AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #41 Skrevet 30. oktober 2023 wandagirl skrev (2 minutter siden): Tror ikke det stemmer. Kvinner peaker i 30-årene. Aldri vært kåtere jeg. Går ikke like godt for MENN over 35 +.. Anonymkode: 08332...83d 1
bullehurk Skrevet 30. oktober 2023 #42 Skrevet 30. oktober 2023 wandagirl skrev (6 minutter siden): Tror ikke det stemmer. Kvinner peaker i 30-årene. Aldri vært kåtere jeg. Det var nå mannfolka jeg tenkte på da. Så synd at vi peaker når de begynner å falme. Holder meg til yngre elskere jeg. 1
wandagirl Skrevet 30. oktober 2023 #43 Skrevet 30. oktober 2023 bullehurk skrev (32 minutter siden): Det var nå mannfolka jeg tenkte på da. Så synd at vi peaker når de begynner å falme. Holder meg til yngre elskere jeg. Var kanskje litt rask når jeg leste svaret ditt Men synes i grunn at det har vært god futt i de jeg har vært intime med
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #44 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Går ikke like godt for MENN over 35 +.. Anonymkode: 08332...83d Ingen erfaring med dem, men så mye sex menn over 35+ har på godt og vondt, så tror jeg det går fint så lenge en ikke har ekstremt høy lyst selv. Men da finns det sikkert også de som er i samme båt. Anonymkode: 49cd1...435
Gjest Angry Man Skrevet 30. oktober 2023 #45 Skrevet 30. oktober 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Ferdig med barn, ingen fristelse å gå inn i noe forhold med en manchild. Skal jeg i det hele tatt gidde å bruke av fritida mi på date, skal det være med en kvalitetsmann. Disse er det ekstremt få av, og foretrekker å leve i fred og ro som singel og bruke den lille fritida på meg selv enn en tidstyv. Trenger ingen mann, hva skal man ha de til, for annet enn i senga? Eneste de duger til. Anonymkode: d5e13...692 Neimen kjære deg. Her var det da litt mye negativitet. Er ikke spesielt hyggelig å høre om sitt kjønn at den store majoriteten av dem essensielt er idioter og bare duger til sex. Du fremstår som en slags kvinnelig incel. 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå