Gå til innhold

Blir den originale PS5 billigere når PS5 Slim lanseres?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 hours ago, AnonymBruker said:

Folk vil ikke betale ny pris for noe som er gammelt 

Anonymkode: 3635f...120

Den selges som varmt hvetebrød.

Anonymkode: 20aa9...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, foresten - til spørsmålet.

Da PlayStation 5 ble annonsert husker jeg at jeg gikk og ventet på at prisen på PlayStation 4 skulle bli satt ned, så jeg kunne plukke opp en billig.

Det skjedde ikke.

Prisene ble holdt det samme, eller gikk opp. De beste kuppene på PlayStation 4 kunne jeg fått i perioden før oppfølgeren ble annonsert. Tipper de hadde lite salg da, når alle ventet.

Etter at 5 ble annonsert, var det akkurat som de fikk solgt flere av 4 - alle de som meg hadde sittet på gjerdet innså at må de faktisk handle. For nå var siste sjansen til å kjøpe konsollen til ordinær pris, snart ville den få retro-pris. Mulig noen kjøpte opp av 4 i håp om de skulle øke i verdi etterhvert også…?

Anonymkode: 63a66...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen som har sett et bra tilbud på Xbox series X?

Anonymkode: 20aa9...dbc

Tja..Har en uåpna... Pm i såfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
hocane skrev (På 29.10.2023 den 14.06):

Ps5 begynner å bli gammelt nå.

Har gitt meg 3 gode år, men gått over til pc nå ettersom det gir meg mye bedre kraft til gaming

Ps5 er fortsatt nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 0.07):

Ja, foresten - til spørsmålet.

Da PlayStation 5 ble annonsert husker jeg at jeg gikk og ventet på at prisen på PlayStation 4 skulle bli satt ned, så jeg kunne plukke opp en billig.

Det skjedde ikke.

Prisene ble holdt det samme, eller gikk opp. De beste kuppene på PlayStation 4 kunne jeg fått i perioden før oppfølgeren ble annonsert. Tipper de hadde lite salg da, når alle ventet.

Etter at 5 ble annonsert, var det akkurat som de fikk solgt flere av 4 - alle de som meg hadde sittet på gjerdet innså at må de faktisk handle. For nå var siste sjansen til å kjøpe konsollen til ordinær pris, snart ville den få retro-pris. Mulig noen kjøpte opp av 4 i håp om de skulle øke i verdi etterhvert også…?

Anonymkode: 63a66...822

Ps4 har vel falt drastisk i verdi, ps5 er en ps4 pluss mer så ingen grunn til å ville kjøpe ps4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...