AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #21 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må jo ikke hige etter noe. Bare deler min erfaring, problemet er jo holdningen din. De har jeg møtt mange av, som trykker meg ned fordi jeg sier nei til at kakestykke eller godteri. Mennesker er utrolig negative til andre sine valg i livet, så fort du ikke følger flokken. Så har lært utrolig mye av dette, hvem jeg ikke skal bruke tiden min på. Har faset ut flere jeg trodde var venner pga dette, de klarte ikke å takle at jeg står over dårlig næring. Derfor har jeg kjørt som solo hele veien, tatt mine valg. Venner godtar andre sine valg Du skal få spise hva du vil for min del! Når du sitter der med pepsi-maxen og godteposen din for at du skal føle deg bra så lykke til. For du lurer jo deg selv trill rundt. Anonymkode: 94a04...3e3 Du snakker om at andre skal respektere dine valg men det ser ut som du har veldig lite respekt for andres valg. Det er det som er litt ekkelt med slike som deg. Ikke hva du putter i mannen, det gir jeg blanke i, jeg er bare veldig glad for at det ikke er meg. Anonymkode: b3852...1db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #22 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må jo ikke hige etter noe. Bare deler min erfaring, problemet er jo holdningen din. De har jeg møtt mange av, som trykker meg ned fordi jeg sier nei til at kakestykke eller godteri. Mennesker er utrolig negative til andre sine valg i livet, så fort du ikke følger flokken. Så har lært utrolig mye av dette, hvem jeg ikke skal bruke tiden min på. Har faset ut flere jeg trodde var venner pga dette, de klarte ikke å takle at jeg står over dårlig næring. Derfor har jeg kjørt som solo hele veien, tatt mine valg. Venner godtar andre sine valg Du skal få spise hva du vil for min del! Når du sitter der med pepsi-maxen og godteposen din for at du skal føle deg bra så lykke til. For du lurer jo deg selv trill rundt. Anonymkode: 94a04...3e3 Høres ikke ut som du takler at andre tar (og trives med) andre valg enn deg heller 😂 Anonymkode: 279cb...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #23 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du snakker om at andre skal respektere dine valg men det ser ut som du har veldig lite respekt for andres valg. Det er det som er litt ekkelt med slike som deg. Ikke hva du putter i mannen, det gir jeg blanke i, jeg er bare veldig glad for at det ikke er meg. Anonymkode: b3852...1db "putter i munnen" 😅 Anonymkode: b3852...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #24 Del Skrevet 28. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Du snakker om at andre skal respektere dine valg men det ser ut som du har veldig lite respekt for andres valg. Det er det som er litt ekkelt med slike som deg. Ikke hva du putter i mannen, det gir jeg blanke i, jeg er bare veldig glad for at det ikke er meg. Anonymkode: b3852...1db Du er glad det ikke er deg som har klart å avvennes dårlig næring? Er det ikke bra at folk tar grep om egen helse og klarer å komme seg vekk fra avhengighetsskapende mat som ødelegger helse? Mer av sånne som TS som tar ansvar for eget liv Anonymkode: b1dac...879 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #25 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ikke ut som du takler at andre tar (og trives med) andre valg enn deg heller 😂 Anonymkode: 279cb...400 Er ikke jeg som skrev hi, er ikke jeg som skal fremheve meg selv for alt det er verdt, er ikke jeg som tror jeg lever så mye bedre enn alle andre, er ikke jeg som glor på hva andre putter i seg i lunsjen, er ikke jeg som følger med væskeinntaket på andre det er det ts og likesinnede som gjør. Anonymkode: b3852...1db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 28. oktober 2023 #26 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg må bare holde meg unna, en sjeldent gang kan det gå greit men da må jeg ikke spise noe neste dag. Holde seg til helgene er heller ingen god løsning for meg. Sjokolade og alt sånt søtt, søt bakst går under der. Jeg tenker på det hele tiden og klarer liksom ikke la være, må ha noen hver eneste kveld. Kutter ut helt for 14 dager siden igjen nå, og merker allerede tenker ikke på det som noe jeg må ha, det styrer meg ikke. Jeg kan fint spise sukkerfritt, men begrenser det veldig. I kveld skal jeg ha sukrin mousse med litt bær. Jeg pleier og lage med smothie om eg ønsker noe på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #27 Del Skrevet 28. oktober 2023 Miaiai skrev (11 minutter siden): Jeg må bare holde meg unna, en sjeldent gang kan det gå greit men da må jeg ikke spise noe neste dag. Holde seg til helgene er heller ingen god løsning for meg. Sjokolade og alt sånt søtt, søt bakst går under der. Jeg tenker på det hele tiden og klarer liksom ikke la være, må ha noen hver eneste kveld. Kutter ut helt for 14 dager siden igjen nå, og merker allerede tenker ikke på det som noe jeg må ha, det styrer meg ikke. Jeg kan fint spise sukkerfritt, men begrenser det veldig. I kveld skal jeg ha sukrin mousse med litt bær. Jeg pleier og lage med smothie om eg ønsker noe på kvelden. Ja, du må endre vaner. Gjerne spise 3-4 bra måltider hver dag, ikke noe utenom dette. Kveldsvanen din bør også brytes, så du er helt ute av det. Lag deg heller tacos i kveld! Karbonadeig/kjøttdeig(150-200gram), tacokrydder fra Helios, paprika, løk, salatblader etc, speltlomper som lefser. Kesam og tacosaus fra valgfritt, men ikke first price(lige tomater i den). Da har du virkelig "kos" og næring i et. Spis dette rundt kl 15-16...da er du ferdig spist for dagen. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er ikke jeg som skrev hi, er ikke jeg som skal fremheve meg selv for alt det er verdt, er ikke jeg som tror jeg lever så mye bedre enn alle andre, er ikke jeg som glor på hva andre putter i seg i lunsjen, er ikke jeg som følger med væskeinntaket på andre det er det ts og likesinnede som gjør. Anonymkode: b3852...1db Er jo du som laget et problem ut av det, jeg følger jo ikke med på hva andre spiser. Eller drikker. Anonymkode: 94a04...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 28. oktober 2023 #28 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, du må endre vaner. Gjerne spise 3-4 bra måltider hver dag, ikke noe utenom dette. Kveldsvanen din bør også brytes, så du er helt ute av det. Lag deg heller tacos i kveld! Karbonadeig/kjøttdeig(150-200gram), tacokrydder fra Helios, paprika, løk, salatblader etc, speltlomper som lefser. Kesam og tacosaus fra valgfritt, men ikke first price(lige tomater i den). Da har du virkelig "kos" og næring i et. Spis dette rundt kl 15-16...da er du ferdig spist for dagen. Er jo du som laget et problem ut av det, jeg følger jo ikke med på hva andre spiser. Eller drikker. Anonymkode: 94a04...3e3 Jeg har full kontroll over kostholdet, men det jeg ikke klarer og styre er om jeg spiser ting med sukker i, da tar det helt av. Men jeg holder meg bare unna, og må forsette med det. Og kose seg i små menger i løpet av uka har jeg prøvd i lang tid. Ellers spiser jeg ganske normalt. Jeg kuttet jo ut sukker og spiste som jeg pleier og gått ned over 20 kilo. Så gikk jeg på en smell med typ ting jeg ikke kan spise 4 kilo opp på kort tid. Og nå har jeg kuttet ut helt i 14 dager igjen, og må bare forsette med det. Det og ta et kakestykke eller to dem få ganger jeg er i bursdag er ingen problem, men jeg kan ikke la meg få lov hver lørdag feks. Hvorfor mener du kveldsrutiner mine bør endres, jeg ser liksom ikke at taco skal være bedre en en smoothie? Om det var all den godisen, så har jeg jo kuttet det ut Endret 28. oktober 2023 av Miaiai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #29 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er jo du som laget et problem ut av det, jeg følger jo ikke med på hva andre spiser. Eller drikker. Anonymkode: 94a04...3e3 "Lunsjen til de fleste unge i dag er jo gjerne noe gjærbakst/snop og energidrikk. En katastrofe. " "Helt utrolig at vi mennesker velger å spise på oss livsstilsykdommer." "Folk pumper pepsi-max som tørstedrikk, voksne mennesker har så lite refleksjon. " Du ts følger godt med hva andre spiser og drikker, så det blir litt for enkelt og er ikke sant det du skriver her at du ikke følger med hva andre spiser, virker som at du bryr deg veldig mye😉 Anonymkode: b3852...1db 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #30 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Lunsjen til de fleste unge i dag er jo gjerne noe gjærbakst/snop og energidrikk. En katastrofe. " "Helt utrolig at vi mennesker velger å spise på oss livsstilsykdommer." "Folk pumper pepsi-max som tørstedrikk, voksne mennesker har så lite refleksjon. " Du ts følger godt med hva andre spiser og drikker, så det blir litt for enkelt og er ikke sant det du skriver her at du ikke følger med hva andre spiser, virker som at du bryr deg veldig mye😉 Anonymkode: b3852...1db Ser du er ute etter å kverrulere 😂 Det jeg skriver er jo sett fra utsiden, jeg har ikke påpekt det personlig til de. Men ser du gjør alt for å arrestere meg. Anonymkode: 94a04...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #31 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det trenger jo ikke være enten eller, kun to ytterpunkter..Jeg spiser hovedsakelig "ren" mat 6 dager i uken, og kan da fint kose meg med noe mer usunt en dag i uken med god samvittighet. Helt supert det🙂 Anonymkode: 58ed5...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #32 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser du er ute etter å kverrulere 😂 Det jeg skriver er jo sett fra utsiden, jeg har ikke påpekt det personlig til de. Men ser du gjør alt for å arrestere meg. Anonymkode: 94a04...3e3 Jeg spør deg bare om det opplagte her. Hvordan du kan vite så mye om hva andre spiser og være så opptatt av det når du etterpå sier du ikke er opptatt av det. Det kalles en logisk brist. Jeg gir blanke f i hva folk spiser i lunsjen sin, deg selv inkludert men du ser ut til å sette deg selv på en høyere pidestall fordi du selv har sett kostholdslyset. Du skal få ha din halleluja stemning i fred men det fremstår bare latterlig Anonymkode: b3852...1db 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #33 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg gjør omtrent det samme om dagen, og har visst gått ned to kg på en uke. Jeg begynte da på periodisk fasting, spiser relativt sunt, men har droppet søtsakene helt fordi jeg spiser dem om kvelden. Utrolig nok ble jeg mett og fornøyd med dadler til dessert i lunsjen. Anonymkode: f0276...b8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #34 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spør deg bare om det opplagte her. Hvordan du kan vite så mye om hva andre spiser og være så opptatt av det når du etterpå sier du ikke er opptatt av det. Det kalles en logisk brist. Jeg gir blanke f i hva folk spiser i lunsjen sin, deg selv inkludert men du ser ut til å sette deg selv på en høyere pidestall fordi du selv har sett kostholdslyset. Du skal få ha din halleluja stemning i fred men det fremstår bare latterlig Anonymkode: b3852...1db Oi! Noen som traff en sårt punkt? Prøv å ikke ta TS sitt valg som et angrep på deg selv. Om du gir blanke i hva andre spiser, så anbefaler jeg å inkluder TS i disse "andre". Anonymkode: 1e36d...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #35 Del Skrevet 28. oktober 2023 Æsj, du har blitt en sånn nyfrelst som rakker ned på hva andre spiser 🙄 ser det av måten du svarer på. Anonymkode: e2dad...0a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #36 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Oi! Noen som traff en sårt punkt? Prøv å ikke ta TS sitt valg som et angrep på deg selv. Om du gir blanke i hva andre spiser, så anbefaler jeg å inkluder TS i disse "andre". Anonymkode: 1e36d...33d Oi traff Pepsi max og gjærbakst et sårt og ømt punkt hos ts siden hun følte for å opprettholde et innlegg om det? Ikke gidd å bruke hersketeknikker som er då synlig som det du gjør det til her, drt blir bare patetisk. Det vsr ikke jeg dom lot meg provosere så mye om hva andre spiser i lunsjen at de måtte skrive et innlegg om det der de putter på seg glorien og rakker ned på andre. Så ts får feie for sin egen dør her. Anonymkode: b3852...1db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #37 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi traff Pepsi max og gjærbakst et sårt og ømt punkt hos ts siden hun følte for å opprettholde et innlegg om det? Anonymkode: b3852...1db Hun skriver om seg selv, og du blir provosert. Anonymkode: 1e36d...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #38 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ts får feie for sin egen dør her. Anonymkode: b3852...1db Det er vel akkurat det hun gjør? Jeg skjønner frendeles ikke hva du har blitt så provosert av 🤷♀️ Anonymkode: 1e36d...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. oktober 2023 #39 Del Skrevet 28. oktober 2023 Syns det var lett å kutte ut, men så var jeg da drittlei og hadde kniven på strupen m høyt blodsukker. Fikk en lettere hverdag på alle måter uten godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #40 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er vel akkurat det hun gjør? Jeg skjønner frendeles ikke hva du har blitt så provosert av 🤷♀️ Anonymkode: 1e36d...33d Hun skriver om hva andre spiser i lunsjen og fremhever seg selv som noe bedre enn andre mennesker. Idioti. Hadde hun bare pratet om seg selv hadde hun fint klart å gjøre det uten å kike så mye på nabomennesket og vært så opptatt av om de spiser gjærbakst eller drikker pepsi-max. Og nei, jeg foretrekker Coca-Cola med sukker ikke pepsi-max. Om andre spiser gulerøtter og knekkebrød eller skjokolademufins i lønsjen betyr absolutt ingenting for meg og jeg enser det ikke, og når jeg sier jeg ikke enser det betyr det faktisk st jeg ikke gidder å lage noe innlegg på kg om det slik ts gjør. Anonymkode: b3852...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå