AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #1 Del Skrevet 26. oktober 2023 Denne tråden vil sannsynligvis fremstå cocky, men noen må få det ut. Etter 29 år føler jeg at jeg sitter igjen med inntrykk av å være litt TRAUMATIZED, da jeg mener det må være akkurat dét man er, når man tenker seg om to ganger hva man tar på om morgenen, unngår stretching foran menn på trening, bøye seg, osv. Føler meg av og til kvalm fordi det føles som om "alt" er hot. Gå ut uten sminke med joggis og svett hår: damn, hot. Noen må seksualisere det også. Ta frem en fot, damn, okay............ Ri på en hest, farg håret rødt, lakk neglene en gitt farge, spikre eller male noe med arbeidsbukse på..... HOT. Spark noen i ballene eller piss på et glass, noen gir deg vel 100k for det også i 2023. Altså??? Fuck off. Det føles som "alt" har blitt seksualisert opp gjennom, og det virker som det ikke går an å fokusere på stort annet enn SEX for det motsatte kjønn (for å sette det på spissen). Bare fordi man er pen eller attraktiv for menn, så er SEX SEX SEX det eneste fokuset (tydeligvis ...)? Det har absolutt gått an å finne menn som vil mye mer enn sex, men poenget er: det seksuelle ser likevel ut til å bikke selv den smarteste mann over "klippen". Uten å dra frem ekle stories, så har jeg x antall bak meg der jeg har tenkt: fyfela, menn kan være KJIPE. Nå vet jeg at det gjelder for kvinner også, men jeg kunne aldri funnet på å seksualisere folk som faktisk ikke har gitt uttrykk for at de vil det. Noen som er ENIG? Synes det er synd at folk skal vokse opp til det her! K29 Anonymkode: 6030e...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #2 Del Skrevet 26. oktober 2023 Folk er generelt stappdumme. Både kvinner og menn, men mest menn. Anonymkode: 17f4a...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #3 Del Skrevet 26. oktober 2023 Hæ??? Anonymkode: 7b8e7...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. oktober 2023 #4 Del Skrevet 26. oktober 2023 Nei, jeg er ikke enig. Men så kommer jeg vel til å få pepper for å mene det siden jeg er mann da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #5 Del Skrevet 26. oktober 2023 Plager de deg med å like det de ser? Er kvinne å har aldri blitt utsatt for kvalme menn. Vet det er ting som oppfattes som hot, men bryr meg ikke så lenge de ikke snakker til meg. Anonymkode: fcb56...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #6 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk er generelt stappdumme. Både kvinner og menn, men mest menn. Anonymkode: 17f4a...0ac Nei det er faktisk like mange stappdumme kvinner som menn. Anonymkode: f6fa0...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #7 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Plager de deg med å like det de ser? Er kvinne å har aldri blitt utsatt for kvalme menn. Vet det er ting som oppfattes som hot, men bryr meg ikke så lenge de ikke snakker til meg. Anonymkode: fcb56...81e Jeg vet ikke om jeg vil si du er "heldig", fordi det har vært mye komisk. Og selvsagt noe bra! Men man blir ikke en bra person over tid pga. dette. Jeg har havnet langt inn i Femcel, og vet om venninner som føler det samme. At vi nærmest har blitt litt haters pga dette TS Anonymkode: 6030e...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 26. oktober 2023 #8 Del Skrevet 26. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne tråden vil sannsynligvis fremstå cocky, men noen må få det ut. Etter 29 år føler jeg at jeg sitter igjen med inntrykk av å være litt TRAUMATIZED, da jeg mener det må være akkurat dét man er, når man tenker seg om to ganger hva man tar på om morgenen, unngår stretching foran menn på trening, bøye seg, osv. Føler meg av og til kvalm fordi det føles som om "alt" er hot. Gå ut uten sminke med joggis og svett hår: damn, hot. Noen må seksualisere det også. Ta frem en fot, damn, okay............ Ri på en hest, farg håret rødt, lakk neglene en gitt farge, spikre eller male noe med arbeidsbukse på..... HOT. Spark noen i ballene eller piss på et glass, noen gir deg vel 100k for det også i 2023. Altså??? Fuck off. Det føles som "alt" har blitt seksualisert opp gjennom, og det virker som det ikke går an å fokusere på stort annet enn SEX for det motsatte kjønn (for å sette det på spissen). Bare fordi man er pen eller attraktiv for menn, så er SEX SEX SEX det eneste fokuset (tydeligvis ...)? Det har absolutt gått an å finne menn som vil mye mer enn sex, men poenget er: det seksuelle ser likevel ut til å bikke selv den smarteste mann over "klippen". Uten å dra frem ekle stories, så har jeg x antall bak meg der jeg har tenkt: fyfela, menn kan være KJIPE. Nå vet jeg at det gjelder for kvinner også, men jeg kunne aldri funnet på å seksualisere folk som faktisk ikke har gitt uttrykk for at de vil det. Noen som er ENIG? Synes det er synd at folk skal vokse opp til det her! K29 Anonymkode: 6030e...57f Forplantning er den viktigste kraften i naturen frøken. Derfor dine medsøstre sparkler og pudrer seg før de går ut av døra om morgenen..og derfor de fleste menn drømmer om å bli styggrike... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #9 Del Skrevet 26. oktober 2023 😭😂 Snakk for deg selv, ts. jeg er kvinne og når jeg gjør alt det der så er det virkelig usexy. 😂 Ser ut som Trunchbull når jeg setter håret opp, ser ut som et oppsminka roadkill om jeg forsøker pynte meg litt, osv. Jeg blir heldigvis svært sjeldent seksualisert - men så blir jeg heller ikke lagt merke til utover "uff så hu der røya ser ut" eller noe i den duren Anonymkode: c4642...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå