Grüner Skrevet 11. november 2023 #321 Del Skrevet 11. november 2023 Matas skrev (1 time siden): Men er enig i at det kan minne om han, når man ser på faktene og på bakrommet. Han er jo også veldig høy, som kan stemme med katten😊 Men katten er mye slankere enn Harm. Jeg tror heller på Kim Wigaard, og han kan jo spise Kims potetgull 😉. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 11. november 2023 #322 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) Grüner skrev (22 minutter siden): Linnea synger ikke så bra Finnes det noe du klipp der hun synger ? Uten om mgp ? Jeg har aldri hørt Linnea synge som voksen før så hadde vært arti å sammenligne . Endret 11. november 2023 av FruR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 11. november 2023 #323 Del Skrevet 11. november 2023 Blunkefjes skrev (2 timer siden): For meg er det helt tydelig at det IKKE er to personer i spøkelset. Tydelig dukketeater.. Kanskje det lille spøkelse skal være feng 😅 hun snakker jo til og holder han jo som en sånn hånd dukke. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madameovary Skrevet 11. november 2023 #324 Del Skrevet 11. november 2023 FruR skrev (3 minutter siden): Finnes det noe du klipp der hun synger ? Uten om mgp ? Jeg har aldri hørt Linnea synge som voksen før så hadde vært arti å sammenligne . Jeg tror også tittelen på sangen i mgp var «det var en gang», var ikke det innledningen på klippet i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
revue3 Skrevet 11. november 2023 #325 Del Skrevet 11. november 2023 FruR skrev (5 minutter siden): Finnes det noe du klipp der hun synger ? Uten om mgp ? Jeg har aldri hørt Linnea synge som voksen før så hadde vært arti å sammenligne . Tror jeg har hørt henne synge i podcasten sin, og at jeg har tenkt hun er flink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 11. november 2023 #326 Del Skrevet 11. november 2023 Grüner skrev (36 minutter siden): Men katten er mye slankere enn Harm. Jeg tror heller på Kim Wigaard, og han kan jo spise Kims potetgull 😉. Ja, den er veldig slank, det er sant. Kim Wigaard er et veldig interessant forslag. Må nok se episoden på nytt imårra kjenner jeg😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariomann1 Skrevet 11. november 2023 #327 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) 100% at Evelina Moholt er Kua. I hintvideoen er det en hestehov. Evelina er fra Nannestad, som har hestehov som kommunevåpen. Endret 11. november 2023 av mariomann1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 11. november 2023 #328 Del Skrevet 11. november 2023 Spirrevippen - cess? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 11. november 2023 #329 Del Skrevet 11. november 2023 Lemonkiwi skrev (2 timer siden): Da jeg hørte spirrevippen synge, hørtes det helt likt ut som Bertine Zettelitz. Den kua, kan det være Cathrine prana? 100% Bertine Zetlitz. Hintene stemmer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 11. november 2023 #330 Del Skrevet 11. november 2023 Jeg er helt med på at katten er Kim Wigaard. Han har stemmen og kan definitivt gå på høye hæler. Han har ingen konserter eller forestillinger på lørdager fram mot jul som jeg har klart å finne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. november 2023 #331 Del Skrevet 11. november 2023 Har kua tatoveringer på armene, eller er det bare flekker på hanskene? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 11. november 2023 #332 Del Skrevet 11. november 2023 NordicViking skrev (5 minutter siden): Har kua tatoveringer på armene, eller er det bare flekker på hanskene? ... Halvtransparente hansker. Flekkene er fra drakta under. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariomann1 Skrevet 11. november 2023 #333 Del Skrevet 11. november 2023 NordicViking skrev (5 minutter siden): Har kua tatoveringer på armene, eller er det bare flekker på hanskene? ... Det er bare flekker fra kostymet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. november 2023 #334 Del Skrevet 11. november 2023 Denne hang på veggen backstage. Kan det være noe hint her? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. november 2023 #335 Del Skrevet 11. november 2023 Denne er på jakka til Rotta - 'R. Hood Tailors'. Vet ikke om det er en ekte logo fra en skredder, eller om det bare er noe som er laget for å villede. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 11. november 2023 #336 Del Skrevet 11. november 2023 Kattepusen = Kevin Vågenes. 1: Han sier " Jeg kjenner mange av dere igjen. Jeg har studert dere i detalj".. Det kan vise til når han hentet inspirasjon til karakterer i parterapi osv. 2: Han kan snakke alle mulige slags dialekter. 3: Høyde og kroppsfasong stemmer. 4: Det står Stockholm på et postkort i introvideoen. Han har studert i Stockholm. 5: Det ligger masse sminke osv i introvideoen. Det passer til jobben hans. 6: Det dukker opp en flaske i hint videoen hvor det står "Eau Oui Lou". Uttal det noen ganger og du hører det et forbausende likt det kjente strofen "Å Vi Lo!!" Fra parterapi. 7: Han er jævli god å synge! Jeg har og vært å sett på showet hans og sett han gå i sinnsyke høye hæler uten problem. Han har også startet fra bunn og jobbet seg opp til der han er idag. Slik katten sier. Så jeg føler meg (foreløpig) ganske sikker på at det er Kevin Vågenes. 32 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 11. november 2023 #337 Del Skrevet 11. november 2023 (endret) FruR skrev (1 time siden): Finnes det noe du klipp der hun synger ? Uten om mgp ? Jeg har aldri hørt Linnea synge som voksen før så hadde vært arti å sammenligne . Endret 12. november 2023 av Cookiesandcream Tenkte feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 12. november 2023 #338 Del Skrevet 12. november 2023 toto2 skrev (4 timer siden): Katten er Jan Thomas, kanskje? Jan Thomas og Einar Tørnquist er på podcast turné i november og desember. Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Maria Haukaas Mittet? Maria Haukaas Mittet starter julekonsert turnė med Lars Bremnes i slutten av november. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 12. november 2023 #339 Del Skrevet 12. november 2023 Miss perfect skrev (4 timer siden): Katten er min favoritt. Ikke funnet ut hvem det er gitt.. Katten må være Kevin vågenes😊 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 12. november 2023 #340 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg tror Romvesenet er Ida Fladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå