Gå til innhold

Hele verden skal vende seg mot Israel..

Møkkalei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Møkkalei said:

Har endetiden kommet? Jeg er kristen, hva tror dere andre kristne? Er ikke absolutt alle tegnene der nå? 

Jeg tror i alle fall hele den arabiske verden nå meget aktivt står sammen mot Israel. Om man ser på handlinger og unnlatelser i alle fall.

Jeg frykter som jeg har sagt tidligere at det kan være slutten på staten Israel. At perleporten åpner seg, er jeg derimot ikke så sikker på.  
At den vestlige verden ikke står sammen mot islamisme. Det er egentlig helt krise.
Stikkordet til Hamas er allah, mohammed, sharia, jihad. Død over jødene og bort med den Israelske stat. 

Med den kristne vinklingen blir nok tråden din flyttet til «riktig» under forum. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (1 minutt siden):

Jeg tror i alle fall hele den arabiske verden nå meget aktivt står sammen mot Israel. Om man ser på handlinger og unnlatelser i alle fall.

Jeg frykter som jeg har sagt tidligere at det kan være slutten på staten Israel. At perleporten åpner seg, er jeg derimot ikke så sikker på.  
At den vestlige verden ikke står sammen mot islamisme. Det er egentlig helt krise.
Stikkordet til Hamas er allah, mohammed, sharia, jihad. Død over jødene og bort med den Israelske stat. 

Med den kristne vinklingen blir nok tråden din flyttet til «riktig» under forum. 

Alt er profetert i Ezekiel. Der beskrives den tredje verdenskrigen og Persia er en av hovedaktørene 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Møkkalei said:

Alt er profetert i Ezekiel. Der beskrives den tredje verdenskrigen og Persia er en av hovedaktørene 

Ok 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (8 minutter siden):

Beskrevet eller tolket?.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerusalem falt 537 før Kristus. Det var det fallet E snakket om. Jerusalem har forøvrig falt 23 ganger, tror jeg uten at det er snakk om verdenskriger....

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det ikke først komme en «fredsmekler»? Alle skal tro det er fred i Israel, fredsavtaler er skrevet under. Så skal det plutselig utfolde seg et helvete. Denne fredsmekleren viser seg å ikke være det overhodet.

Men jeg kan ikke så mye om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel at Israel i bibelen betyr alle som følger han? Det betyr meg og deg det 

Anonymkode: df43b...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (14 timer siden):

Skal det ikke først komme en «fredsmekler»? Alle skal tro det er fred i Israel, fredsavtaler er skrevet under. Så skal det plutselig utfolde seg et helvete. Denne fredsmekleren viser seg å ikke være det overhodet.

Men jeg kan ikke så mye om dette.

Saudi arabias prins 

Anonymkode: df43b...b41

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madame Butterfly skrev (16 timer siden):

Den vestlige verden står sammen mot drap på sivile, noe begge sider er svært så skyldige i. At folk støtter Israel sånn de holder på nå er helt sykt, hvordan kan dere forsvare regelrette henrettelser av helt uskyldige sivile folk? De eneste som fortjener støtte i denne saken er de sivile som er rammet, ikke Hamas og ihvertfall ikke den jævla staten Israel.

Anonymkode: ef07f...475

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endetiden for det vestlige samfunn er iallefall nær, når masseinnvandring av muslimer ønskes velkommen av våre politikere.. 

Anonymkode: e4409...b8e

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Endetiden for det vestlige samfunn er iallefall nær, når masseinnvandring av muslimer ønskes velkommen av våre politikere.. 

Anonymkode: e4409...b8e

Med det som skjer i i de okkuperte områdene og på Gaza, så vil det komme masseinnvandring av Palestinere og andre fra det området til vesten. Bare å takke Israel. 

Anonymkode: b089a...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du at Israel er anti-kristus?

Jeg tenker det viktigste er mest mulig fred uavhengig av hvem som bor der. Palestinere på Gaza er fanget, men israelere kan flytte på eget initiativ.

Endret av Majer
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den vestlige verden står sammen mot drap på sivile, noe begge sider er svært så skyldige i. At folk støtter Israel sånn de holder på nå er helt sykt, hvordan kan dere forsvare regelrette henrettelser av helt uskyldige sivile folk? De eneste som fortjener støtte i denne saken er de sivile som er rammet, ikke Hamas og ihvertfall ikke den jævla staten Israel.

Det er ingen som sier at de sivile ikke lider, og at dette er fælt for disse. Men hva var alternativet når Hamas angrep til å begynne med? Legge ned alle våpen, og ikke forsvare seg? 

Anonymkode: 1d40f...a64

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ingen som sier at de sivile ikke lider, og at dette er fælt for disse. Men hva var alternativet når Hamas angrep til å begynne med? Legge ned alle våpen, og ikke forsvare seg? 

Det vil alltid finnes et Hamas hos et folk som er undertrykt..

Anonymkode: 5af15...0ca

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Man forsvarer seg ikke mot en terrororganisasjon ved å strupe helt uskyldige siviles tilgang til helsehjelp, mat, drikke og drivstoff for så å bombe de ihjel. Over halvparten av Gazas innbyggere er barn under 14 år. Israel forsvarer seg ikke, de begår folkemord i noe som ikke er annet enn en hevnaksjon.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det vil alltid finnes et Hamas hos et folk som er undertrykt..

Anonymkode: 5af15...0ca

Dette er så utrolig sant. Et eksempel fra vår del av verden er IRA.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man forsvarer seg ikke mot en terrororganisasjon ved å strupe helt uskyldige siviles tilgang til helsehjelp, mat, drikke og drivstoff for så å bombe de ihjel. Over halvparten av Gazas innbyggere er barn under 14 år. Israel forsvarer seg ikke, de begår folkemord i noe som ikke er annet enn en hevnaksjon.Anonymkode: ef07f...475

Tøv, det er ikke noen intensjon om å utrydde palestinerne. Da er det ikke folkemord. Det er krig, en forsvarskrig etter at Israel ble angrepet av Hamas-terroristene som palestinerne støtter.

Anonymkode: 2c4e7...626

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...