Gjest Chriselia Skrevet 27. januar 2006 #21 Del Skrevet 27. januar 2006 Gratulerer med avgjørelsen! Og masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. januar 2006 #22 Del Skrevet 27. januar 2006 Her var det noe jeg ikke hadde fått med meg, ja! Gratulerer!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #23 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Gratulerer så mye, Leya! Dette var morsom lesning! Håper det klaffer for dere kjapt da Endret 27. januar 2006 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. januar 2006 #24 Del Skrevet 27. januar 2006 Tråden er ryddet for spekulasjoner. I henhold til Kvinneguidens regler om personagrep/persondebatter er det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. - lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #25 Del Skrevet 27. januar 2006 Lykke til! Et lesbisk vennepar av mamma gjorde det på denne måten, det gikk så fint atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #26 Del Skrevet 27. januar 2006 Å jeg blir så glad av å lese denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. januar 2006 #27 Del Skrevet 27. januar 2006 Takk, lillesky Jeg er så glad på deres vegne, Leya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 27. januar 2006 #28 Del Skrevet 27. januar 2006 Takk for opprydding Lillesky! Ja vi håper også det ordner seg kjapt Gleder oss veldig og er kjempespente så klart! Takk for gode ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. januar 2006 #29 Del Skrevet 28. januar 2006 Takk for opprydding Lillesky! Ja vi håper også det ordner seg kjapt Gleder oss veldig og er kjempespente så klart! Takk for gode ønsker! ← Er så glad vennen. Så utrolig glad. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #30 Del Skrevet 30. januar 2006 Gratulerer så mye! Bare lurte på, har denne klinikken en hjemmeside? Evt link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. januar 2006 #31 Del Skrevet 30. januar 2006 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 30. januar 2006 #32 Del Skrevet 30. januar 2006 http://www.storkklinik.dk/ Her er linken, Nå har vi fått mail fra dem, med svar på de spørsmålene vi hadde og beskjed om når vi tar kontakt igjen for innsetting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. februar 2006 #33 Del Skrevet 1. februar 2006 Så bra da! Var imorgen at p-staven flyr sin vei. Da er dere "igang"! Kjenner jeg får litt frysninger på ryggen av dette, tenk at leya`n vår skal få bli mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 1. februar 2006 #34 Del Skrevet 1. februar 2006 Imorgen ryker p-staven. Er veldig spent på hvor fort jeg kommer tilbake til normalen. Men nå er vi underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #35 Del Skrevet 1. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. februar 2006 #36 Del Skrevet 1. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 2. februar 2006 #37 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå er den borte Og jeg hr et sting i armen og er ganske nummen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. februar 2006 #38 Del Skrevet 2. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 3. februar 2006 #39 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Gud hjelpe meg rett altså! Staven var ikke før forlatt kroppen, før mensturasjonen var på plass. Det kan jeg ikke tenke meg har noe med at staven ble fjernet å gjøre, men det er jo greit da. Å begynne syklusen med en gang! Endret 3. februar 2006 av Leya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. februar 2006 #40 Del Skrevet 3. februar 2006 Men det er vel bra? Å slippe å vente så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå