os Maxilla Skrevet 18. november 2023 #821 Del Skrevet 18. november 2023 Dere som sender inn svar, får man skrive inn to navn på kua eller hvordan er det lagt opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. november 2023 #822 Del Skrevet 18. november 2023 KTK skrev (2 minutter siden): Er det da Romvesenet som er vanskeligst og minst opplagt? Romvesenet og Spirrevippen for min del Har Momrak på Romvesenet, og Zetlitz på Spirrevippen, men er ikke 100% sikker på noen av dem. De andre føler jeg meg helt sikker på 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. november 2023 #823 Del Skrevet 18. november 2023 os Maxilla skrev (1 minutt siden): Dere som sender inn svar, får man skrive inn to navn på kua eller hvordan er det lagt opp? Ja, d kan man 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. november 2023 #824 Del Skrevet 18. november 2023 (endret) mariomann1 skrev (5 minutter siden): Nope. Den er løst nå. Oi!!!!! Kult!! Da er vi enten rågode detektiver, eller så er Maskorama blitt for lett. Nå er så og si alle "bankers" 😄 Endret 18. november 2023 av Henikka 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 18. november 2023 #825 Del Skrevet 18. november 2023 mariomann1 skrev (6 minutter siden): Den kilden du la ved er til Wikipedia-siden, hvor det ikke står noe om disse reklamene. Har brukt ChatGPT mye til skole og har fått en god del feil informasjon, i hvert fall når jeg har spurt om ting som har med Norge å gjøre. Det sier litt når den lister opp ABB som en av de største heltene i Norge. Måtte prøve å stille samme spørsmål, og det fikk ikke jeg opp. 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 18. november 2023 #826 Del Skrevet 18. november 2023 mariomann1 skrev (3 minutter siden): Nope. Den er løst nå. Ok, så det er Frogner, Moholtene,Myhre, Ramm, Vågenes og jenta med billa igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariomann1 Skrevet 18. november 2023 #827 Del Skrevet 18. november 2023 (endret) KTK skrev (1 minutt siden): Ok, så det er Frogner, Moholtene,Myhre, Ramm, Vågenes og jenta med billa igjen? Ja, nå er det bare å sitte og nyte musikken de resterende 6 lørdagene Jeg tror Chris på skilpadda da Endret 18. november 2023 av mariomann1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 18. november 2023 #828 Del Skrevet 18. november 2023 (endret) Anonymeeee skrev (1 time siden): Hvor får du talent søkes til å stemme med Emma Ellingsen? 🤨 kan være jeg ikke har fulgt med i timen men 🤦🏼♂️ Det hintet var på spirrevippen ikke romvesnet ? Endret 18. november 2023 av FruR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 18. november 2023 #829 Del Skrevet 18. november 2023 mariomann1 skrev (1 minutt siden): Ja, nå er det bare å sitte og nyte musikken de resterende 6 lørdagene Jeg tror Chris på skilpadda da Håper bare det er noen overraskelser der, men det håpet jeg i fjor også, forgjeves.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. november 2023 #830 Del Skrevet 18. november 2023 (endret) KTK skrev (4 minutter siden): Ok, så det er Frogner, Moholtene,Myhre, Ramm, Vågenes og jenta med billa igjen? Jeg tror ikke på Ramm som Skilpadda, men Chris. Ang. Myhre: er d noen som kan sjekke på snapkart om hun faktisk er i London? Har ikke snap selv, og størstedelen av jobben her er å eliminere potensielle kandidater😊 Endret 18. november 2023 av Henikka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 18. november 2023 #831 Del Skrevet 18. november 2023 Henikka skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke på Ramm som Skilpadda, men Chris. Ang. Myhre: er d noen som kan sjekke på snapkart om hun faktisk er i London? Har ikke snap selv, og størstedelen av jobben her er å eliminere potensielle kandidater😊 Ja, jeg håper jo at det er noe/noen som kan diskuteres enda, egentlig altfor tidlig å ha løst det, var jo bare program 2 dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. november 2023 #832 Del Skrevet 18. november 2023 KTK skrev (Akkurat nå): Ja, jeg håper jo at det er noe/noen som kan diskuteres enda, egentlig altfor tidlig å ha løst det, var jo bare program 2 dette.... Enig. Helt latterlig enkelt om vi har løst alle allerede🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 18. november 2023 #833 Del Skrevet 18. november 2023 Henikka skrev (Akkurat nå): Enig. Helt latterlig enkelt om vi har løst alle allerede🙈 Er lov å håpe på noen overraskelser da 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 18. november 2023 #834 Del Skrevet 18. november 2023 6 minutter siden, Henikka said: Jeg tror ikke på Ramm som Skilpadda, men Chris. Ang. Myhre: er d noen som kan sjekke på snapkart om hun faktisk er i London? Har ikke snap selv, og størstedelen av jobben her er å eliminere potensielle kandidater😊 Pleier folk (og spessielt influensere) å ha posisjonen sin tilgjengelig på snapmap? Trodde folk kun lot de nermeste få se posisjon. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. november 2023 #835 Del Skrevet 18. november 2023 os Maxilla skrev (16 minutter siden): Dere som sender inn svar, får man skrive inn to navn på kua eller hvordan er det lagt opp? Jeg skrev bare Jegertvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 18. november 2023 #836 Del Skrevet 18. november 2023 Ordsmed skrev (2 timer siden): Svirrevippen har deltatt i Hver gang vi møtes? Det tenkte jeg også. Holder en knapp på Bertine Zetlitz! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 18. november 2023 #837 Del Skrevet 18. november 2023 Bergknapp skrev (1 minutt siden): Det tenkte jeg også. Holder en knapp på Bertine Zetlitz! Men Bertine synger vel bedre enn dagens Spirrevipp, hun er jo sanger.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. november 2023 #838 Del Skrevet 18. november 2023 Spirrevippen - Linnea Myhre. Kom på sisteplass i MGP junior, har en fugl som heter Twitter, har fugler på julebrusen og merchen sin, har fuglebrett utenfor vinduet, elsker karaoke. Spirrevippen sier jo også at den er en sær person. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergknapp Skrevet 18. november 2023 #839 Del Skrevet 18. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Håper Kevin Vågenes er pus☺️ Interessant idé! Har han holdt på med kunstmaleri e.l? Fikk inntrykk at katten har gjort det fra dagens hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. november 2023 #840 Del Skrevet 18. november 2023 KTK skrev (Akkurat nå): Men Bertine synger vel bedre enn dagens Spirrevipp, hun er jo sanger.... Ettersom hun er sanger kan hun endre stemmen. Forrige lørdag hørtes Spirrevippen ut som Benedicte Adrian helt i starten. Men mer ut i sangen hørte jeg ikke noe kjent ved stemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå