Gå til innhold

Hender det at dere

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, det hender. Men faktisk ikke så ofte. Jeg tiltrekkes altfor mye av personlighet, sjarme, glimt i øyet, osv osv... til det. Jah. :)

Også har jeg en slags sperre for menn som er "for kjekke" (i mine øyne).

Tenker at det er så mange som ser på dem uansett, så da ser jeg heller en annen vei.

Samme her! Jeg har også en tendens til å være overlegen mot/snu meg bort fra gutter som er veldig pene og oser av selvtillit (det er noe med blikket til mange av dem). Litt dømmende, jeg vet, men erfaringsmessig har jeg som regel rett i mine antagelser om at dette er folk som er veldig klar over sitt eget utseende og som titt og ofte bruker det for å oppnå noe. (Mener dog ikke at det ikke finnes pene menn med en fantastisk personlighet)

Forøvrig ser jeg mye oftere pene jenter enn pene gutter, synes det virker som om det er et generelt kraftig underskudd av bra mannfolk her på jorda, og de som både er pene og sjarmerende + har personliheten i orden, ja de er opptatt :grine:

Er det rart jeg er singel? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Jeg har også en tendens til å være overlegen mot/snu meg bort fra gutter som er veldig pene og oser av selvtillit (det er noe med blikket til mange av dem). Litt dømmende, jeg vet, men erfaringsmessig har jeg som regel rett i mine antagelser om at dette er folk som er veldig klar over sitt eget utseende og som titt og ofte bruker det for å oppnå noe. (Mener dog ikke at det ikke finnes pene menn med en fantastisk personlighet)

Forøvrig ser jeg mye oftere pene jenter enn pene gutter, synes det virker som om det er et generelt kraftig underskudd av bra mannfolk her på jorda, og de som både er pene og sjarmerende + har personliheten i orden, ja de er opptatt :grine:

Er det rart jeg er singel? :sjarmor:

Kanskje du er lesbisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er lesbisk?

hehe

Nei, hadde det bare vært så vel ;)

Men man ser jo hva som er fint av begge kjønn uansett om man er homo eller hetero, og etter min mening er det flere billedpene kvinner enn menn i verden. Men det har vel kanskje litt med at vi jenter faktisk kan sminke oss da..

Ellers er jeg som seniorita slik at jeg ikke faller for pene menn jeg ser på gata, men trenger litt tid på å finne ut om de har den sjarmen og personligheten som skal til...

Endret av *melis*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare opplevd det en gang. Det er lenge siden, det var på et utested en lørdag kveld. Han er bare det absolutt mest spiselige jeg har sett i mine levedager.

Uheldigvis hadde han en personlighet som fortalte alle at han visste om det. Men han var en sånn som til og med smakte himmelsk......... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest

Ja, det hender at jeg snur meg to ganger etter en flott mann, men for å fange interessen min trenges noe mer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Eller samme da, om det er det som interesserer dere...

Og bare tenker: Mmmmmmmmmmmm..... :hakeslepp::wow:  :sexy:

Eller er det bare meg? :ler:

Skjedd èn gang

Fikk til oppfølgeren, heldigvis, hvis ikke hadde jeg vært deppa den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

Vel, det hender...jeg har en viss type utseende som tiltaler meg. Men om personligheten matcher, er da slett ikke tilfelle bestandig, selv om "utseende-delen" er på rett plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Husker med gru når jeg var rundt 20 år. Var helt på knærne etter en på jobben. En gang havnet jeg bak han i kantinekøen og så snudde han å snakket til meg. Jeg klarte ikke å si noe og jeg kjente at jeg fikk masse rykninger i ansiktet, både rundt munn og øyne. Klarte ikke å si et ord. Var helt sjokkert over hvordan ansiktet mitt kunne oppføre seg!. Så vel ut som om jeg hadde en spasmesykdom :ler:

Ellers... ja jeg kan si Mmmmmmmmm når jeg ser noe lekkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Husker med gru når jeg var rundt 20 år. Var helt på knærne etter en på jobben. En gang havnet jeg bak han i kantinekøen og så snudde han å snakket til meg. Jeg klarte ikke å si noe og jeg kjente at jeg fikk masse rykninger i ansiktet, både rundt munn og øyne. Klarte ikke å si et ord. Var helt sjokkert over hvordan ansiktet mitt kunne oppføre seg!. Så vel ut som om jeg hadde en spasmesykdom  :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...