AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Ved hver måned får jeg små blødninger og egg hvit aktig utflod. Jeg hadde slike blødninger en måned og dro til en gynekolog dagen etter, som kunne bekrefte at jeg ville få eggløsning om 1-2 dager, altså 3-4 dager etter den blodige utfloden. Er det andre damer som også pleier å få blodig, egghvit utflod og som kan dele om dette var indikasjon på noe dårlig? Blodet er ikke så mye, bare en strek. Anonymkode: a09a7...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 ja jeg har det. bittelitt blod og i følge gynekologen min så er det pga noen damer har en høyere progrestron kurve rundt eggløsning enn andre damer, derav blodet. Anonymkode: a3f3a...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja jeg har det. bittelitt blod og i følge gynekologen min så er det pga noen damer har en høyere progrestron kurve rundt eggløsning enn andre damer, derav blodet. Anonymkode: a3f3a...d90 Men når du har blod, er det når du har eggløsning eller før selve eggløsningen? Anonymkode: a09a7...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå