Caprius Skrevet 21. oktober 2023 #1 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hei Gravid for første gang etter flere ivf forsøk. Er 4 uker på vei og begynte for noen dager siden å oppleve murringer og mensensmerter som jeg ser er vanlig. I tillegg har jeg siste dager annerledes smerter som minner om "strekk i lysken" bare at dette er nederst i magen. Kommer spesielt når jeg reiser meg og når jeg hoster og nyser. Da "strekker" det skikkelig så det gjør ordentlig vondt. Forstår at mye forskjellig skal utvide seg osv, men syntes dette er litt tidlig. Er det andre som har erfaring med dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Del Skrevet 21. oktober 2023 Caprius skrev (5 minutter siden): Hei Gravid for første gang etter flere ivf forsøk. Er 4 uker på vei og begynte for noen dager siden å oppleve murringer og mensensmerter som jeg ser er vanlig. I tillegg har jeg siste dager annerledes smerter som minner om "strekk i lysken" bare at dette er nederst i magen. Kommer spesielt når jeg reiser meg og når jeg hoster og nyser. Da "strekker" det skikkelig så det gjør ordentlig vondt. Forstår at mye forskjellig skal utvide seg osv, men syntes dette er litt tidlig. Er det andre som har erfaring med dette? Gratulerer med graviditeten! Murringer i mage og rygg er helt normalt, og disse stikkene/strekkene er også helt vanlig, og faktisk et veldig positivt tegn på at graviditeten utvikler seg. Det er ligamentsmerter, som vil si at livmoren vokser 🥰 Anonymkode: 92c9f...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 21. oktober 2023 #3 Del Skrevet 21. oktober 2023 Caprius skrev (10 minutter siden): Hei Gravid for første gang etter flere ivf forsøk. Er 4 uker på vei og begynte for noen dager siden å oppleve murringer og mensensmerter som jeg ser er vanlig. I tillegg har jeg siste dager annerledes smerter som minner om "strekk i lysken" bare at dette er nederst i magen. Kommer spesielt når jeg reiser meg og når jeg hoster og nyser. Da "strekker" det skikkelig så det gjør ordentlig vondt. Forstår at mye forskjellig skal utvide seg osv, men syntes dette er litt tidlig. Er det andre som har erfaring med dette? Gratulerer så masse 🌹 Disse murringene/strekk i lysken er helt normalt og positive tegn ❤️ Helt normalt at de kommer tidlig. Livmoren er liten og trenger raskt større plass så den begynner å strekke seg og utvide seg tidlig. Noen merker det tidlig, andre merker det litt seinere, men alt i alt helt normalt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå