AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #21 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kommer vel an på hvilken situasjon man er i. Jeg som er skilt og har barn som krever mye av min tid, er ute etter en kjæreste (ikke samboer) som kan gi livet mitt positiv input i de barnefrie ukene. Og som forhåpentligvis jeg også kan berike livet til😊 Fine opplevelser, gode samtaler og fysisk nærhet. Anonymkode: 7e1a7...cc4 Dette! Jeg kan aldri tenke meg å bo med en mann igjen, jeg orker ikke å være rydde- og vaskehjelp mer. Jeg vil bruke stua mi selv, se på serier og filmer som JEG liker, slippe å passe på en delt økonomi og ikke minst, slippe sexmas i tide og utide. Men å være særbo, det å ha en kjæreste å dele opplevelser, reiser og hygge med, DET hadde vært fint! 🥰 Anonymkode: d01d1...94a 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #22 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner som later som de er sterke og selvstendige og dont need no man,er frivelig singel osv. you aint fooling anyone Anonymkode: 0bdff...2d1 Er menn som tar seg nær av at kvinner sier dette, som ikke klarer å skjule bitterheten sin. Anonymkode: d8e3e...c8c 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #23 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner som later som de er sterke og selvstendige og dont need no man,er frivelig singel osv. you aint fooling anyone Anonymkode: 0bdff...2d1 Ja kvinner savner så innmari å ha en mann som de kan rydde opp etter, som spiller playstation i stedet for å ta sin del med ungene og som maser om sex 😂 Supersavn asså 😂 Anonymkode: d01d1...94a 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #24 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette! Jeg kan aldri tenke meg å bo med en mann igjen, jeg orker ikke å være rydde- og vaskehjelp mer. Jeg vil bruke stua mi selv, se på serier og filmer som JEG liker, slippe å passe på en delt økonomi og ikke minst, slippe sexmas i tide og utide. Men å være særbo, det å ha en kjæreste å dele opplevelser, reiser og hygge med, DET hadde vært fint! 🥰 Anonymkode: d01d1...94a Jeg søker noe av det samme. En mann med egne barn, som ønsker å være særboer. Adskilt bolig og økonomi, men der tiden vi har sammen er kvalitetstid. På sikt kan jeg vurdere samboerskap, men kun hvis vi har lik standard for renhold og ryddighet i hjemmet. Jeg orker ikke bo med en rotete partner. Anonymkode: 8a99c...253 2
Hmmmmmm Skrevet 29. oktober 2023 #25 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg er en kvinne på 42 år. Ferdig med barn og mannebabyer. Jeg elsket singellivet. Kommer ikke til å gå inn i noen forhold. Skal aldri i livet flytte sammen med noen. Livet et helt fantastisk som huseier med all makt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #26 Skrevet 29. oktober 2023 Athena Freyja skrev (5 timer siden): Være i fred.😉 Halleluja 🙏 Anonymkode: b4251...108 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #27 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg ville hatt en å trene med, gå tur med, snakke med, spise med og sove med av og til Barn er jeg ferdig med for lenge siden, de er nesten voksne. Dame 42 Anonymkode: 4b610...4ba 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. oktober 2023 #28 Skrevet 30. oktober 2023 Bestevenn og elsker. En jeg kan ha det gøy med, som jeg kan prate med om alt fra tull til alvor og ha rå sex med🤷🏻♀️ Om jeg vil bli samboer vet jeg ikke. Det er noe som ville bli vurdert langt frem i tid om vi virkelig funket uten at jeg per i dag savner å bo med noen. Jeg og ungen har vår greie vi trives med.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #29 Skrevet 30. oktober 2023 Er kvinne 41 og er særboere. Jeg synes det er fint. Jeg synes de fleste folk på den alderen ser etter ordentlige folk med ordna økonomi og sunn psyke og gode egenskaper mtp kommunikasjon. Mange av oss har hatt lengre forhold og gjerne ikke hatt det så bra. Så nå vil vi ha det bra. Anonymkode: cf6be...9df 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #30 Skrevet 30. oktober 2023 Barn er jeg ferdig med. Men treffer jeg en kvalitetsmann som alt klaffer med, så kunne jeg faktisk vurdert å gifte meg etterhvert. Men er skeptisk da jeg har vært borti mange drittmenn, og pga disse erfaringene så er jeg veldig var på alle røde flagg. K 44 Anonymkode: e07b3...af0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #31 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barn er jeg ferdig med. Men treffer jeg en kvalitetsmann som alt klaffer med, så kunne jeg faktisk vurdert å gifte meg etterhvert. Men er skeptisk da jeg har vært borti mange drittmenn, og pga disse erfaringene så er jeg veldig var på alle røde flagg. K 44 Anonymkode: e07b3...af0 Så det var snakk om kvinner 40-43, men svarte allikevel jeg. Ikke så langt unna😊 Anonymkode: e07b3...af0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #32 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): . Jeg orker ikke bo med en rotete partner Og jeg orker ikke en kvinne som har støv på hjernen, der fasade betyr mest. Et hjem skal være et sted å slappe av, ikke et utstillingslokale. Et VARMT hjem, ikke et kaldt "pyntedokkehjem". Anonymkode: a2e44...01e 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #33 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ser dere for dere å få barn og gifte dere eller er dere "ferdig" med det og på let etter en soulmate å dele gleder og opplevelser med? Anonymkode: c96bb...384 Nå er jeg mann da. Men jeg tror single kvinner i den alderen lett kan flytte sammen med en mann igjen om han er flink til å bidra med husarbeid. Og da snakker vi ikke om å ta ut av oppvaskmaskinen og hive inn noen klær i vaskemaskinen nå og da. Men skikkelig husarbeid, som vasking og matlaging. Anonymkode: 4cfed...4b9
GammelKaktus Skrevet 30. oktober 2023 #34 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg trives veldig godt alene og ser ikke for meg at det vil endre seg. Ingenting er umulig for rarere ting har skjedd men jeg har virkelig ikke noe ønske om et forhold og tanken på å skulle bo sammen med et annet menneske utenom mitt barn er egentlig bare meh og ikke ønskelig. Er ikke 40 i dag men neste år er det min tur så svarte her allikevel.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #35 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kvinner som later som de er sterke og selvstendige og dont need no man,er frivelig singel osv. you aint fooling anyone Anonymkode: 0bdff...2d1 Hva har du å tilby, da, som gjør livet mitt bedre på daglig basis? Se bort fra sex, for det har jeg ingen problemer med å skaffe meg om jeg vil. Anonymkode: 8e1d0...4a2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #36 Skrevet 30. oktober 2023 Barn? Kvinner og menn som planlegger barn i den alderen mangler realitetsorientering i min verden. Mener man er for gammel samme om man hadde greid bli gravide eller ei, og samme hva kjønn man har. Kort oppsummert ser jeg etter nært vennskap, sex og selskap. Anonymkode: 08332...83d
wandagirl Skrevet 30. oktober 2023 #37 Skrevet 30. oktober 2023 Tillater meg å svare siden jeg nærmer meg 40 Hadde vært nydelig å forelske meg og få et forhold hvor vi kan dele alt av opplevelser, minner og kjærlighet. Barn er ikke på agenda for min del, men alt det andre, ja takk. Men, jeg stresser jo ikke, det skjer når det skjer 1
bullehurk Skrevet 30. oktober 2023 #38 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Trenger ingen mann, hva skal man ha de til, for annet enn i senga? Eneste de duger til. Nåja, etter 40+, duger de fleste ikke så mye der heller 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #39 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og jeg orker ikke en kvinne som har støv på hjernen, der fasade betyr mest. Et hjem skal være et sted å slappe av, ikke et utstillingslokale. Et VARMT hjem, ikke et kaldt "pyntedokkehjem". Anonymkode: a2e44...01e Ingen ville beskrevet mitt hjem som noe av det negative du nevner, eller meg som en fasade-person. Du følte deg tydeligvis truffet😅 Anonymkode: 8a99c...253 1
wandagirl Skrevet 30. oktober 2023 #40 Skrevet 30. oktober 2023 bullehurk skrev (1 minutt siden): Nåja, etter 40+, duger de fleste ikke så mye der heller 🙄 Tror ikke det stemmer. Kvinner peaker i 30-årene. Aldri vært kåtere jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå