AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg skjønner ikke. På denne oppskriften: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=10779&cid=1 står dette: (bildet) 🤔 ser ikke at det står noe mer om disse maskinene på tråden andre steder enn at det samme står på høyre forstykke. Hva gjør jeg med dem da? Strikket maskene først, men hæ?? Anonymkode: 126ca...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke. På denne oppskriften: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=10779&cid=1 står dette: (bildet) 🤔 ser ikke at det står noe mer om disse maskinene på tråden andre steder enn at det samme står på høyre forstykke. Hva gjør jeg med dem da? Strikket maskene først, men hæ?? Anonymkode: 126ca...26f Dette blir vel feil? Ts Anonymkode: 126ca...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 Maskene på tråden skal du bruke når du strikker halskanten. Anonymkode: 42a06...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Maskene på tråden skal du bruke når du strikker halskanten. Anonymkode: 42a06...f83 Hvor står det? Stemmer jo ikke det heller mtp stolpene? 🤔 Ts Anonymkode: 126ca...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Del Skrevet 3. november 2023 Det ser ut som om det er en feil i oppskriften eller en misforståelse. Hvis du ikke finner noen instruksjoner om maskinene på tråden andre steder, kan det hende at det er en feil i oppskriften. Jeg vil anbefale deg å kontakte garnprodusenten eller sjekke om det er noen kommentarer eller korrigeringer fra andre strikkere. De kan gi deg mer informasjon om hva du skal gjøre med disse maskene. Lykke til! 🧶 Anonymkode: 4bb01...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Del Skrevet 4. november 2023 Det er vel stykket under armen?? Se bilde i oppskriften? Anonymkode: e0c45...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå