Gå til innhold

Dårlig magefølelse på ny bekjent

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for bra engasjement i tråden.

Derfor tenkte jeg å følge opp litt ordentlig, spesielt på denne. Det stemmer bra at jeg har "blokkeringer", men de er også bittelitt selvvalgt. Jeg er "arbeidsnarkoman" og lever en livsstil med veldig, veldig lite tid til andre mennesker. Må innerst inne innrømme at dette er hva jeg foretrekker også, men gudene skal vite at jeg har levd et mektig sosialt liv tidligere..

Det stemmer at jeg ikke liker å ikke få tilbake hva jeg gir, og generelt er jeg blitt veldig nøktern når det kommer til å slippe folk inn i livet mitt. Dessverre er det nok blitt mest av egoisme og tidligere bitterhet, enn det er av redsel lenger. Men samtidig: jeg har ikke TID! Tidligere har jeg vært en støttepilar for flere, enda jeg har vært helt ute og kjøre til tider selv (som alle andre).

Det er vel følgelig at jeg har fått litt erfaring med mennesker, og ikke alle er gode dessverre. Bortsett fra det kan jeg vel føle eller "se" ting, sånn som i dette tilfellet med denne personen. Litt dårlig stil å spekulere i andres anliggender kanskje, men her er det uansett anonymt... Så, sånn utenom den dårlige magefølelsen jeg har fått, så har jeg sett noeJeg vet ingenting om dette menneskets historie i det hele tatt, men min erfaring er at når jeg ser andre mennesker i energifeltet deres så kraftig som jeg ser en mørk energi av en farsfigur i dette tilfellet, så er det NOE som skurrer. Det er kanskje dette du ser som sorg? Usikker, men ville svare deg på dette da det er ikke ofte jeg snakker med andre med samme "evner", for den som vil.

TS

Anonymkode: 8f6d6...fda

Jeg ser at jeg har gått inn på er emne som jeg vanligvis ikke besøker på forumet. Men igjen så er dette med mageøvelse vi alle føler på til tider. 
Mennesker sender ut signaler hele tiden og vi tolker disse basert på det vi har i ryggsekken vår. 
Får du en uggen følelse av at noe ikke stemmer, følg den følelsen er mitt råd. 

Ukjente som er veldig på som du beskrev i hovedinnlegget, vil bli venner med en gang, deler mye privat om seg selv og lignede er røde flagg. 

Anonymkode: fe980...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne nesten ha skrevet innleggene til TS! Har også nettopp startet nye studier og har skikkelig dårlig følelse på hun ene. Heldigvis har hun ikke sagt at hun vil bli venner, jeg bare styrer unna og unngår ho, rett og slett. Det er magefølelsen, altså tidligere erfaringer, som sier det. Har hele livet tiltrukket meg folk med issues, fordi jeg tydeligvis sprer så mye positiv energi. Men jeg må beholde litt energi til meg selv og har ikke så mye mer å dele ut.

Denne dama lyser energivampyr, hun er hyggelig nok, men helt innsauset i egne issues, og mangler noen følere der. Snakker og snakker og nesten glemmer verden rundt seg når hun forteller om problemene sine. Vi har alle vårt, men det tror jeg ikke hun ser.

Klok av skade styrer jeg unna!

Anonymkode: 5a405...057

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk for bra engasjement i tråden.

Derfor tenkte jeg å følge opp litt ordentlig, spesielt på denne. Det stemmer bra at jeg har "blokkeringer", men de er også bittelitt selvvalgt. Jeg er "arbeidsnarkoman" og lever en livsstil med veldig, veldig lite tid til andre mennesker. Må innerst inne innrømme at dette er hva jeg foretrekker også, men gudene skal vite at jeg har levd et mektig sosialt liv tidligere..

Det stemmer at jeg ikke liker å ikke få tilbake hva jeg gir, og generelt er jeg blitt veldig nøktern når det kommer til å slippe folk inn i livet mitt. Dessverre er det nok blitt mest av egoisme og tidligere bitterhet, enn det er av redsel lenger. Men samtidig: jeg har ikke TID! Tidligere har jeg vært en støttepilar for flere, enda jeg har vært helt ute og kjøre til tider selv (som alle andre).

Det er vel følgelig at jeg har fått litt erfaring med mennesker, og ikke alle er gode dessverre. Bortsett fra det kan jeg vel føle eller "se" ting, sånn som i dette tilfellet med denne personen. Litt dårlig stil å spekulere i andres anliggender kanskje, men her er det uansett anonymt... Så, sånn utenom den dårlige magefølelsen jeg har fått, så har jeg sett noeJeg vet ingenting om dette menneskets historie i det hele tatt, men min erfaring er at når jeg ser andre mennesker i energifeltet deres så kraftig som jeg ser en mørk energi av en farsfigur i dette tilfellet, så er det NOE som skurrer. Det er kanskje dette du ser som sorg? Usikker, men ville svare deg på dette da det er ikke ofte jeg snakker med andre med samme "evner", for den som vil.

TS

Når jeg leste dette så fikk jeg gikk det bokstavelig talt kaldt nedover ryggen min og jeg kjente på en veldig tung energi. Det var spesielt, jeg tror at du skal stole på magefølelsen og styre unna. Ville som noen andre skriver gjort det på en fin måte.

Anonymkode: 4368c...35c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når jeg leste dette så fikk jeg gikk det bokstavelig talt kaldt nedover ryggen min og jeg kjente på en veldig tung energi. Det var spesielt, jeg tror at du skal stole på magefølelsen og styre unna. Ville som noen andre skriver gjort det på en fin måte.

Anonymkode: 4368c...35c

Ja, det er veldig ubehagelig. Man føler seg kanskje litt kjip, da det er jo ikke nødvendigvis vedkommende sin feil at det er slik... men det er samtidig sjelden (for meg) at man toucher innom noe så mørkt. Så det er grunn til å være føre var her ja...

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 11.57):

Veldig veldig hyggelig kan noen ganger være narsisster! Spesielt overdrevne hyggelige!

Anonymkode: f40dd...f29

Jeg har det litt på samme måte som TS. Fikk en kraftig "nei-"reaksjon av en person jeg traff. Burde egentlig ikke være redd for henne, vi er kvinner begge to, og hun er av den blide og sprudlende typen, men jeg fikk mageknip, kvalme og kramper i kroppen av å være i nærheten av henne. Aldri følt det slik rundt andre enn et par mennesker jeg har vonde erfaringer med. Kanskje det overblide, smigrende, smiskete vekker mistillit langt nede i noen av oss?

Anonymkode: d9170...b8b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil råde deg ikke dømme den følelsen, men gi en sjanse og bli kjent med personen. Men i det du er med personen så er du bevisst og tenker på den følelsen du fikk. Vær forsiktig hva du sier og hvordan du er. Ikke slipp deg helt løs.

Det kan hende personen har skjulte hensikter og vil komme nærmere deg for å få visse fordeler eller vite noe konkret informasjon og det å på en måte bli en midlertidig "venn" med deg er en måte til det.

Anonymkode: b670a...44c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...