Gå til innhold

BB eller CC kremer uten parfyme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å finne BB eller CC kremer uten parfyme. Idun minerals har en farget dagkrem (gamla stan light) som er uten parfyme, men den tror jeg er for mørk og gul for meg. Bruker du eller vet du om noen sånne kremer uten parfyme som du kan anbefale? Jeg har veldig lys hud og reagerer raskt med rød hud.

Har bestilt Lumene sin CC, er parfyme i den men langt ned på lista, så jeg tenkte å prøve den til det evt dukker opp noe parfymefritt.

Anonymkode: d9bda...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La roche sin toleriane sensetive teint. Har ikke prøvd den da, men har planer om, prøvd på hånda og den virker god. Se ellers på apotek, de bør ha flere..

Bruker lumene nå, den lukter litt, brukte korres før men den er visst gått ut av produksjon. Den hadde parfyme i, men fargen var perfect match for meg..

Anonymkode: fb4aa...d9d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

La roche sin toleriane sensetive teint. Har ikke prøvd den da, men har planer om, prøvd på hånda og den virker god. Se ellers på apotek, de bør ha flere..

Bruker lumene nå, den lukter litt, brukte korres før men den er visst gått ut av produksjon. Den hadde parfyme i, men fargen var perfect match for meg..

Takk :) Har du også sensitiv hud som lett blir rød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk :) Har du også sensitiv hud som lett blir rød?

Hm jeg er sensetiv, reagerer på en del ingridienser i form av utslett og kviser, samt at jeg tåler ikke sterke lukter, begynner å nyse og renne av nese. Blir sprengrød av kulde, men ikke sånn rosacea hvis det gir mening.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hm jeg er sensetiv, reagerer på en del ingridienser i form av utslett og kviser, samt at jeg tåler ikke sterke lukter, begynner å nyse og renne av nese. Blir sprengrød av kulde, men ikke sånn rosacea hvis det gir mening.. 😊

Skjønner ❤️ Men den fra Lumene har ikke gitt deg utslett eller lignende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner ❤️ Men den fra Lumene har ikke gitt deg utslett eller lignende? :)

Nei ikke foreløpig :) men dr greve pharma farget dagkrem ville jeg holdt meg langt unna, selv om den er uten parfyme. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei ikke foreløpig :) men dr greve pharma farget dagkrem ville jeg holdt meg langt unna, selv om den er uten parfyme. 

Hvorfor vil du ikke anbefale denne? Har fått prøve på denne idag, og tenkte å teste imorgen.  

LRP  Toleriane La creme var favoritt tidligere, nå er den for mørk (den var et snipp feil før og), men nå svir den litt og legger seg ikke like fint som før. Vet ikke om de har gjort om på formuleringen, den ble relansert i vår/sommer. Den gir veldig naturlig dekk og fjerner rødhet. Pleide å blande den ut med litt annen dagkrem og/eller highlight samt evnt litt olje ved behov. Kan du ikke spørre etter en tester? Bare spør etter prøve på alle du kan tenke deg å teste 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...