AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Han har ei tvillingsøster. Jeg er 37år og om vi får barn er det vel alderen min som øker sjansen og ikke at han selv er tvilling? Anonymkode: 070a7...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 Nope, det må komme fra mor og arves ned. Altså fra din mor, bestemor osv. Anonymkode: 4bf39...ae9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 Men hans datter kan hende får økt sjanse til å få tvillinger. Anonymkode: f8fff...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Del Skrevet 29. oktober 2023 Eneggede tvillinger er tilfeldig. Det å drive å slippe to egg i gangen, (slik at det kan bli toeggede tvillinger) er arvelig. Men du kan altså ikke arve det fra din mann, nei. Anonymkode: d4710...78c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 29. oktober 2023 #5 Del Skrevet 29. oktober 2023 Her er min mamma to egget tvilling, svigerfar er enegget tvilling. søsteren min fikk toeggede tvillinger, men ingen tvillinger på oss eller de to andre søsknene mine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Eneggede tvillinger er tilfeldig. Det å drive å slippe to egg i gangen, (slik at det kan bli toeggede tvillinger) er arvelig. Men du kan altså ikke arve det fra din mann, nei. Anonymkode: d4710...78c Okei ❤️ Anonymkode: 070a7...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Del Skrevet 29. oktober 2023 Frk.Pøls skrev (Akkurat nå): Her er min mamma to egget tvilling, svigerfar er enegget tvilling. søsteren min fikk toeggede tvillinger, men ingen tvillinger på oss eller de to andre søsknene mine Så med andre ord skal det mye til for at jeg får tvillinger? Anonymkode: 070a7...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så med andre ord skal det mye til for at jeg får tvillinger? Anonymkode: 070a7...c1f Det er vel like stor/liten sannsynlighet som hos alle andre. Er vel sånn i underkant av 7% sannsynlig i din alder. Altså er jo sannsynligheten ca 93% for at du ikke får tvillinger. Anonymkode: f3b28...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 29. oktober 2023 #9 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så med andre ord skal det mye til for at jeg får tvillinger? Anonymkode: 070a7...c1f Tenker som skrevet over her, er nok like stor/like liten sannsynlighet som for alle andre. Glemte jo at svigermor OGSÅ er toegget tvilling 😂Så her er tre av 4 svigerforeldre/foreldre tvillinger. Vi "barna" deres er 4 på hver side, eneste som har fått tvillinger er søsteren min 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 29. oktober 2023 #10 Del Skrevet 29. oktober 2023 Eneggede tvillinger skjer tilfeldig. Men toeggede tvillinger kan "gå i arv". Fordi det handler om kvinnen og hvordan kroppen fungerer. Men det er isåfakl noe du må arve fra dine (kvinnelige) forfedre, og har lite med hva mannen din er eller ikke er. Med mindre kroppen din slipper to egg på en gang så er det ikke noe med mannen din som kan skape tvillinger sånn uten videre. Og utenom din arv/genetikk så er det noe høyere sannsynlighet med stigende alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Del Skrevet 29. oktober 2023 Crazydoglady skrev (20 minutter siden): Eneggede tvillinger skjer tilfeldig. Men toeggede tvillinger kan "gå i arv". Fordi det handler om kvinnen og hvordan kroppen fungerer. Men det er isåfakl noe du må arve fra dine (kvinnelige) forfedre, og har lite med hva mannen din er eller ikke er. Med mindre kroppen din slipper to egg på en gang så er det ikke noe med mannen din som kan skape tvillinger sånn uten videre. Og utenom din arv/genetikk så er det noe høyere sannsynlighet med stigende alder. Ts her, Min mamma har ei tante som fikk tvillinger, glemte å si det. Så mulig det kan gi mer sjans. Men satser på ikke, vil helst ikke ha tvillinger 🙈🙈🙈❤️ om jeg får lov å si det. Anonymkode: 070a7...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 29. oktober 2023 #12 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her, Min mamma har ei tante som fikk tvillinger, glemte å si det. Så mulig det kan gi mer sjans. Men satser på ikke, vil helst ikke ha tvillinger 🙈🙈🙈❤️ om jeg får lov å si det. Anonymkode: 070a7...c1f Å få tvillinger er nok ikke noe du trenger å bruke tid og krefter på å bekymre deg over 🙂💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #13 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hans datter kan hende får økt sjanse til å få tvillinger. Anonymkode: f8fff...a80 Han har kun sønner. Anonymkode: 070a7...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #14 Del Skrevet 30. oktober 2023 Frk.Pøls skrev (12 timer siden): Å få tvillinger er nok ikke noe du trenger å bruke tid og krefter på å bekymre deg over 🙂💕 Nei det skal mye til ♡ Anonymkode: 070a7...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #15 Del Skrevet 30. oktober 2023 Mannen min har veldig mye tvillinger i sin familie, toeggede. Det går i arv hos kvinner, så det øker ikke sjansen hos oss. likevel fikk vi eneggede tvillinger, men som andre sier - helt tilfeldig. Anonymkode: 93ae9...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #16 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mannen min har veldig mye tvillinger i sin familie, toeggede. Det går i arv hos kvinner, så det øker ikke sjansen hos oss. likevel fikk vi eneggede tvillinger, men som andre sier - helt tilfeldig. Anonymkode: 93ae9...9bc Hva var alderen din da? Over 35 øker vel sjansen noe😊 Anonymkode: 070a7...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå