Cid Skrevet 28. oktober 2023 #1 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ekstrem Oppussing USA gjør comeback enda en gang til, i 2024. Skal dere se på? Jeg elsker slike programmer og dette er favoritten min så jeg gleder meg 😃 https://tvline.com/news/extreme-makeover-home-edition-revival-abc-home-edit-hosts-clea-shearer-joanna-teplin-1234995800/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hvem skal se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 6. november 2023 Skulle ønske at den gamle serien var tilgjengelig på en strømmetjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LibertyNoCap Skrevet 7. november 2023 #4 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Lenge siden jeg såg det, men husker det som ganske forferdelig. Stygge hus, slengt opp i en fei (sannsynlig dårlig håndtverk). Deltakere som garantert ikke kom til å ha råd til å drifte huset i ettertid, plassert i områder der det normalt sett ikke ville finnes kjøpere for å selge huset til. Akkompagnert av en ropende programleder. Hehe, ikke for å være negativ :-p Endret 7. november 2023 av LibertyNoCap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2023 LibertyNoCap skrev (1 minutt siden): Lenge siden jeg såg det, men husker det som ganske forferdelig. Stygge hus, slengt opp i en fei (sannsynlig dårlig håndtverk). Deltakere som garantert ikke kom til å ha råd til å drifte huset i ettertid, plassert i områder der det normalt sett ikke ville finnes kjøpere for å selge huset til. Akkompagnert av en ropende programleder. Hehe, ikke for å være negativ 😛 Jeg digget det 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå