Gå til innhold

Maskorama 2023

Tradegy

Anbefalte innlegg

Dupers skrev (9 minutter siden):

Pleier folk  (og spessielt influensere) å ha posisjonen sin tilgjengelig på snapmap? Trodde folk kun lot de nermeste få se posisjon. 

Jeg vet ikke🙈

Sikkert ikke, du har nok rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henikka skrev (50 minutter siden):

Ok, da tolker vi forskjellig. Jeg ser bare "Skal vi Danse" deltakerne i den klammen.

Men uansett... på Skrellex' sin hjemmeside, står det at han er i Stockholm neste lørdag.

Og Åge Sten Nilsen har julebordshow i Trondheim bla 2. Desember:

https://prinsenkvartalet.no/thank-god-its-christmas/?fbclid=IwAR2-IpOXnrbi3pqhOfXeh93NahZUnoqIxiK3aOMIcQAn7W0-Yv8knd_CNdQ

Screenshot_20231118_222016_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20231118_222040_Samsung Internet.jpg

Ja, vi gjør nok det😊

Det sagt, Skrellex skal jo som du sier også på privat show i Stockholm lørdag, så tror ikke det er han jeg heller. 

Endret av Matas
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 time siden):

Artikkelen viser at hun falt i gulvet med hodet først, kua var litt svimmel i introvideoen, så i tillegg til alle de andre hintene om kjærlighet, hitparader osv, er det vel ingen tvil om hvem de er

Enig at hintene peker i den retningen. Har likevel gjetta Vita og Wanda på kua. Har bare veldig på følelsen av at det er dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Linnea Myhres instastory viser at hun var på Bob Bob Ricard, en restaurant i Soho i London for tre timer siden..

Det viser ikke at hun var det, det viser at hun har vært det på et eller annet tidspunkt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager meg at media skal anmelde hver låt og det plager meg at de som ikke kan synge ryker først. De som ryker burde være de som folk flest vet hvem er

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice skrev (40 minutter siden):

Jeg bruker chat gpt mye, både til studeir og i yrket mitt. Det viktigste av alt er å vere kildekritisk, men om du ønsker så kan jeg finne anne kilde til deg om Charlotte Frogner og hennes medvirking i Tine-reklamen om du vil 🙂

Et lite sidespor, men anbefaler å lese Inga Strümkes bok «Maskiner som tenker», eller høre på noen podcaster med henne, for å forstå hvordan chatGPT fungerer. Hun er krystallklar på at den ikke kan brukes som et oppslagsverk! ChatGPT er en språkmodell som bruker sannsynlighetsregning for å gjette på hva som er et sannsynlig neste ord i en setning. Den tar ofte feil på fakta.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Oddmomout said:

Det hadde vært så utrolig mye morsommere om de endret konseptet til at den flest gjettet rett på, gikk ut. Det bevarer spenningen! Nå er det liksom flere av de som er «spikret», da er det veldig kjedelig om disse står igjen til slutt. 

Dette hadde jo vært logisk som en lek

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KTK skrev (24 minutter siden):

Men Bertine synger vel bedre enn dagens Spirrevipp, hun er jo sanger....

Har vært på flere konserter med Bertine i mine yngre dager. Hun har veldig kul musikk, men synger ikke så veldig bra. Synes stemmen likner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (2 timer siden):

Mest interessant med katten synes jeg. Hvem synger så bra? Virker som hintene er bygget opp omkring overklasse og rikdom. 

Kevin Vågenes er jo et alternativ, men synger han så bra… 

Jeg syns så tydelig han sa en setning på svensk jeg (skånsk) men mulig jeg tar feil…? Sverige dro inn nordmenn sist, så hvorfor ikke det motsatte nå? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fame said:

Det plager meg at media skal anmelde hver låt og det plager meg at de som ikke kan synge ryker først. De som ryker burde være de som folk flest vet hvem er

Helt greit å bedømme prestasjoner, men ellers enig siden det skal være en gjettelek. Ikke rart media bedømmer når det har vært en sangkonkurranse hver eneste sesong så…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, mariomann1 said:

Nope. Den er løst nå. :)image.png.602bb4261b337915e09cb66247cd3f87.pngimage.thumb.png.395e04406fd9114ceef90996a1c8ca7a.png

Sykt kjedelig. Hun er jo ikke så kjent. Derfor er de internasjonale versjonene bedre. Flere å gjette i, flere overraskelser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (30 minutter siden):

Hvordan bestemmes hvem som ryker ut? Man stemmer vel ikke på hvem man synes er best men gjetter på hvem de er? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaputt skrev (Akkurat nå):

Hvordan bestemmes hvem som ryker ut? Man stemmer vel ikke på hvem man synes er best men gjetter på hvem de er? 

De som får færrest favoritt markeringer ryker. Man velger favoritter. Og de som synger dårligst får gjerne færre stemmer 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arne Tiholt skrev (50 minutter siden):

Sykt kjedelig. Hun er jo ikke så kjent. Derfor er de internasjonale versjonene bedre. Flere å gjette i, flere overraskelser

For de under 25 år vil jeg si Annika Momrak veldig kjent. Hun har vunnet MGPjr, vært en del av YouTube kanalen 4ETG, (som var stor blant barn og unge), deltatt i humorprogrammet Ikke lov å le på hytta og ledet voksen MGP. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg ganske så sikker:

Spøkelset: Karoline Krüger

Katten: Kevin Vågenes

Kua: Mor og datter Moholt

Romvesenet: Selda Ekiz

Jeg er litt usikker på:

Spirrevippen: Linnea Myhre (r=Romsdal) eller Girl in Red

Skilpadda: Vegard Harm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Solveig9876 said:

For de under 25 år vil jeg si Annika Momrak veldig kjent. Hun har vunnet MGPjr, vært en del av YouTube kanalen 4ETG, (som var stor blant barn og unge), deltatt i humorprogrammet Ikke lov å le på hytta og ledet voksen MGP. 

Jeg er under 25 og fant ut hvem hun var for en måned siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som folk tror dette er en sangkonkurranse hvor beste sanger skal vinne... Det er litt kjedelig. Rotten var mye mer underholdende enn enkelte andre selvom Mads ikke kan synge..

Og dere som må påpeke at dommerene har sett på kvinneguiden: Dommerene gjør vel som alle oss andre. Googler, ser på forum, følger diskusjoner her og der osv.. 

Det er ikke slik at det Marion har sagt kun har stått her på kvinneguiden akkurat.. Det diskuteres overalt 🙈

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Det er vel ikke mye forbindelse til landlige strøk der..😂

Det kan jo være et villedende hint som ikke skal tas bokstavelig?

Bergknapp skrev (1 time siden):

Enig at hintene peker i den retningen. Har likevel gjetta Vita og Wanda på kua. Har bare veldig på følelsen av at det er dem.

Jeg fant et lydopptak av Wanda som synger, og det lød temmelig likt kuas sangstemme. Ikke umulig at Vita har lignende stemme også, så jeg holder en liten (berg)knapp på dem inntil videre :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (2 minutter siden):

Jeg fant et lydopptak av Wanda som synger, og det lød temmelig likt kuas sangstemme. Ikke umulig at Vita har lignende stemme også, så jeg holder en liten (berg)knapp på dem inntil videre :)

Oj, så gøy😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...