AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Ser dere for dere å få barn og gifte dere eller er dere "ferdig" med det og på let etter en soulmate å dele gleder og opplevelser med? Anonymkode: c96bb...384
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Å finne noen å få barn med er en optimistisk plan. Anonymkode: c0579...d00 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Just now, Athena Freyja said: Være i fred.😉 Kvinner som later som de er sterke og selvstendige og dont need no man,er frivelig singel osv. you aint fooling anyone Anonymkode: 0bdff...2d1 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Å finne noen å få barn med er en optimistisk plan. Anonymkode: c0579...d00 Fint 👍😊 Anonymkode: c96bb...384 1
Phoenix Heart Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner som later som de er sterke og selvstendige og dont need no man,er frivelig singel osv. you aint fooling anyone Anonymkode: 0bdff...2d1 Du, alle er faktisk ikke ute etter noe forhold. Alle er ikke like. Så det du skriver er bare tull fra ende til annen. 8 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 6 minutter siden, Athena Freyja said: Være i fred.😉 Denne vil tydeligvis ikke det. Jeg bare prøver å forstå hva man kan forvente av kvinner i den alderen. Kommer selvsagt til å spørre, men jeg kommer ikke til å "jobb-intervjue" i tidlig dating fase. Det er turn-off. Så vil bare høre hva som er vanlig. Er litt eldre selv, men var muligens tidligere ute enn andre med å stifte familie. Anonymkode: c96bb...384
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner som later som de er sterke og selvstendige og dont need no man,er frivelig singel osv. you aint fooling anyone Anonymkode: 0bdff...2d1 Ferdig med barn, ingen fristelse å gå inn i noe forhold med en manchild. Skal jeg i det hele tatt gidde å bruke av fritida mi på date, skal det være med en kvalitetsmann. Disse er det ekstremt få av, og foretrekker å leve i fred og ro som singel og bruke den lille fritida på meg selv enn en tidstyv. Trenger ingen mann, hva skal man ha de til, for annet enn i senga? Eneste de duger til. Anonymkode: d5e13...692 7 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #10 Skrevet 29. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Pule? Anonymkode: 18e9f...b2a Jeg tror mora di har noen vafler klare til deg oppe på kjøkkenet. Stikk opp dit, du. Anonymkode: c96bb...384 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Skrevet 29. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ferdig med barn, ingen fristelse å gå inn i noe forhold med en manchild. Skal jeg i det hele tatt gidde å bruke av fritida mi på date, skal det være med en kvalitetsmann. Disse er det ekstremt få av, og foretrekker å leve i fred og ro som singel og bruke den lille fritida på meg selv enn en tidstyv. Trenger ingen mann, hva skal man ha de til, for annet enn i senga? Eneste de duger til. Anonymkode: d5e13...692 Som mann tenker jeg som regel likt som deg. Men klarer ikke la vær å tenke at det hadde vært fint med en kjæreste å dele gleder og opplevelser med. I motsetning til vanlig oppfatning kan kvinner brukes til mer enn sex og matlaging. Anonymkode: c96bb...384 1
Gjest Inverto Skrevet 29. oktober 2023 #12 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trenger ingen mann, hva skal man ha de til, for annet enn i senga? Eneste de duger til. Anonymkode: d5e13...692 Edgelord
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #13 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som mann tenker jeg som regel likt som deg. Men klarer ikke la vær å tenke at det hadde vært fint med en kjæreste å dele gleder og opplevelser med. I motsetning til vanlig oppfatning kan kvinner brukes til mer enn sex og matlaging. Anonymkode: c96bb...384 Håper ikke det er sannt at det vanlige er å oppfatte kvinner som kun matlaging og sex 😅 I min erfaring er det kun noen ekstreme få som tenker det. Aldri møtt noen som er sånn. Anonymkode: 49cd1...435 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #14 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trenger ingen mann, hva skal man ha de til, for annet enn i senga? Eneste de duger til. Lol nei. Dette er et deg problem. Anonymkode: 49cd1...435 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #15 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror mora di har noen vafler klare til deg oppe på kjøkkenet. Stikk opp dit, du. Anonymkode: c96bb...384 Jeg er en 41 år gammel singel kvinne. Jeg har mine behov. Lenge siden nå. Anonymkode: 18e9f...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #16 Skrevet 29. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Håper ikke det er sannt at det vanlige er å oppfatte kvinner som kun matlaging og sex 😅 I min erfaring er det kun noen ekstreme få som tenker det. Aldri møtt noen som er sånn. Anonymkode: 49cd1...435 Haha. Det var et sarkastisk spark tilbake på din egen sluttkommentar. 😈 Anonymkode: c96bb...384
Gjest ElderMillenial Skrevet 29. oktober 2023 #17 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg for min del vil gjerne oppleve kjærlighet og føle samhørighet igjen. Ha noen å skape gode minner sammen med. Noen å bli gammel med. Vet ikke om det er noe man finner så lett i grunnen, men det stopper ikke meg fra å håpe på det likevel.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #18 Skrevet 29. oktober 2023 Kommer vel an på hvilken situasjon man er i. Jeg som er skilt og har barn som krever mye av min tid, er ute etter en kjæreste (ikke samboer) som kan gi livet mitt positiv input i de barnefrie ukene. Og som forhåpentligvis jeg også kan berike livet til😊 Fine opplevelser, gode samtaler og fysisk nærhet. Anonymkode: 7e1a7...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #19 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg ønsker først og fremst å bli behandlet som ett individ. En mann som tror alle kvinner i en viss alder ønsker det samme, det er ikke en mann for meg. For noen er barn og giftemål drømmen, for andre er barn det verste marerittet som kan skje... Men hvis jeg skulle giftet meg, så skulle det vært med en soulmate jeg kan dele opplevelser og gleder med. Det å gifte meg med noen som ikke er min soulmate er vel det nest verste marerittet etter barn.... Anonymkode: 3283e...c84 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #20 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser dere for dere å få barn og gifte dere eller er dere "ferdig" med det og på let etter en soulmate å dele gleder og opplevelser med? Anonymkode: c96bb...384 Ingen av delene. Jeg brøt opp et samboerskap for å være singel. Har vært i forhold mer eller mindre fra jeg var 15 år. Jeg kom til et punkt der jeg kun ville ta hensyn til meg selv og mine helt egoistiske ønsker og behov, som ikke nødvendigvis er kompatible med å være i forhold. Min eks-samboer er en flott mann. Vi hadde et kjærlig og lidenskapelig forhold. Men det hjelper ikke, når man ønsker å være singel. Så. Jeg leter ikke etter en partner i det hele tatt. De siste årene som singel har vært nydelig, og ingen partner kan gjøre at et forhold frister mer en å være singel. Anonymkode: 9e5d8...b73 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå