AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #1 Del Skrevet 24. oktober 2023 Hei☺️ Jeg har tok en graviditetstest for noen dager siden som hadde en veldig tynn strek (sytråd tynn). Streken er rosa. Noen som har erfaringer med slike streker? Jeg syntes selv at det er rart at den er så tynn, hvis den skulle vært positiv. Men vil gjerne høre om noen som har erfaringer med dette😁 Jeg har ikke tatt noen nye tester etter dette. Anonymkode: d7305...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #2 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ta en ny test Anonymkode: bc705...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. oktober 2023 #3 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ta ny test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 24. oktober 2023 #4 Del Skrevet 24. oktober 2023 Ta en ny test du - utover det så er det helt innafor at en strek er veldig tynn/svak ved første test- alt etter hvor tidlig du tester så klart. I utgangspunktet er en graviditetstest positiv hvis den viser strek - tynn eller svak. Men ta en ny du så får du svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #5 Del Skrevet 24. oktober 2023 Helene90 skrev (1 time siden): Ta en ny test du - utover det så er det helt innafor at en strek er veldig tynn/svak ved første test- alt etter hvor tidlig du tester så klart. I utgangspunktet er en graviditetstest positiv hvis den viser strek - tynn eller svak. Men ta en ny du så får du svar 😊 Takk for svar☺️ Jaa, jeg tenker at jeg tar en ny i morgen tidlig. Anonymkode: d7305...429 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 24. oktober 2023 #6 Del Skrevet 24. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar☺️ Jaa, jeg tenker at jeg tar en ny i morgen tidlig. Anonymkode: d7305...429 Lykke til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2023 #7 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg tok test på søndag denne uken på morgen da fikk jeg negativ test, men siden jeg hadde en sterk mistanke og mens er 4 dager forsinket prøvde jeg annen metode dagen etter med andre ord mandag. Da holdt jeg meg fra ish 13:00 og tok testen på kvelden 19:00ish holdt meg til jeg ikke klarte mer og da fikk jeg 2 veldig sterke streker på mandag med en gang. Anonymkode: 91757...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå