Meowe Skrevet 25. november 2023 #981 Del Skrevet 25. november 2023 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Har han sunget med internasjonale artister? 🤔 "Kommet nær" ikke "sunget med". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 25. november 2023 #982 Del Skrevet 25. november 2023 Hadde vært kult om katta var noen andre enn Kavin Vågnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 25. november 2023 #983 Del Skrevet 25. november 2023 Meowe skrev (2 minutter siden): Kevin Vågernes Er noe som likevel ikke stemmer der for meg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet 25. november 2023 #984 Del Skrevet 25. november 2023 Kattepusen kan ikke være Skrellex, for han har show i Stockholm i kveld (hvis det som står på hjemmesiden stemmer da). https://skrellex.com/shows Jeg tror kattepusen er Kevin. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 25. november 2023 #985 Del Skrevet 25. november 2023 Karpes debutalbum het glaskår… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 25. november 2023 #986 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg tror ikke nødvendigvis maskene må svare sant på alle spm…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. november 2023 #987 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Løkbolle skrev (7 minutter siden): Kevin Vågenes har vært programleder for programmet. Når da? På Wikipedia står det kun 2 programledere ingen av dem Vågenes? Så nå han var backstage. Ennå sikrere på at det er Kevin Vågenes. Endret 25. november 2023 av Jobbermedbarn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 25. november 2023 #988 Del Skrevet 25. november 2023 1 minutt siden, Hurrahei said: Jeg tror ikke nødvendigvis maskene må svare sant på alle spm…. Hva er poenget med det da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 25. november 2023 #989 Del Skrevet 25. november 2023 Meowe skrev (3 minutter siden): "Kommet nær" ikke "sunget med". Han svarte ja på det i spørsmålene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 25. november 2023 #990 Del Skrevet 25. november 2023 Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden): Når da? På Wikipedia står det kun 2 programledere ingen av dem Vågenes? 2013, ifølge wikipedia-siden hans 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 25. november 2023 #991 Del Skrevet 25. november 2023 Arne Tiholt skrev (Akkurat nå): Hva er poenget med det da? De andre sesongene har masken kommet med hint, som var både sanne og usanne…. Kanskje det er slik i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinusu Skrevet 25. november 2023 #992 Del Skrevet 25. november 2023 Neeeeei nå høres ikke skilpadda ut som Chris heller, hva skjer med maskene i dag.. nå er jeg helt forvirra 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 25. november 2023 #993 Del Skrevet 25. november 2023 Arne Tiholt skrev (1 minutt siden): Hva er poenget med det da? hehe, nei, da blir det håpløst dumt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 25. november 2023 #994 Del Skrevet 25. november 2023 I dag imponerer Ramm med stemmen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 25. november 2023 #995 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Sinusu skrev (7 minutter siden): Klarer ikke plassere Kevin på katten heller 🙈 Live sending 3 indre kamp kevin vågenes slet lenge med å komme ut av skapet. Sett internasjonale kjendiser Bodd i LA i perioder, og møtt Celine Dion. Liker du Pepsi Max, nei. Her tror jeg de ønsker å skape forvirring. Kevin Vågenes liker ikke Pepsi Max, han elsker det og lever for det. Tror det kun er avledning. Katten er 100% Kevin. Live sending 2 «Selv en verdensvant katt som meg»»Jeg kan ikke tro at det har tatt meg fire å å få være med på Maskorama». Kevin har studert i Stockholm, og bor deler av året i LA. Flere bilder av katter med ulike kostymer, mens den sier «Dette har vært gamet mitt etter alle sidde årene, eller burde jeg satset på noe annet» Han har spilt flere ulike karakterer. Han har allitd satset på komedie og skuespill, men han kunne også blitt sanger. Hans største idol er tross alt Celine Dion. «Jeg har hatt flere yrker, og en gang var jeg den eneste i Norge i min stilling.» Kevin har vært Norges eneste kosedirektør: https://m.youtube.com/watch?v=8o3daiCj6pM Live sending 1 «Jeg har studert dere i detalj» «Dere kjenner nok dere igjen». Han har parodert flere kjendiser, noen av disse har også kjent seg igjen. Sminke, dette bruker han i sine ulike roller. Postkort fra Stockholm hvor han har studert. Postkort fra Geiranger med en hytte. Han spilte programlederen Geir i æMellom bakkar og berg», og han har vært med på «Ikke lov å le på hytta». Aou Oui Lou, «og vi lo» catch-prhasen til karakteren Siv Anita fra Parterapi. The voice hånden, er har han vært programleder. Endret 25. november 2023 av Blueberrymuffin 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 25. november 2023 #996 Del Skrevet 25. november 2023 (endret) Niåringen nevnte nå "pass deg for varulver, heks og vampyr" som er en halloweensang som flippklipp hadde for et par år siden, han setter og faklene på scenen i sammenheng med et spill (raft) som de spilte Endret 25. november 2023 av hjärterdam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. november 2023 #997 Del Skrevet 25. november 2023 Løkbolle skrev (2 minutter siden): 2013, ifølge wikipedia-siden hans Så det nå, han var backstage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 25. november 2023 #998 Del Skrevet 25. november 2023 Nutz skrev (14 minutter siden): Forrige gang var jeg 100% sikker på at Spirrevippen va Linnea, men nå lurer jeg også på om det ikke kan være Nereng. Stemmer hintene med henne? Eller skal man bare drite i hintene? Synes hintet om a hun hadde behov for å trekke seg tilbake stemte godt med da hun la med blogger etter å ha blitt hetset 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 25. november 2023 #999 Del Skrevet 25. november 2023 Marion later som hun er sjokkert over at det er Nikolay når det er så åpenbart... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinusu Skrevet 25. november 2023 #1000 Del Skrevet 25. november 2023 Just now, missmcbeal said: Marion later som hun er sjokkert over at det er Nikolay når det er så åpenbart... Er vel heller Chris enn Ramm ? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå