Jobbermedbarn Skrevet 25. november 2023 #1061 Del Skrevet 25. november 2023 I dag var det jo utrolig opplagt at panelet får beskjed om å ikke tippe på enkelte. 48% tipper på Kathrine og Evelina Moholt og ingen i panelet? Blir for dumt. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 25. november 2023 #1062 Del Skrevet 25. november 2023 Huttetutt skrev (2 minutter siden): Tror de blir bedt om å gjøre det, kan ikke skjønne annet🙄 Det har man vel skjønt men nå ble det åpenbart. men Stoltenberg står på de samme gjettene hver gang da😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. november 2023 #1063 Del Skrevet 25. november 2023 Var ikke akkurat vanskelig å skjønne at det var de to. Nå har jeg fått cotton eye joe på hjernen Stakkars meg. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. november 2023 #1064 Del Skrevet 25. november 2023 Haha, trynet på Marion når de tok av seg maskene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 25. november 2023 #1065 Del Skrevet 25. november 2023 Avispapir skrev (24 minutter siden): Sophie Elise Hvordan får du det til å stemme med hintene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymeeee Skrevet 25. november 2023 #1066 Del Skrevet 25. november 2023 rosemarin skrev (25 minutter siden): Hvordan har moholt markert seg sportslig ? Hun vant jo Skal vi danse i 2006. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. november 2023 #1067 Del Skrevet 25. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Var ikke akkurat vanskelig å skjønne at det var de to. Nå har jeg fått cotton eye joe på hjernen Stakkars meg. 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 25. november 2023 #1068 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Har ingenting imot Marion, hun er da ei kjekk jente, men av og til blir det for dumt med gjettingen Spørsmålsrunde til Spirrevippen Marion: Er du yngre enn meg? (jeg er 39) Spirrevippen: Ja Marion: Ok, da gjetter jeg på Anneli Drecker som er 54 år. Joda, det er et underholdningsprogram, så dette tåler vi, men litt forbedringspotensiale har det 🙂 Endret 25. november 2023 av KTK 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. november 2023 #1069 Del Skrevet 25. november 2023 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): 😅😂 Og forrige gang fikk jeg rosa helikopter på hjernen og gangen før der igjen moves like Jagger 😂 Får alltid de mest plagsomme låtene på hjernen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 25. november 2023 #1070 Del Skrevet 25. november 2023 15 minutter siden, KTK said: Har ingenting imot Marion, hun er da ei kjekk jente, men av og til blir det for dumt med gjettingen Spørsmålsrunde til Spirrevippen Marion: Er du yngre enn meg? (jeg er 39) Spirrevippen: Ja Marion: Ok, da gjetter jeg på Anneli Drecker som er 54 år. Joda, det er et underholdningsprogram, så dette tåler vi, men litt forbedringspotensiale har det 🙂 Dere mener jo at svarene kan være løgn. Katta liker jo ikke pepsi max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 25. november 2023 #1071 Del Skrevet 25. november 2023 KTK skrev (12 minutter siden): Joda, det er et underholdningsprogram, så dette tåler vi, men litt forbedringspotensiale har det 🙂 Ja, og hva er egentlig vitsen med denne utspørringen dersom det ikke er lov med spørsmål som avslører deltakeren? Det er bedre å bare droppe det enn å snakke om fisketaco og baking, lange kjoler og liv etter døden. Ble så teit når de viktige spørsmålene skulle leses til slutt rett før tida gikk ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. november 2023 #1072 Del Skrevet 25. november 2023 Robert Stoltenberg hevder at han har løst forrige ukes hint fra Spøkelset. Ordene gjeddegarn, H-melk, image, motorsager og smykke skal angivelig bli......."Har magedanserkostyme og gleder med skrekkelig". Jeg vet ikke om det er riktig, og jeg får ikke bokstavene helt til å stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 25. november 2023 #1073 Del Skrevet 25. november 2023 missmcbeal skrev (1 time siden): Jeg har ikke peiling på hvem Romvesenet er, men hun synger veldig fint. Høres jo ut som en sanger i dag? Jeg fikk litt Susanne Sundfør følelse på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllatrill Skrevet 25. november 2023 #1074 Del Skrevet 25. november 2023 NordicViking skrev (6 minutter siden): Robert Stoltenberg hevder at han har løst forrige ukes hint fra Spøkelset. Ordene gjeddegarn, H-melk, image, motorsager og smykke skal angivelig bli......."Har magedanserkostyme og gleder med skrekkelig". Jeg vet ikke om det er riktig, og jeg får ikke bokstavene helt til å stemme. Hvor er j, f.eks.? Får: «Har magedanserkostyme og gleder meg kjimk» Haha! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryllatrill Skrevet 25. november 2023 #1075 Del Skrevet 25. november 2023 Er nettsiden treig for alle? Hos meg står den fremdeles på låste svar og ingen avsløring. Selv om jeg laster på nytt og på nytt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 25. november 2023 #1076 Del Skrevet 25. november 2023 Tryllatrill skrev (2 minutter siden): Hvor er j, f.eks.? Får: «Har magedanserkostyme og gleder meg kjimk» Haha! 😂 Jeg får det samme. Gir ingen mening. 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 25. november 2023 #1077 Del Skrevet 25. november 2023 Arne Tiholt skrev (22 minutter siden): Dere mener jo at svarene kan være løgn. Katta liker jo ikke pepsi max Katta liker ikke Pepsi Max, men ELSKER det 🙃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 25. november 2023 #1078 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Noen som fikk med seg bokstavhint fra spirrevippen? Venta på en ny bokstav derfra i dag. Men så ingen . Endret 25. november 2023 av FruR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. november 2023 #1079 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Noen som tror at Sigrid Raabe er Romvesenet? Stemmen likner så veldig synes jeg. Endret 25. november 2023 av Kleenex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 25. november 2023 #1080 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg kjenner familien til en av de anntatte deltagerene og de har vært komplett umulig å få snakket med etter maskorama begynte 😂 tar det som en solid bekreftelse på at jeg og mange andre i tråden her har rett 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå