AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #21 Del Skrevet 28. oktober 2023 Takk for svarene deres. Har iallfall lært nå at det er bedre å «sitte i smerten» alene, enn å forvente at andre skal bry seg❤️ Anonymkode: ae6df...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 28. oktober 2023 #22 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg er 100% for åpenhet rundt ivf, fertilitet, spontanaborter osv. Det er så viktig for samfunnet generelt sett. Men etter 4 år som prøver, flere ulike typer mist, sykehusopphold mm har jeg lært meg at åpenhet har sin bakdel også - som alt annet. Særlig bland ens nærmeste. Jeg har opplevd mye mer raushet og omsorg fra personer som ikke står meg nær vs mine nærmeste venner. Familien har vært super ❤️ Gull verdt både svigerfamilie og egen. Men har en del vennskap som har fått seg en ripe i lakken kan man si. Jeg forstår at det kan være vanskelig å sette seg inn i, vanskelig å vite hva man kan si/gjøre. Men en hvordan går det koster faktisk ingenting ❤️ Og en ting er sikkert - de som ikke har opplevd - forstår aldri helt.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå