieprogram, for yngre, voksne, eldre. Men den strategien de kjører nå gjør det til et barneprogram som ekskluderer volsne og eldre. Det er jo kun barn som kan klare å bli lurt av dommerne slik de holder på i år, og da er det ikke lenger et «familieprogram» for hele familien.

Synd å si det, men Maskorama har tapt seg ekstremt i år. Er jo ikke noe gøy engang å komme frem til svaret, når halve Norges befolkning sitter med svaret. Neste program er det vel 70% som gjetter rett 🫣

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (13 timer siden):

Noen som fikk med seg bokstavhint fra spirrevippen? Venta på en ny bokstav derfra i dag. Men så ingen .

Jeg så ingen bokstavhint i går. 

Selv om mange av hintene passer på Linnéa vil jeg ikke låse meg helt og falle i confirmation bias-fella ved å overtolke alle hint (og ting som ikke er ment som hint) i hennes retning. Anneli Drecker har vært nevnt tidligere, bokstavhintene kan også passe til henne: B for Bel Canto og R for Røyksopp.

Selv synes jeg det er mindre søkt enn å vente en U i går, fordi man tror bokstavene skal danne ordet BRUS pga at Linnéa er  bruselsker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At damen i panelet skulle spille kul fordi hun tenkte ikke at kua skulle ryke ut, og forteller like før masken skal av, kan jeg velge forrige programs valg, forteller jo at dommerne spiller mer dum enn de trenger å være, men hva gjør dem ikke siden dem er betalt til å lage masse forvirring, men samtidig ønsker å være den dommeren som gir rett svar. 

Men det er synd hun er der, og bør vel ryke ut av dommer panelet 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullvott skrev (4 minutter siden):

Selv om mange av hintene passer på Linnéa vil jeg ikke låse meg helt og falle i confirmation bias-fella ved å overtolke alle hint (og ting som ikke er ment som hint) i hennes retning. Anneli Drecker har vært nevnt tidligere, bokstavhintene kan også passe til henne: B for Bel Canto og R for Røyksopp.

Selv synes jeg det er mindre søkt enn å vente en U i går, fordi man tror bokstavene skal danne ordet BRUS pga at Linnéa er  bruselsker.  

Det kan ikke være Anneli Drecker, Spirrevippen bekreftet at hun er yngre enn Marion, Drecker er langt over.

Endret av KTK
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winterbird skrev (13 timer siden):

Maskorama er ikke like gøy i år syns jeg. De andre sesongene har vært fulle av spekulasjoner og engasjement, og folk har vridd og vendt på alle hint. Hintene har vært tvetydige og finurlige, og vi har i stor grad måttet ta kjendisen på stemmen. I år er det altfor mange konkrete hint som punkterer spenningen.
Podcasten til Sara Natasja Melby er borte, antakelig fordi det ikke hadde vært så mye for henne å spekulere i. Gjettekonkurransen i VG er også borte. Hvis panelet i Maskorama skulle gjettet seriøst, som flere av dere her inne antyder, så hadde det ikke vært noe underholdning igjen. Panelets oppgave er å lansere navn, og å få i gang diskusjoner, dette med et stort glimt i øyet. Maskorama er tross alt et underholdningsprogram, laget kun for moro skyld, og ikke et nytt Åsted Norge. 

Kanskje hun er med i år? Som spøkelse? :nigo:
(Neida, vet ikke)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor begynte Moholt å ta ut flettene så fort maska var av? Så veldig rart ut 🤔. Syns forresten hun var fin uten den sterke sminken hun alltid har ellers. Så nesten yngre ut 🙂

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (1 time siden):

U for Usher

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 time siden):

Hvorfor begynte Moholt å ta ut flettene så fort maska var av? Så veldig rart ut 🤔. Syns forresten hun var fin uten den sterke sminken hun alltid har ellers. Så nesten yngre ut 🙂

Jeg kjente hun nesten ikke igjen uten den sterke sminken:fnise: pen dame, da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (2 timer siden):

Her er jeg nok uenig med dere, og skal forklare hvorfor jeg er det.

Jeg har ikke all verdens kunnskap om kjendiser, men likevel har bare noen få google søk hjulpet meg med å finne svarene før vi var halvveis.

Når 48% gjetter Moholt og vi er kun halvveis, da er det noe galt med hintene og progammet.

Hintene skal ikke være så enkle at alle skal klare det, da kunne de likegodt sunget uten maskene. Hele poenget med Maskorama skal jo være at det er en belønning å klare å gjette rett.

Men når du kun kan ta 3-4 google søk, eller swipe innom diskusjon.no og kvinneguiden, så har du fasiten, da er jo hele mystikken borte.

Det blir som å lese en krimbok på 300 siden, men alle som leser krimboken kommer til å få vite hvem som er drapsmannen etter bare 100 sider. Så tåpelig er det Maskorama har blitt, poenget er at vi ikke skal ha alle svarene, men det ga de jo oss etter 2 av 6 livesendinger.

Folk er jo mer sikre nå, på alle, enn det de har vært på livesending nr 6 ved tidligere sesonger.

Neste hint video, de kunne likegodt klistret opp et bilde av kjendisen, med hintet at «du må selv finne ut hva denne kjendisen heter», det er nivået vi har lagt oss på. Live sending 5 kunne de hatt fornavnet, med «men vi sier ikke etternavnet». Det værste er at det ikke hadde overrasket leg om de gjorde det, fordi det er det nivået de har lagt seg på i år når det kommer til hint. 

Ungdommer er mye på tiktok, der har alle svare lagt nå i over 1 uke. Barn ser det med foreldrene sine, som helt klart sitter med svaret om de bare gidder å følge med på hintvideoen.

Det er synd å si det, men frykter dette er slutten på Maskorama, og at de vil slite med seertallene dersom de lager ny sesong og fortsetter i det sporet de er nå.

De fleste hintene har jeg tatt selv. Her inne har jeg kanskje plukket opp noe som har bekreftet det jeg har trodd. Men 90% klarte jeg å komme frem til selv på Kua og de 5 som er igjen.

Eneste kjendisen jeg kunne mye om fra før av var Kevin Vågenes, men det var relativt lett å finne info om resten, bare 1 tur innom wikipedia var nok til å spikre Skilpadden f.eks, det tok meg ett søk.

Så jeg er uenig med dere i at det er bra at hintene er så lette. Selv dommerpanelet har skjønt at det er for lett, når de med vilje gjetter feil, og Marion spør om å få endre når hun forstår at det er kua som ryker. Tidligere sesonger har det vært spennende å høre på dommerne, men denne sesongen er det jo stort sett bare tull det fr kommer med, for å bevare spenningen.

Maskorama var et familieprogram, for yngre, voksne, eldre. Men den strategien de kjører nå gjør det til et barneprogram som ekskluderer volsne og eldre. Det er jo kun barn som kan klare å bli lurt av dommerne slik de holder på i år, og da er det ikke lenger et «familieprogram» for hele familien.

Synd å si det, men Maskorama har tapt seg ekstremt i år. Er jo ikke noe gøy engang å komme frem til svaret, når halve Norges befolkning sitter med svaret. Neste program er det vel 70% som gjetter rett 🫣

Syns nå dommerne tidligere også har båret preg av å få beskjed om å foreslå random og ulike navn for å få igang spekulasjoner 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (3 timer siden):

U for Usher

Eller U for Utgang. Uansett hvordan man snur og vender på det, så vil man kunne finne en U her.   😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (5 timer siden):

Ja, hva i all verden var greia med de flettene? Tenkte hun sikkert ikke regna med å ryke, så hun gidda ikke fikse utseendet, men ble litt desperat og ukomfortabel når hun måtte vise seg «sånn» på TV. Ble jo bare en merkelig seanse det der🙈😂😂😂 Hun er feiende flott, så hun trenger virkelig ikke bekymre seg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (1 time siden):

Ja, hva i all verden var greia med de flettene? Tenkte hun sikkert ikke regna med å ryke, så hun gidda ikke fikse utseendet, men ble litt desperat og ukomfortabel når hun måtte vise seg «sånn» på TV. Ble jo bare en merkelig seanse det der🙈😂😂😂 Hun er feiende flott, så hun trenger virkelig ikke bekymre seg.

Yes. Hun fikk helt hetta 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (8 timer siden):

Jeg kjente hun nesten ikke igjen uten den sterke sminken:fnise: pen dame, da.

Hun var da det jeg ville kalle sterkt sminket under der og? Men enig med de som syns det med flettene var rart, så helt manisk ut. :P Ubehagelig.

Jeg måtte innom her for å se, har ikke sett Maskorama siden første sesong og da klarte jeg vel bare elgen i første program, men nå har jeg hatt 3/3 rette siden første episode. 🫣 Tror jeg har riktige gjett på de fleste av de som er igjen også... Har det vært så enkelt i sesongene i mellom også? Usikker på om jeg gidder å se mer når man har alle linet opp fra første stund... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
dårligbrukernavn skrev (55 minutter siden):

Hun var da det jeg ville kalle sterkt sminket under der og? Men enig med de som syns det med flettene var rart, så helt manisk ut. :P Ubehagelig.

Jeg måtte innom her for å se, har ikke sett Maskorama siden første sesong og da klarte jeg vel bare elgen i første program, men nå har jeg hatt 3/3 rette siden første episode. 🫣 Tror jeg har riktige gjett på de fleste av de som er igjen også... Har det vært så enkelt i sesongene i mellom også? Usikker på om jeg gidder å se mer når man har alle linet opp fra første stund... 

Det har absolutt ikke vært like enkelt de andre sesongene. Nesten litt kjedelig å følge med når man vet (ganske sikkert) hvem alle er...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (16 timer siden):

Har det vært så enkelt i sesongene i mellom også? Usikker på om jeg gidder å se mer når man har alle linet opp fra første stund... 

Nei

Her er statestikk fra de tre første sesongene, symbolet > betyr under %.

Sesong 1

Gaupa - 1%> Susann Goksø

Fugleskremselet - 1%> Trygve Vedum

Puddelen - 9%> Mia Gundersen

Gjennomsnitt etter 3 live sendinger: 3%

Enhjørningen - 51% Inger Lise Rypdal

Ravnen - 20% Anne Rimmen

Vikingen - 37% Herman Dahl

Elgen - 60% Markus Bailey

Trollet - 41% Ulrikke Brandstorp

Gjennomsnitt totalt: 27%

Sesong 2

Frosken - 1%> Arve Juritzen

Grisen - 23% Christian Ringnes

Havfruen - 14% Haddy Njie

Gjennomsnitt etter 3 live sendinger: 12%

Nissen - 20% Abid Raja

Nøkken - 13% Margaret Berger

Bamsen - 28% Ingeborg Walther

Dragen - 56% Victor Sorberg

Snømonsteret - 38% Didrik Solli Tangen

Gjennomsnitt totalt: 24%

Sesong 3

Hytta - 10% Birgit Skarstein

Roboten - 4%> Fantorangen

Frøya - 12% Desta Marie Beeder

Gjennomsnitt etter 3 livesendinger: 8%

Dandy - 40% Maud Angrlica Behn

Huldra - 36% Alexandra Joner

Rabagasten - 20% Øystein Pettersen

Ulven - 32% Daniel Kvammen

Zombien - 63% Bilal

Sesong 4

Magikeren - 15% Jørn Lier Horst

Rotta - 21% Mats Hansen

Kua - 48% Katrine og Evelina Moholt

Gjennomsnitt etter 3 livesendinger: 28%

Det er jo ikke bare litt lettere, men etter 3 live sendinger har flere gjettet riktig enn det man har klart etter en hel sesong med 6 episoder, da er det noe alvorlig galt.

Tendensen er også at det blir flere som gjetter riktig jo lengre ut man kommer.

Så at man etter 3 livesendinger har gjettet bedre enn man har på alle forrige sesonger etter 6 livesendinger, da er det noe alvorlig galt og totalt feilberegning fra nrk.

Vet ikke hvem i nrk som foreslo å gjøre hintene så enkle, men vedkommende burde fått sparken, dette er jo krise.

Ser både blant kollegaer, på nett, venner, interessen har dabbet av, fordi vi står igjen med 5 figurer og «alle» vet hvem de er. Dette er jo krise, programmet er jo helt ødelagt.

Synd, for det er jo lagt ned mye arbeid i Maskorama, synd at noen har fått lov til å ødelegge programmet, for det har de.

Det har aldri blitt gjettet så høyt som 48% i noen tidligere sesonger før man var i finalen, og her er vi bare på livesending 3.

Når treff gjennomsnittet etter 3. livesending har gått fra: 3%, 8% og 12% til hele 28% i år er det ikke annet enn en krise.

Redd dette blir siste Maskorama, som er synd, fordi jeg elsket Maskorama. Men de som står bak og har nærmest gitt alle navnene fra sending 2, de har ødelagt programmet, og usikker om det kan reddes.

Folk blir skeptiske til en ny sesong, fordi denne feilet totalt. Vanskelig å bygge noe opp igjen når konseptet totalt raseres.

Tallene er klare, og det er en krise. Med 2x gjettprosent, kan vi regne med å se 70-75% riktig de to neste live sending, etterfulgt av 95-100% på alle tre i finalen. 

Blir trist, og håper nrk gjør en skikkelig opprydding dersom det blir ny sesong.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg var også sikker på at kattepusen var Kevin Vågenes til han svarte at han ikke likte pepsi max?! Så begynte jeg å spekulere i hvem andre det eventuelt kan være om det IKKE skulle være han... og da kom jeg på hvem jeg først så oute Kevin Vågenes som kattepusen på sosiale medier. Og selv om jeg fremdeles tror det er Kevin Vågenes, så hear me out:

Den jeg først så være skråsikker på at kattepusen er Kevin Vågenes var Bjørnar Løberg, og han har jeg også sett rante om at han ikke forstår hvorfor folk liker pepsi max! Han har en veldig lik måte å synge på som KV, og her er andre hint som jeg tenker passer:

"Studert dere i detalj"/mange ansikter/mange hatter/dialekter: Han har i likhet med KV drevet med sketsjer/karakterer og parodierer også realitydeltakere og kjendiser.

Sminke/hår - referanser: visstnok utdannet makeupartist, og bruker mye sminke og parykker i parodier osv.

Kattepels/Kattepus/alle kattenavnene: Virker på hans sosiale medier som han har flere katter, hvor minst en av de er hvit. Det er en hvit katt med på coveret til podcasten hans som han akkurat har sluppet. På coveret har han også på seg hvit skjorte, rosa morgenkåpe med noe gull i halsen - veldig like farger med det kattepusen har på seg!

Ansikt delt i to: Dette kan bety flere ting. Han har halvt norsk og halvt afrikansk opprinnelse, men han er også delvis kjent som seg selv, og delvis kjent som Tommylife.

Postkort Stockholm: Googlet både han og Tommylife og fikk opp at Tommylife hadde hatt releasekonsert på en låt på et nyttårsevent på en dragfestival i Stockholm (Stockwig) i 2018/19.

Barnetegninger av katter med forskjellige hatter/roller på veggen: Var programleder i Barne-TV i et program som het Pling Plong i flere år, hvor man kunne sende inn barnetegninger som de så lagde sanger av. Her kledde de seg også ut i forskjellige roller ser det ut som.

Hint "Har hatt flere yrker, en gang var jeg den eneste i Norge i min stilling": I Pling Plong var han musikk-kongen!

"Nær musikklegender, kjente popstjerner og prisbelønte skuespillere": Han har parodiert det meste som kan gå og krype av kjendiser. Har også vært med i første sesongen av Camp Kulinaris. Som Tommylife stormet han også Det store korslaget, og han har visst også blitt blogget om av både Perez Hilton og Katy Perry pga videoen Tommylife hadde som gikk viralt om smørkrisa: https://parodigrandprix.wordpress.com/2014/10/10/tilbake-til-pgp-fra-barne-tv-og-tommylife/

"Vunnet tidligere? Bare småtteri, ingenting å skryte av": Har vunnet Vixen som Tommylife, og parodi grand prix(?), se link over.

Sassy dansing, paljetter, strass og glitter: Føler det er TommyLife oppsummert.

Katten har krone på hodet i episode 3: Som musikk-kongen hadde han ofte krone på hode i Pling Plong.

Sunget med proffe artister: Han har flere videoer hvor han parodierer artister som synger: https://www.facebook.com/lubergb/videos/artistene-synger-for-hyttefolket/204243087547933/ i tillegg til at han tydeligvis har gitt ut en låt sammen med Jenny Jensen (say what!?)

Fra spørrerunden stemmer det jo også at han har jobbet internasjonalt, har vært kledd i lang kjole, er sassy og glad i sminke m.m. Og det finnes jo en masse videoer av han på youtube som viser at han er dritgod ikke bare til å synge, men også til å gjøre om stemmen sin når han synger.

Og jeg har fulgt han på instagram i noen år nå, og han har alltid pleid kommentere Maskorama live, men i år har han lagt ut kommentarene dagen etterpå eller som video i ettertid!

Så skulle Kattepusen ta av seg maska og det skulle vise seg å IKKE være Kevin Vågenes, så tipper jeg på Bjørnar Løberg!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (7 timer siden):

Nei

Her er statestikk fra de tre første sesongene, symbolet > betyr under %.

Sesong 1

Gaupa - 1%> Susann Goksø

Fugleskremselet - 1%> Trygve Vedum

Puddelen - 9%> Mia Gundersen

Gjennomsnitt etter 3 live sendinger: 3%

Enhjørningen - 51% Inger Lise Rypdal

Ravnen - 20% Anne Rimmen

Vikingen - 37% Herman Dahl

Elgen - 60% Markus Bailey

Trollet - 41% Ulrikke Brandstorp

Sesong 2

Frosken - 1%> Arve Juritzen

Grisen - 23% Christian Ringnes

Havfruen - 14% Haddy Njie

Gjennomsnitt etter 3 live sendinger: 12%

Nissen - 20% Abid Raja

Nøkken - 13% Margaret Berger

Bamsen - 28% Ingeborg Walther

Dragen - 56% Victor Sorberg

Snømonsteret - 38% Didrik Solli Tangen

Gjennomsnitt totalt: 24%

Sesong 3

Hytta - 10% Birgit Skarstein

Roboten - 4%> Fantorangen

Frøya - 12% Desta Marie Beeder

Gjennomsnitt etter 3 livesendinger: 8%

Dandy - 40% Maud Angrlica Behn

Huldra - 36% Alexandra Joner

Rabagasten - 20% Øystein Pettersen

Ulven - 32% Daniel Kvammen

Zombien - 63% Bilal

Sesong 4

Magikeren - 15% Jørn Lier Horst

Rotta - 21% Mats Hansen

Kua - 48% Katrine og Evelina Moholt

Gjennomsnitt etter 3 livesendinger: 28%

Sorry, men Frøya var Ingrid Gjessing Linhave. :jepp:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...