Forumansvarlig Skrevet 12. desember 2023 #41 Del Skrevet 12. desember 2023 Men da tenker dere på at det hopper ned til nederst på siden, ikke at det hopper opp? Da sier jeg ifra videre, tror det glapp litt i fokuset på at forumet hoppet til toppen av siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. desember 2023 #42 Del Skrevet 12. desember 2023 Forumansvarlig skrev (1 minutt siden): Men da tenker dere på at det hopper ned til nederst på siden, ikke at det hopper opp? Da sier jeg ifra videre, tror det glapp litt i fokuset på at forumet hoppet til toppen av siden. Ah! For min del handler det mer om "finner ikke sist leste innlegg", enn det handler om "hopper til toppen av siden", ja! Når jeg går inn på tråder havner jeg enten helt nederst (nede ved den rosa delen), eller så havner jeg midt i en side og må scrolle oppover til jeg finner den blå "siste innlegg"-baren som markerer nye innlegg siden sist. Beklager at jeg ikke var tydeligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #43 Del Skrevet 12. desember 2023 Forumansvarlig skrev (12 timer siden): Men da tenker dere på at det hopper ned til nederst på siden, ikke at det hopper opp? Da sier jeg ifra videre, tror det glapp litt i fokuset på at forumet hoppet til toppen av siden. Nede, vært sånn i flere år hos meg. Jeg bruker Safari på iPhone. Jeg har ikke brukt pc på flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #44 Del Skrevet 20. januar Er sånn fortsatt, det bruker å være hvis der er bare 1 nytt innlegg i tråden, da blir jeg sendt nederst på siden slik at jeg må scrolle meg oppover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 20. januar #45 Del Skrevet 20. januar Cid skrev (4 timer siden): Er sånn fortsatt, det bruker å være hvis der er bare 1 nytt innlegg i tråden, da blir jeg sendt nederst på siden slik at jeg må scrolle meg oppover. Hos meg og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #46 Del Skrevet 20. januar Cid skrev (På 6.11.2023 den 18.00): Vært sånn i årevis. Er det sånn det ser ut hos deg med? Sugar&Spice skrev (1 time siden): Hos meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 20. januar #47 Del Skrevet 20. januar På utkastelses-tråden havner jeg her, blant annet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. januar #48 Del Skrevet 20. januar Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): På utkastelses-tråden havner jeg her, blant annet: Samme her, vært sånn i flere år hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 22. januar #49 Del Skrevet 22. januar Jeg gir ny beskjed videre til teknisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. mars #50 Del Skrevet 7. mars (endret) Forumansvarlig skrev (På 22.1.2024 den 11.32): Jeg gir ny beskjed videre til teknisk. Nå hopper jeg igjen. Med backspace, havner jeg øverst… uansett. Flere? tillegg:det skjer både fra pad (safari) og fra pc (chrome) Endret 7. mars av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. mars #51 Del Skrevet 7. mars Har ikke blitt noe bedre hos meg, men lurer på om jeg har funnet en sammenheng: i trådene hvor det er moderert er det oftere trøbbel enn i nyere tråder hvor det ikke har vært noe moderering (enda). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå