Gjest Leya Skrevet 3. februar 2006 #41 Del Skrevet 3. februar 2006 Veldig greit å slippe å vente ja. Hadde sikkert blitt gal da. Så jeg har dypeste medfølelse for dem som ikke får den, og som sliter med å få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanne Skrevet 3. februar 2006 #42 Del Skrevet 3. februar 2006 Gratulerer med valget dere har tatt, blir spennende å lese hvordan det kommer til å gå med dere. Krysser fingra for at alt skal gå bra. Lykke til med prøvingen En go til dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. februar 2006 #43 Del Skrevet 13. februar 2006 det må jeg si, det var kroppen sin som vil bli gravid det.... Venter i spenning på fortsettelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 13. februar 2006 #44 Del Skrevet 13. februar 2006 ja det er kroppen sin det! Men denne tempen svinger sånn at jeg blir smågal! fra stabilt på 36,02 +/- 0,2 til 35,80/35,90 Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #45 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke fortvil, det er bare lurt at du blir RÅGOD på å måle temp *positiv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå