AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #21 Del Skrevet 12. november 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Folk vil ikke betale ny pris for noe som er gammelt Anonymkode: 3635f...120 Den selges som varmt hvetebrød. Anonymkode: 20aa9...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #22 Del Skrevet 12. november 2023 Ja, foresten - til spørsmålet. Da PlayStation 5 ble annonsert husker jeg at jeg gikk og ventet på at prisen på PlayStation 4 skulle bli satt ned, så jeg kunne plukke opp en billig. Det skjedde ikke. Prisene ble holdt det samme, eller gikk opp. De beste kuppene på PlayStation 4 kunne jeg fått i perioden før oppfølgeren ble annonsert. Tipper de hadde lite salg da, når alle ventet. Etter at 5 ble annonsert, var det akkurat som de fikk solgt flere av 4 - alle de som meg hadde sittet på gjerdet innså at nå må de faktisk handle. For nå var siste sjansen til å kjøpe konsollen til ordinær pris, snart ville den få retro-pris. Mulig noen kjøpte opp av 4 i håp om de skulle øke i verdi etterhvert også…? Anonymkode: 63a66...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. november 2023 #23 Del Skrevet 17. november 2023 https://www.komplett.no/product/1111557/gaming/playstation/playstation-5-disc-edition-ps5 5290 for PS5 Disc Edition på Komplett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #24 Del Skrevet 17. november 2023 Noen som har sett et bra tilbud på Xbox series X? Anonymkode: 20aa9...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 17. november 2023 #25 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen som har sett et bra tilbud på Xbox series X? Anonymkode: 20aa9...dbc Tja..Har en uåpna... Pm i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #26 Del Skrevet 12. desember 2023 hocane skrev (På 29.10.2023 den 14.06): Ps5 begynner å bli gammelt nå. Har gitt meg 3 gode år, men gått over til pc nå ettersom det gir meg mye bedre kraft til gaming Ps5 er fortsatt nytt Anonymkode: 3635f...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #27 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 0.07): Ja, foresten - til spørsmålet. Da PlayStation 5 ble annonsert husker jeg at jeg gikk og ventet på at prisen på PlayStation 4 skulle bli satt ned, så jeg kunne plukke opp en billig. Det skjedde ikke. Prisene ble holdt det samme, eller gikk opp. De beste kuppene på PlayStation 4 kunne jeg fått i perioden før oppfølgeren ble annonsert. Tipper de hadde lite salg da, når alle ventet. Etter at 5 ble annonsert, var det akkurat som de fikk solgt flere av 4 - alle de som meg hadde sittet på gjerdet innså at nå må de faktisk handle. For nå var siste sjansen til å kjøpe konsollen til ordinær pris, snart ville den få retro-pris. Mulig noen kjøpte opp av 4 i håp om de skulle øke i verdi etterhvert også…? Anonymkode: 63a66...822 Ps4 har vel falt drastisk i verdi, ps5 er en ps4 pluss mer så ingen grunn til å ville kjøpe ps4 Anonymkode: 3635f...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå