Shapeshift Skrevet 28. oktober 2023 #1 Del Skrevet 28. oktober 2023 De siste dagene har visningen av siden endret seg. Tidligere kunne jeg trykke på en tråd med nye innlegg, og bli sendt til første nye innlegg. Nå finner den kun riktig side men hopper til riktig innlegg, for så å hoppe til toppen av siden. Dette er en veldig irriterende endring, så lurte på om dette er noe som blir løst? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 28. oktober 2023 #2 Del Skrevet 28. oktober 2023 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 28. oktober 2023 #3 Del Skrevet 28. oktober 2023 Er sånn her og. Løser det ved å holde på siden (ipad) til den har hoppet ferdig. Da hopper den ikke til toppen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 28. oktober 2023 #4 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hei Vi opplever dette selv og har sendt beskjed videre. Så vi satser på at TSP får ordnet opp i problemet over helgen. Matas, mod. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #5 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg opplever noe litt motsatt, når det er kommet nye innlegg i en tråd og jeg trykker meg inn så havner jeg nederst på siden nesten hver eneste gang, skikkelig irriterende 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 29. oktober 2023 #6 Del Skrevet 29. oktober 2023 Helsiki, dette må dere få fikset. Den hopper til reklamen. Så mye scrolling blir for slitsomt 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 29. oktober 2023 #7 Del Skrevet 29. oktober 2023 Nå har jeg irritert meg grønn en stund, over «hoppende» skjermbilde i nettlesern når jeg bruker ipad. Problemet er mest her på KG, muligens også andre sider, men ikke like uttalt. Når jeg er på forsiden… scroller litt nedover og klikker meg inn på en tråd for å lese, og senere trykker backspace, går den tilbake til der jeg var… et halvt sekund, før skjermbildet hopper til toppen igjen. Særs irriterende er det at jeg ikke lenger kommer inn i tråder jeg har deltatt i og lest i tidligere - på samme sted! Det har jeg gjort før. Jeg kommer inn øverst på aktuell side (siste, nest siste - alt etter som), så da må jeg scrolle meg ned til uleste svar…. Noen som har en formening om hva dette skyldes? Noen andre som erfarer dette? Mon tro det er en greie i KGs system….? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 29. oktober 2023 #8 Del Skrevet 29. oktober 2023 Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 29. oktober 2023 #9 Del Skrevet 29. oktober 2023 Åhh… her har det hoppet så mye at jeg hadde gått glipp av originaltråd 😂 Men godt å se det ikke er i min ipad feilen ligger og at det jobbes med saken, takk @Rhodiola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 29. oktober 2023 #10 Del Skrevet 29. oktober 2023 Matas skrev (13 timer siden): Hei Vi opplever dette selv og har sendt beskjed videre. Så vi satser på at TSP får ordnet opp i problemet over helgen. Matas, mod. Så bra 💖 Jeg var redd dette kanskje var en sånn "dere MÅ se reklamen øverst på siden" oppdatering som kom snikende på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. oktober 2023 #11 Del Skrevet 29. oktober 2023 Følger. Jeg var på for ca. 22 timer siden, og hadde ikke det problemet da. Det er første gang jeg opplever det nå, og jeg håper det snart løser seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 29. oktober 2023 #12 Del Skrevet 29. oktober 2023 Samme problem her også - både på PC som mobil. Og irriterende nok til å gi meg høyt blodtrykk i et par sekunder. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 30. oktober 2023 #13 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det er uansett fryktelig slitsomt når en sitter på pad og må scrolle _ hele _ tiden, en scroller snart på seg verkende og vond arm! Håper virkelig dette følges opp og/eller at vi får tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mhmjadda Skrevet 30. oktober 2023 #14 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det er samme problem som klikk.no-forumene har hatt nå over hvertfall ei uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 30. oktober 2023 #15 Del Skrevet 30. oktober 2023 Er det noen som vet om det jobbes med saken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 30. oktober 2023 #16 Del Skrevet 30. oktober 2023 Callisto83 skrev (På 30.10.2023 den 18.47): Er det noen som vet om det jobbes med saken? Det jobbes med denne saken, ja. Foreløpig har vi ingen oppdateringer av betydning i forbindelse med disse tekniske problemene. Beklager ulempene dette medfører. Som Matas sier frustreres vi av de samme utfordringene internt også. Rhodiola, adm. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 30. oktober 2023 #17 Del Skrevet 30. oktober 2023 I en periode har jeg hatt problemer med at når jeg trykker meg inn så havner jeg altfor langt nede på siden, og måtte scrolle opp. Nå havner jeg helt på toppen istedenfor. Dødsirriterende! Savner virkelig den funksjonen at den hopper til første nye innlegg. Er først nå de siste ukene jeg har hatt trøbbel med dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #18 Del Skrevet 30. oktober 2023 Sugar&Spice skrev (4 timer siden): DI en periode har jeg hatt problemer med at når jeg trykker meg inn så havner jeg altfor langt nede på siden, og måtte scrolle opp. Nå havner jeg helt på toppen istedenfor. Dødsirriterende! Savner virkelig den funksjonen at den hopper til første nye innlegg. Er først nå de siste ukene jeg har hatt trøbbel med dette. Dette skjer med meg nesten hver eneste gang, vært slik i årevis 😣 skulle virkelig ønske at det ikke var slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. november 2023 #19 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Cid skrev (På 30.10.2023 den 23.38): Dette skjer med meg nesten hver eneste gang, vært slik i årevis 😣 skulle virkelig ønske at det ikke var slik. Det er vel fordi du har vært inne på den tråden før, og da legger den seg på ditt første uleste innlegg i tråden. Gå til toppen av siden der brukernavnet ditt er. Trykk på pila/trekanten som peker nedover. Gå til innstillinger --> Kontoinnstillinger --> Oppførsel ved innholdsvisning. Der kan du velge hvordan du vil ha det. Du kan velge om du vil til første kommentar du ikke har lest, til starten, eller til den nyeste kommentaren. Enkelt og greit. Endret 1. november 2023 av Millimani 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #20 Del Skrevet 1. november 2023 Millimani skrev (4 minutter siden): Det er vel fordi du har vært inne på den tråden før, og da legger den seg på ditt første uleste innlegg i tråden Men det legger seg nederst på siden, langt vekke fra kommentaren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå