Gå til innhold

Kan noen legge tarotkort på meg? 🫶(jobb/studier)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare seriøse svar, takk 🤚❤️

Jeg er «desperat» etter å vite hvordan min jobbfremtid blir. Jeg har en drøm, og i januar starter jeg på nettstudier. Gleder meg som en unge! 🤩 Får jeg jobb innen dette? (Jeg føler absolutt at det er riktig for meg, jeg brenner for dette). 

Jeg er voksen, rett over 40, og jeg holder ikke ut med jobben jeg har i dag stort lenger. Jeg vil helst ha en jobbhverdag uten å ha omsorg og ansvar for andre - jeg vil bare være kreativ og ha mer frihet og fleksibilitet. Kommer jeg i mål? 🤷‍♀️🫶

Håper noen dyktige kan gi meg svar 🫶

Min drøm 

Anonymkode: 23293...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har trukket noen kort, og det ser veldig lyst og positivt ut. Jeg ser at du vil kunne finne og bringe sammen flere sider og kvaliteter i deg selv i ny karriere. Og jeg tror du vil få hjelp på veien. Det er viktig å finne og holde balanse mellom disse ulike sidene/elementene i deg selv. Gunstig samarbeid kan bli relevant. Ikke la tanker dra deg ned, men stol på den gode følelsen du har inni deg når du tenker på det du vil holde på med. Du har alt du trenger for å komme dit du vil. 

Anonymkode: cbdb7...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 10.29):

Har trukket noen kort, og det ser veldig lyst og positivt ut. Jeg ser at du vil kunne finne og bringe sammen flere sider og kvaliteter i deg selv i ny karriere. Og jeg tror du vil få hjelp på veien. Det er viktig å finne og holde balanse mellom disse ulike sidene/elementene i deg selv. Gunstig samarbeid kan bli relevant. Ikke la tanker dra deg ned, men stol på den gode følelsen du har inni deg når du tenker på det du vil holde på med. Du har alt du trenger for å komme dit du vil. 

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! 🫶 Dette var både hyggelig og spennende å lese! 

Jeg er en som kan tenke meg selv litt ned, at jeg ikke er god nok eller at andre er bedre. Samtidig får jeg til mye, det får jeg ofte kommentarer på (uten å virke cocky🤦‍♀️). Men ja, jeg har en så god følelse inni meg når jeg tenker på denne drømmejobben, og jeg ble nå enda mer optimistisk til at dette er mulig. Skal holde på den gode følelsen jeg får ❤️ Takk! 

Håper drømmen vil bli realisert innen to år, når jeg er ferdig med studiene. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så god at du klarer å tyde hva jeg vil jobbe med? Skjønner hvis det er dønn umulig, altså 😅

Ta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne jo hvem som helst sagt til hvem som helst. 

Anonymkode: 1e6b4...2a6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg velger å tro at ingen har så lite å gjøre på fritida at dem sitter og finner på sånt. Og siden jeg tror på slike evner, ble jeg glad for svaret 🙃👏

Ts 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er jeg enig i. Spørsmålet om noen klarer å oppnå sine mål avhenger fullt og helt om vilje og evne å gjennomføre noe og om alle spådamer sa til noen at noen skulle klare noe fordi de 'så' det i fremtiden vil det ikke kunne la seg gjennomføre uten innsatsen som kreves. Hvis alle spådamer sa det ikke kunne gjennomføres ville det likevel vært håp om det, men det avhenger jo av at den spådde ikke da gir opp som følge av spådommen, en positiv spådom kan jo gi litt innsprøyt av håp/tro, men er ikke evnene der, velger man å ikke gjøre nødvendige tiltak for å nå målene klarer man det jo ikke. Det er jo helt og holdent opp til studenten. Det er ikke opp til spådommer/spådamer å klare å oppnå ønsker i livet. Spådamene kan se hva som kan hindre noen i å oppnå noe, noe med personlighet, latskap, ha lett for å gi seg ved motstand osv, men da er det bare å jobbe med å overvinne de hindrene da, eller bare gi opp. Det er hvertfall ingen som oppnår sine mål uten oppbrettede ermer. Det er ingen andre enn en selv som må få kunnskapen inn i hodet og gjøre sitt til å forstå den og forvalte den. Det å klappe noen på skulderen og si 'det klarer du' det kan alle gjøre, det er i grunnen tomme ord. Det hjelper å si; hvis du vil (nok)!

Mtp det hun skrev, så var hun inne på noe da, hun sa det var opp til henne!

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg velger å tro at ingen har så lite å gjøre på fritida at dem sitter og finner på sånt. Og siden jeg tror på slike evner, ble jeg glad for svaret 🙃👏

Ts 

Jeg legger også kort for deg, jeg la 3 og ser at du bør få beina ned på bakken angående forhåpninger du har angående nettstudiene og hvilken retning det tar deg. Når det er sagt så betyr det ikke at du er på ville veier, bare at om du ser realistisk på det, legger i så mye arbeid og innsats som du må for å lykkes fremover, så vil du få til noe mer bærekraftig og stabilt innenfor det du vil utvikles og jobbe med. Får opp en person som du kanskje enten har jobbet med eller studert med, eller noe sånt, som vil bli en viktig støttespiller i dette. Høres det kjent ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg legger også kort for deg, jeg la 3 og ser at du bør få beina ned på bakken angående forhåpninger du har angående nettstudiene og hvilken retning det tar deg. Når det er sagt så betyr det ikke at du er på ville veier, bare at om du ser realistisk på det, legger i så mye arbeid og innsats som du må for å lykkes fremover, så vil du få til noe mer bærekraftig og stabilt innenfor det du vil utvikles og jobbe med. Får opp en person som du kanskje enten har jobbet med eller studert med, eller noe sånt, som vil bli en viktig støttespiller i dette. Høres det kjent ut? 

Og det jeg mener med å legge i arbeid og innsats er at jeg tror ikke du får noe gratis her, her må det leses mye på firtiden og du får igjen for den innsatsen du legger i det. Dette blir ikke easy come. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ts 

Jo, folk finner på sånt. Jeg har gjort det selv flere ganger her inne når jeg er litt småfull og kjeder meg, og folk biter på. Nettopp fordi de som deg velger å tro på det.

Er det så farlig? Nei, kanskje ikke når man som den tidligere i tråden her kommer med vage, positive bekreftelser. Men det hender folk spør om råd til å ta valg som faktisk er viktige, som om de bør satse på et forhold med noen osv.

Finn ut mest mulig om jobbhverdagen til folk innen yrket du drømmer om, snakk med tidligere studenter, lær deg studieteknikk om du ikke allerede er god på det.

Anonymkode: 9859c...93e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, folk finner på sånt. Jeg har gjort det selv flere ganger her inne når jeg er litt småfull og kjeder meg, og folk biter på. Nettopp fordi de som deg velger å tro på det.

Er det så farlig? Nei, kanskje ikke når man som den tidligere i tråden her kommer med vage, positive bekreftelser. Men det hender folk spør om råd til å ta valg som faktisk er viktige, som om de bør satse på et forhold med noen osv.

Finn ut mest mulig om jobbhverdagen til folk innen yrket du drømmer om, snakk med tidligere studenter, lær deg studieteknikk om du ikke allerede er god på det.

Wow, get a life😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er du så god at du klarer å tyde hva jeg vil jobbe med? Skjønner hvis det er dønn umulig, altså 😅

Ta 

Har trukket noen kort og leser dem slik at det handler om å bryte ned utdaterte tankemønstre, system, holdninger,levemåter, avslutte et kapittel for å få en ny start. At det kan føles som slutten men at død er begynnelsen på noe nytt. Med død mener jeg ikke at en person dør men mer en side med personen som gir slipp. At det du skal jobbe med på en eller annen måte handler om å veilede folk fra et kapittel til et annet. Ser feminin energi, omsorg, medfølelse, balanse, feiring. Bli inisiert inn i nytt kapittel/måte å leve på. Mulig det er konkret damer du vil jobbe med. 

Ganske ny på tarot så du får se om det ressonnerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Wow, get a life😅

Sier en som tror hen har en ekte magisk kortstokk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier en som tror hen har en ekte magisk kortstokk... :)

I min virkelighet har jeg det, så får du bare holde deg til din 3D-virkelighet hvor ingenting eksisterer før det er vitenskapelig bevist og mainstream😅

Men tror egentlig du er litt åpen og interessert da, siden du er her inne på den alternative siden🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har trukket noen kort og leser dem slik at det handler om å bryte ned utdaterte tankemønstre, system, holdninger,levemåter, avslutte et kapittel for å få en ny start. At det kan føles som slutten men at død er begynnelsen på noe nytt. Med død mener jeg ikke at en person dør men mer en side med personen som gir slipp. At det du skal jobbe med på en eller annen måte handler om å veilede folk fra et kapittel til et annet. Ser feminin energi, omsorg, medfølelse, balanse, feiring. Bli inisiert inn i nytt kapittel/måte å leve på. Mulig det er konkret damer du vil jobbe med. 

Ganske ny på tarot så du får se om det ressonnerer:)

Takk for at du tok deg tid, men det stemmer dessverre ikke 😊

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Og det jeg mener med å legge i arbeid og innsats er at jeg tror ikke du får noe gratis her, her må det leses mye på firtiden og du får igjen for den innsatsen du legger i det. Dette blir ikke easy come. 

Takk😊Har studert til bachelor ved siden av jobb  tidligere, så jeg vet ar det kreves mye innsats. Jeg er veldig motivert til å få til dette. Ser ikke for meg å jobbe med noe annet, dette er «min greie», som jeg ikke har satset på før nå. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Takk, men kjenner ikke igjen det siste der. Tenker så det knaker, men har gode venner som støtter meg 😊 De vet at dette er det riktige for meg. Jeg skal absolutt se realistisk på det, takk for påminnelse 😊

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Takk for at du tok deg tid, men det stemmer dessverre ikke 😊

Ts

Takk for tilbakemelding😊 Er som sagt ganske ny😅 så jeg setter pris på det når jeg øver meg.

Ønsker deg masse lykke til uansett. Er i samme prosess som deg og det er utrolig givende å følge drømmen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen av dere som leser kort kunnet trekke for meg også? Lurer på om noe dukker opp ang kjærlighet, karriere og/eller ny hobby? 😊

Anonymkode: d14ac...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 20.17):

Takk for tilbakemelding😊 Er som sagt ganske ny😅 så jeg setter pris på det når jeg øver meg.

Ønsker deg masse lykke til uansett. Er i samme prosess som deg og det er utrolig givende å følge drømmen😊

Bare hyggelig, setter pris på at du prøvde 🥰

Takk! Jeg vet hva jeg vil (har en todelt drøm), men jeg er veldig nysgjerrig på å vite om jeg klarer å oppnå drømmen🫶 Jeg er en utålmodig sjel, men jeg håper å kunne frilanse Ila det første studieåret 😊

Lykke til du også! 👏

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...