Gå til innhold

Hva synes dere Super Mario Wonder?

Cid

Anbefalte innlegg

Dette er det første 2D Mario spillet jeg har likt siden Super Mario World så man kan med andre ord si at jeg liker det veldig godt 😄 New Super Mario Bros spillene fenget meg aldri, det til DS var ok men ellers så var spillene kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt enig i det du skriver om New Super Mario Bros spillene. Men jeg likte New Super Mario Bros U best. Jeg gleder meg til å prøve Wonder, har lest bare positivt om det. Men først må jeg gjøre meg ferdig med Zelda Tears of the Kingdom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (Akkurat nå):

Elsker spillet så langt! Utrolig mye nytt og gøy 😃

Bare vent til den aller siste banen, den er et komplett mareritt 😖😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Bare vent til den aller siste banen, den er et komplett mareritt 😖😅

Hahaha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 26.10.2023 den 12.15):

Dette er det første 2D Mario spillet jeg har likt siden Super Mario World så man kan med andre ord si at jeg liker det veldig godt 😄 New Super Mario Bros spillene fenget meg aldri, det til DS var ok men ellers så var spillene kjedelig.

Hvor spiller du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Har du spilt de gamle fra 80 og 90 tallet?

Har spilt alt av Mario siden 80-tallet, så ja.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (Akkurat nå):

Har spilt alt av Mario siden 80-tallet, så ja.

Det første jeg spilte var Mario World tror jeg på tidlig 90 tallet og så fikk jeg en Super Nintendo med Donkey Kong Country av Mormor når jeg var 4 år, har den fortsatt etter nesten 30 år :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/26/2023 at 12:15 PM, Cid said:

Synes det verste var at det var så mange av dem og at de holdt på med serien i 13 år. 13 år  med Mario-spill som så akkurat like ut.   Det var nok det som gjorde dem kjedelige. 

Liker Wonder og glad de gjorde noe nytt. Var litt redd for at Nintendo skulle slutte å lage noe nytt 2D-Mariospill pga Mario Maker(hvor man kan lage egne Mario-baner).  

Anonymkode: f1854...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes det verste var at det var så mange av dem og at de holdt på med serien i 13 år. 13 år  med Mario-spill som så akkurat like ut.   Det var nok det som gjorde dem kjedelige. 

Liker Wonder og glad de gjorde noe nytt. Var litt redd for at Nintendo skulle slutte å lage noe nytt 2D-Mariospill pga Mario Maker(hvor man kan lage egne Mario-baner).  

Jeg likte Wonder bedre en Odyssey faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Cid said:

Jeg likte Wonder bedre en Odyssey faktisk :)

Liker begge spillene svært godt. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er elefantastisk :D 

Anonymkode: ab681...7c4

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Det første jeg spilte var Mario World tror jeg på tidlig 90 tallet og så fikk jeg en Super Nintendo med Donkey Kong Country av Mormor når jeg var 4 år, har den fortsatt etter nesten 30 år :rodmer:

Den samme Nintendo-boksen fikk jeg også, min første nintendo ❤️

Anonymkode: 0c439...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 hours ago, Cid said:

Håper det kommer et nytt Donkey Kong-spill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Håper det kommer et nytt Donkey Kong-spill. 

Kom et nytt ett for noen år siden men jeg synes ikke de var på langt nær like bra som de på snes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (Akkurat nå):

Beste Mario siden Super Mario World. Elsker det. Så mye nytt. Likevel gir det en nostalgisk trip.

Å spille et New Super Mario Bros spill nå hadde føltes som en nedtur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...