Gjest Meg Skrevet 26. januar 2006 #1 Del Skrevet 26. januar 2006 Som fullstendig nybegynner faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 26. januar 2006 #2 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei sveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snø Skrevet 26. januar 2006 #3 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg også..registrerte meg her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snø Skrevet 26. januar 2006 #4 Del Skrevet 26. januar 2006 Altså..helt ny på hele forumet, mente jeg egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 26. januar 2006 #5 Del Skrevet 26. januar 2006 nå tenkte jeg mer som singel jeg da... Men, velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2006 #6 Del Skrevet 26. januar 2006 Åh, går det bra med deg *Meg*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snø Skrevet 26. januar 2006 #7 Del Skrevet 26. januar 2006 Skjønte det etter hvert..men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 26. januar 2006 #8 Del Skrevet 26. januar 2006 Åh, går det bra med deg *Meg*? ← Jada, har det faktisk ganske bra, men har jo ikke helt følt det på kroppen enda... Blir nok en eller annen reaksjon når jeg plutselig bor alene... Men, i det store og det hele er jeg ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. januar 2006 #9 Del Skrevet 26. januar 2006 Lykke lykke til! Jeg er i motsatt ende, begynner å bli kjent med en etter laaang tid. Omveltning det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2006 #10 Del Skrevet 26. januar 2006 Gratulerer til deg, *meg* og kondolerer til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 3. februar 2006 #11 Del Skrevet 3. februar 2006 Takk, takk. Foreløpig føler jeg meg ikke så singel, men gjør vel det fort nok når jeg flytter Aner en liten skrekkblandet fryd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå