Gjest Leya Skrevet 26. januar 2006 #1 Del Skrevet 26. januar 2006 Nå har vi bestemt oss for at nå er tiden inne. Så den 2. feb får jeg tatt ut p-staven fra armen og telling og temping begynner fra første mens. Den p-staven har jeg altså ikke av preventive årsaker. Men for å kunne leve med mensen Og når jeg sier storken, så mener jeg Storken klinik i Danmark. For det kan til tider være komplisert når to jenter skal lage baby sammen. (og diskusjonen om kjent / ukjent donor har jeg ikke tenkt å ta med noen bare så det er sagt) Men iallefall! Vi gleder oss veldig og surfer rundt etter all mulig informasjon og historier. Leser til øyet blir stort og vått og synes dette er kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. januar 2006 #2 Del Skrevet 26. januar 2006 Gratulerer med avgjørelsen om å få barn sammen - håper Storken finner veien til dere raskt! Lykke til på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. januar 2006 #3 Del Skrevet 26. januar 2006 Næmmen så koselig da! Er det du som skal gå gravid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 26. januar 2006 #4 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. januar 2006 #5 Del Skrevet 26. januar 2006 Gled deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #6 Del Skrevet 26. januar 2006 hurra hurra!!!!! Så fantastiske nyheter !!! :klemmekosemosemassevis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 26. januar 2006 #7 Del Skrevet 26. januar 2006 :hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. januar 2006 #8 Del Skrevet 26. januar 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. januar 2006 #9 Del Skrevet 26. januar 2006 Guri så innmari gøy....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 26. januar 2006 #10 Del Skrevet 26. januar 2006 Gjett om det er gøy! Vi har bestemt når vi vil dra. Men det er bittelitt hemmelig enda. Siden vi ikke vet om det går da. Jeg er helt hyper for tiden. Leser gravid blader, bøker og nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #11 Del Skrevet 26. januar 2006 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. januar 2006 #12 Del Skrevet 26. januar 2006 Vil du fortelle litt om hvordan det foregår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. januar 2006 #13 Del Skrevet 26. januar 2006 Saa koselig! Dette blir spennende, du maa huske aa oppdatere oss! Gratulerer med avgjoerelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 26. januar 2006 #14 Del Skrevet 26. januar 2006 Vi tar kontakt med dem nå så snart som mulig og får vite når vi kan komme. Så er det å ta diverse blodprøver, gyn. sjekk og sånt. Tempe og lage kurve sånn at i kan reise når det er eggløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 26. januar 2006 #15 Del Skrevet 26. januar 2006 Masse lykke til . Har hørt at de er veldig hyggelige der, og jeg mener faktisk at jordmoren som driver stedet heter Stork til etternavn, veldig passende. Kjenner noen som har vært der, men for de har det ikke gitt resultater. Ønsker deg og din kjære lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. januar 2006 #16 Del Skrevet 26. januar 2006 Grattis med avgjørelsen! Og ikke minst - LYKKE TIL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. januar 2006 #17 Del Skrevet 26. januar 2006 Oioioi så spennende da!!! All mulig lykke til der nede!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 26. januar 2006 #18 Del Skrevet 26. januar 2006 dette var spennende lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. januar 2006 #19 Del Skrevet 26. januar 2006 Så når jeg en gang kommer meg til bodø i løpet av våren, finner jeg kanskje Leya med kul på magen. Ser det for meg, og det er et nydelig bilde. Gjerne spør og grav om du lurer på noe i forhold til graviditet.... Kan litt tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 27. januar 2006 #20 Del Skrevet 27. januar 2006 Kjempegøy å lese, Leya! Fulgte dere under bryllupsforberedelsene også, så dette var koselig! Ønsker dere masse lykke til og håper på jevnlige oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå