Gå til innhold

Hvordan ser sølvshampoo ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere brukt lilla/blåshampoo, men jeg likte ikke dette da jeg slet sånn med at hendene mine ble blå i flere dager etter en hårvask (nei, jeg orker ikke å dusje med gummihansker for dem som skulle foreslå det), samt at lillashampoen la seg som et blått lag i hodebunnen min som absolutt ikke så bra ut😅 så jeg lurer på: hvordan ser sølvshampoo ut, er det samme farge som blå/lillashampoo eller er den bare «vanlig hvit»? Vurderer å kjøpe på nett men tenkte å høre her først før jeg sitter der flere hundrelapper fattigere med en liter shampoo jeg ikke kommer til å bruke😅

og med det samme, kan dere anbefale en sølvshampoo? Og har jeg fortstått det rett at forskjellen på sølvshampoo og blåshampoo er at førstnevnte tar bort gulskjær mens sistnevnte tar bort orangeskjær? :) 

Anonymkode: f28ed...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt blå sjampo i årevis og aldri fått misfarget hud, men fikk blått hår av overivrig bruk av Kevin Murphy sjampo og balsam som sikkert fikk virke for lenge. 
Så lurer jo veldig på hvilke typer du har prøvd? 

Anonymkode: ecfe4...666

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har brukt blå sjampo i årevis og aldri fått misfarget hud, men fikk blått hår av overivrig bruk av Kevin Murphy sjampo og balsam som sikkert fikk virke for lenge. 

Samme her, hvordan bruker du den TS? Har aldri fått misfarging på huden og har brukt mange forskjellige typer gjennom sikkert de siste 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Samme her, hvordan bruker du den TS? Har aldri fått misfarging på huden og har brukt mange forskjellige typer gjennom sikkert de siste 20 årene.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Brukte den blå fra fudge, smitter veldig på fingrene selv om jeg skyller dem med en gang jeg har tatt shampoen i håret🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Brukte den blå fra fudge, smitter veldig på fingrene selv om jeg skyller dem med en gang jeg har tatt shampoen i håret🙈

Så merkelig! Har brukt den masse jeg også og det er garantert den beste av dem 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 timer siden):

Så merkelig! Har brukt den masse jeg også og det er garantert den beste av dem 🤔 

Ja, effekten er kjempefin, synes den gjør jobben men hjelper ikke når jeg går rundt og er blå på henda og i hodebunnen (får også tørr hodebunn av den enda jeg ikke lar den virke særlig lenge i håret)😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, effekten er kjempefin, synes den gjør jobben men hjelper ikke når jeg går rundt og er blå på henda og i hodebunnen (får også tørr hodebunn av den enda jeg ikke lar den virke særlig lenge i håret)😅

Kan det hjelpe på hodebunnen om du ikke smører den helt inn i tuppene? Bare en tanke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Kan det hjelpe på hodebunnen om du ikke smører den helt inn i tuppene? Bare en tanke :) 

Kan hende, men da må jeg jo vaske hodebunnen med en annen shampoo først og det løser fortsatt ikke problemet for hendene😅 jeg har en baby på 6 mnd. så jeg kan ikke bruke lengre tid enn typ 6 minutter i dusjen før hun begynner å klage😂 må ha noe enkelt! :) så lurte egentlig bare på om sølvshampoo vil bli samme styret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Kerastase sin. Den er kjempebra. Får ikke lilla hender eller hodebunn,  og håret blir heller ikke lilla, men tar bort gulskjær.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan hende, men da må jeg jo vaske hodebunnen med en annen shampoo først og det løser fortsatt ikke problemet for hendene😅 jeg har en baby på 6 mnd. så jeg kan ikke bruke lengre tid enn typ 6 minutter i dusjen før hun begynner å klage😂 må ha noe enkelt! :) så lurte egentlig bare på om sølvshampoo vil bli samme styret?

Ja poeng 😅👏 

Jeg trodde egentlig at sølv og lillashampo var det samme, men correct me if Im wrong. Tror nesten bare du må teste. Fudge sin er veldig sterk, mulig en mildere en vil være bedre?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...