*Emma* Skrevet 12. november 2023 #441 Del Skrevet 12. november 2023 rosemarin skrev (47 minutter siden): Er det bare meg som er opphengt i den merkelige måten rotta snakker på i videoen, rare r’er, høres ikke ut som personen har bokmål som sin dialekt. Høres mest ut som en skjult nordnorsk La merke til det jeg og. Men det kan jo hende han gjør det m vilje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 12. november 2023 #442 Del Skrevet 12. november 2023 *Emma* skrev (5 minutter siden): La merke til det jeg og. Men det kan jo hende han gjør det m vilje. Ja det kan det være. Han hadde jo normale r ‘ er når han sang. Men bare hørtes så nordnorsk ut i videoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 12. november 2023 #443 Del Skrevet 12. november 2023 rosemarin skrev (55 minutter siden): Er det bare meg som er opphengt i den merkelige måten rotta snakker på i videoen, rare r’er, høres ikke ut som personen har bokmål som sin dialekt. Høres mest ut som en skjult nordnorsk Jeg er overbevist om at rotta er bergenser 😅 Først lurte jeg litt på Kamelen, men synes det kan høres ut som Adrian Sellevold. Men kanskje tvilsomt at han ble castet til to nrk program rett etter hverandre. Eventuelt en perfekt anledning 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 12. november 2023 #444 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg er enig med dem som sier at Charlotte Frogner kan være spøkelset. Hun har som kjent vært med i TV-serien 'Side om side', og jeg la merke til at Lille-Spøk sa følgende til Spøkelset: "Ikke bekymre deg. Du viser dem bare en side de kanskje ikke har sett før". Man kan kanskje tolke det på forskjellig måte, bl.a. som en liten referanse til TV-serien. 👻 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. november 2023 #445 Del Skrevet 12. november 2023 *Emma* skrev (17 minutter siden): Mads Hansen. Absolutt👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 12. november 2023 #446 Del Skrevet 12. november 2023 Blueberrymuffin skrev (7 timer siden): Spøkelset Fant en interessant detalj om pizzaboksen til Spøkelset, men usikker på hvordan jeg skal få satt det inn i kontekts. Men om noen vet, kom gjerne med forslag. I filmen til Spøkelse ser vi denne pizza boksen: Jeg fant en anmeldelse av Sesong 4 av 'Side om side' hvor det skrives følgende: "Jonas er blitt et vrak. Han lever i en svinesti med pizza som eneste føde og dermed pizzaesker overalt i leiligheten". Kan det være ett av mange litt skjulte hint til TV-serien 'Side om side'? Er det noen som har sett denne episoden? 🍕🍕 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariomann1 Skrevet 12. november 2023 #447 Del Skrevet 12. november 2023 NordicViking skrev (37 minutter siden): Jeg fant en anmeldelse av Sesong 4 av 'Side om side' hvor det skrives følgende: "Jonas er blitt et vrak. Han lever i en svinesti med pizza som eneste føde og dermed pizzaesker overalt i leiligheten". Kan det være ett av mange litt skjulte hint til TV-serien 'Side om side'? Er det noen som har sett denne episoden? 🍕🍕 I sesong 2 episode 4 kalt "Spøkelser" så er det både en gyngestol OG en kiste som sett i hintvideoen til Spøkelset..... 🫣 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 12. november 2023 #448 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg henger meg på alle som tipper Charlotte Frogner som spøkelset. Hun kan hvertfall synge, har hørt henne i oppsetninger på Det Norske Teateret og hun har en god stemme. I tillegg så går Frost på Det Norske Teateret akkurat nå, så da er det jo veldig passende at hun synger en sang fra Frost (selvom det er fra Frost 2) Jeg tror kanskje Benedicte Adrian er spirrevippen. Hun har hatt en klokkeren stemme, men da hun var med i stjernekamp for noen år siden så hørtes det godt at årene har påvirket stemmen hennes, noe som skjer for alle lyse sopraner. Så da kan det passe godt at Spirrevippen hørtes litt presset og tilgjort ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canographia Skrevet 12. november 2023 #449 Del Skrevet 12. november 2023 Tror også Charlotte Frogner er Spøkelset. Gyngestolen og Gratulerer med 92 (husker ikke nøyaktig tall) kan hinte til forestillingen Evig Ung hun har spilt i. Tror muligens Kattepusen kan være Jan Thomas, hørte noe Madonna sang i bakgrunnen, en han er stor fan av, samt oversnakkingen i starten og et bilde fra Vestlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 12. november 2023 #450 Del Skrevet 12. november 2023 mariomann1 skrev (37 minutter siden): I sesong 2 episode 4 kalt "Spøkelser" så er det både en gyngestol OG en kiste som sett i hintvideoen til Spøkelset..... 🫣 Gikk inn på NRK-NettTV og så gjennom denne episoden. Hysterisk morsom! Vel verdt å se. 👻 https://tv.nrk.no/serie/side-om-side/sesong/2/episode/4/avspiller ... Jeg synes stemmen til Spøkelset minner litt om Vidar Magnussens karakter Jonas Kvåle, til tros for at Spøkelset snakker noe som ligner stavanger-dialekt. Nok et hint som peker mot 'Side om side' og Charlotte Frogner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canographia Skrevet 12. november 2023 #451 Del Skrevet 12. november 2023 Kan kua være Lene Nystrøm? Noen som tenker det samme? Kan de grønne øynene ha noe med Aqua å gjøre og sangen "barby girl" blir ofte omtalt som en landeplage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canographia Skrevet 12. november 2023 #452 Del Skrevet 12. november 2023 *Barbie Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 12. november 2023 #453 Del Skrevet 12. november 2023 Canographia skrev (5 minutter siden): Kan kua være Lene Nystrøm? Noen som tenker det samme? Kan de grønne øynene ha noe med Aqua å gjøre og sangen "barby girl" blir ofte omtalt som en landeplage. Jeg tenkte Lene Nystrøm etter bare noen sekunders synging. Dessuten sang hun noen strofer fra "Dance the Night", som kjent fra Barbiefilmen, noe som passer godt med hennes føtste hit Barbie Girl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 12. november 2023 #454 Del Skrevet 12. november 2023 (endret) Et lite gjennombrudd her i forhold til Kua. Hestehoven som dukker opp er kommunevåpenet til Nannestad. Og hvem er fra Nannestad? Katrine og Eveline Moholt. https://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Nannestad_komm.svg Endret 12. november 2023 av charnelle 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 12. november 2023 #455 Del Skrevet 12. november 2023 Canographia skrev (21 minutter siden): Kan kua være Lene Nystrøm? Noen som tenker det samme? Kan de grønne øynene ha noe med Aqua å gjøre og sangen "barby girl" blir ofte omtalt som en landeplage. Gurka skrev (12 minutter siden): Jeg tenkte Lene Nystrøm etter bare noen sekunders synging. Dessuten sang hun noen strofer fra "Dance the Night", som kjent fra Barbiefilmen, noe som passer godt med hennes føtste hit Barbie Girl. Det er nevnt tidligere i tråden at Aqua er på turné i disse dager i USA, så det kan ikke være henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 12. november 2023 #456 Del Skrevet 12. november 2023 (endret) Nå skjønte jeg hvem Spirrevipper er! Spirrevippen er Lise Karlsnes. Alle hintene passer: - B står for Briskeby, bandet hun slo gjennom med. - Freestyler 1999, samme år som Lise ble med i Briskeby og fikk sitt gjennombrudd. - Egg som klekker og bolle. Lise Karlsnes kunngjorde at hun var gravid i April 2022, hun har fått sitt første barn. Hintet om et egg som klekker og bolle som i «bolle i ovnen». Hun er nybakt mamma. - Skogen (stedet vi er i videoen). I 2010 gå Lise ut sitt første soloalbum under navnet Lise of the Woods. - «Jeg er tøff og veldig, veldig smart», hun har i voksen alder utdannet seg som psykoterapaut og tatt en fireårig utdannelse innenfor gestaltterapeut. - Barndomsdrøm, Lise har sagt til TV2 at det frister å komme tilbake til scenen og gjøre comeback som artist. - Tivoli. Lise Karlsnes er fra Tønsberg, hvor Messa eller Tønsberg Messa frem til 2013, etter det skiftet den navn til Messafestivalen. Her er det vært år konsert, hvor bl.a. Briskeby har pleid å spille. - Furby, ordspill med Furby og bandet Briskeby. Endret 13. november 2023 av Blueberrymuffin 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. november 2023 #457 Del Skrevet 13. november 2023 charnelle skrev (32 minutter siden): Et lite gjennombrudd her i forhold til Kua. Hestehoven som dukker opp er kommunevåpenet til Nannestad. Og hvem er fra Nannestad? Katrine og Eveline Moholt. https://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Nannestad_komm.svg 👍 Er helt sikker på at det Evelina Moholt og evt Kathrine hvis de er to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure69 Skrevet 13. november 2023 #458 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg tror at Spøkelse er Karoline Krüger og Sigvart Dagsland. Bare hør på stemmene når de snakker, og i tillegg kan Sigvart synge veldig lyst! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 13. november 2023 #459 Del Skrevet 13. november 2023 Men de har jo sagt før at det er mye hint som ikke leder noe sted også? Er det ikke rart hvis det er første episode også er det såå mye ulike hint? Tror ikke alt er reelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 13. november 2023 #460 Del Skrevet 13. november 2023 Kattepusen MÅ jo være Jan Thomas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå