Gå til innhold

Hva tenker du når du ser overvektige mennesker løpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg går til en populær løype for syklister, turgåere og løpere 3-5 ganger i uken for å løpe. Jeg prøver å ikke få øyekontakt med de andre "ekte løperne", for å si det sånn, fordi jeg er treg som en snegl og fordi jeg er feit. Jeg tror 1 runde i løypen er ca. 3km og jeg bruker over 25min.

Uansett, jeg ville vite om jeg finner på alt dette i hodet mitt, for hver gang jeg passerer noen på veien kan jeg bare tenke på at de tenker forferdelige ting om en feiting som prøver å løpe. Så når du ser en overvektig person som prøver å løpe, hva tenker du? Vær helt ærlig.

Anonymkode: c3c51...c65

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker ingenting, for jeg bryr meg ikke noe særlig om hva andre folk holder på med.

Anonymkode: 81024...df2

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får respekt for personen som står på for en sunnere livsstil. Tenker meg at det må være tungt å trene med så mye ekstra å bære på.

Kun bøller vil ha et problem med overvektige som trener. Og slike folk må du ikke bry deg om.

Stå på!🙂

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at vedkommende er flinkere enn meg. For løpe det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: acc77...444

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir imponert over viljestyrken og gjennomføringsevnen til denne personen👍 Jeg selv er slank og sprek,  siden jeg går mye i de bratte fjellene på vedtlandet, men løper sjelden eller aldri. 

Heier på deg 🤩 Du må bare ha blikkontakt med de du møter🥰

Anonymkode: 1b156...4fe

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg er supert og jeg heier på alle som ønsker å gjøre noe med egen helse. 

Anonymkode: cf414...fc1

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til det samme og at de er flinke som tar vare på kroppen sin.

Anonymkode: 0e922...b11

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt grei løper som på det meste jogget flere ganger om dagen. Når jeg ser en tung løper tenker jeg at det er bra vedkommende løper, blir imponert over at hen klarer å holde seg skadefri til tross for kiloene også blir jeg litt misunnelig siden jeg har lyst til å prøve å gå ned i vekt engang jeg og, men jeg kan ikke gjøre det siden jeg da hadde endt opp som undervektig:( Så en blanding mellom glede, respekt og sjalusi. 

Endret av Majer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg først er der og trimmer, så tenker jeg ingenting om folk jeg møter. Jeg har lyd på ørene
og for mitt indre blikk kjører jeg tekst og synger med i min egen konsentrerte happening. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg heier på dem. Og gir meg selv litt ros for at jeg selv klarte det (å komme i gang med å løpe som overvektig) og gå ned 25 kg.  

Anonymkode: 6fbea...b07

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tenker at vedkommende er flinkere enn meg. For løpe det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: acc77...444

Trener du noe annet da,eller gidder du ikke å ta vare på helsa di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plass må alle begynne, respekt fra meg hvertfall. Mange sitter bare i sofaen og klager over vekta istedenfor å gjøre noe med det.

Stå på, du er på rett vei 😀

Anonymkode: 0d4ed...d18

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du er flink og tar vare på helse di. Jeg er selv slank og sprek, men tenker ikke negativt om andre som er overvektige. Blir bare glad når jeg ser overvektige folk som trener :)

Jeg skulle ønske jeg kunne løpe, men har en kneskade som gjør det vanskelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jo mer man bærer på kroppen, jo hardere er løpeøkten. Er selv ti kilo tyngre nå enn for ti år siden, og selv om jeg har lav bmi, er det tyngre å løpe nå enn da jeg var ti kilo lettere. Så vet du, jeg tenker "YOU GO GIRL!" når jeg ser løpere som har overvekt, og jeg lar meg imponere av stå-på-viljen deres💪

Anonymkode: 73d17...cc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte faktisk å løpe etter at jeg så en overvektig jente løpe. Hun løp noen skritt og gikk noen skritt, løp og gikk. Jeg tenkte at klarer/tør du, så vil jeg også prøve. Det ble starten på lin løping som jeg har stor glede av i dag. Så takk til deg som inspirerte meg! 

Anonymkode: 09e04...b24

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...