AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #1 Del Skrevet 22. oktober 2023 Første dag i sist mens var 23/9. Bruker flo appen og har mensen relativt regelmessig, kan avvike med 2-3 dager innimellom. Denne mnd brukte jeg ikke eggløsningstester, men hadde sex annenhver dag frem til den dagen det sto eggløsning på appen ( vet den ikke nødvendigvis stemmer). Søndag 15/10 hadde jeg en liten brunlig/rød blodning, men kun den dagen. Ikke mye, nok til truseinnlegg liksom. Kan dette ha vært festeblødning ? Forventet mens er onsdag neste uke, men har allerede de siste dagene kjent på at noe er annerledes med brystene mine. Det skjer noe der, men de er ikke veldig ømme og vonde. Jeg er redd for å teste meg for tidlig, da det er fare for å miste før man vet at man er gravid. Har en datter på 1.5 år allerede og sluttet å amme i mai, da mini ikke var så interessert lenger. Har de siste mnd kunne kost med brystene og samboer kunne slikke dem uten at de lekker melk. På den ene brystet nå kommer det veldig fort litt væske så fort jeg klemmer litt på bryst knoppen. Hvor lenge bør man vente med å teste for å vite med sikkerhet? Anonymkode: 03579...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Del Skrevet 22. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: og samboer kunne slikke dem uten at de lekker melk. Jævlig unødvendig informasjon...... Anonymkode: 41dd2...b89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Første dag i sist mens var 23/9. Bruker flo appen og har mensen relativt regelmessig, kan avvike med 2-3 dager innimellom. Denne mnd brukte jeg ikke eggløsningstester, men hadde sex annenhver dag frem til den dagen det sto eggløsning på appen ( vet den ikke nødvendigvis stemmer). Søndag 15/10 hadde jeg en liten brunlig/rød blodning, men kun den dagen. Ikke mye, nok til truseinnlegg liksom. Kan dette ha vært festeblødning ? Forventet mens er onsdag neste uke, men har allerede de siste dagene kjent på at noe er annerledes med brystene mine. Det skjer noe der, men de er ikke veldig ømme og vonde. Jeg er redd for å teste meg for tidlig, da det er fare for å miste før man vet at man er gravid. Har en datter på 1.5 år allerede og sluttet å amme i mai, da mini ikke var så interessert lenger. Har de siste mnd kunne kost med brystene og samboer kunne slikke dem uten at de lekker melk. På den ene brystet nå kommer det veldig fort litt væske så fort jeg klemmer litt på bryst knoppen. Hvor lenge bør man vente med å teste for å vite med sikkerhet? Anonymkode: 03579...b47 Jeg ville ventet til mens dato med å teste. Man kan teste med tidlig tester opp til 6 dager før mens, men tryggeste er å vente. Anonymkode: d50fe...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. oktober 2023 #4 Del Skrevet 22. oktober 2023 Du er 11 dpo..om dette er symptomene pga hgc vil test bli positivt. Men om det lekker væske ut av puppene dine burde du få det skjekket ut fort:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Del Skrevet 22. oktober 2023 Altså..skjønte ikke hvorfor slikkeriet måtte nevnes og tenkte først troll… bare ta en test. Anonymkode: 927a6...75e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Del Skrevet 22. oktober 2023 Altså… ingen her kan si JA du er gravid - NEI du er ikke gravid. Hva med å ta en test? Anonymkode: e6801...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå