AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Del Skrevet 21. oktober 2023 Noen som vet hvorfor dette alltid kommer opp når jeg skal inn på fortnite? Anonymkode: ce458...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #2 Del Skrevet 22. oktober 2023 Har du verifisert spillfilene via epic? Kjører du spillet som administrator? Har du prøvd å reinstallere programmet. Korrupte filer er den vanligste årsaken til feilmeldingen ifølge epic selv. Informasjonen ligger på dems hjemmesider 😊 Anonymkode: 85012...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du verifisert spillfilene via epic? Kjører du spillet som administrator? Har du prøvd å reinstallere programmet. Korrupte filer er den vanligste årsaken til feilmeldingen ifølge epic selv. Informasjonen ligger på dems hjemmesider 😊 Anonymkode: 85012...75e takk for svar😊 Det første har jeg prøvd. Er det trygt å kjøre som administrator ? og mistet jeg alt jeg har hvis jeg reinstallerer? Eller er alt lagret uansett? -TS Anonymkode: ce458...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Del Skrevet 22. oktober 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: takk for svar😊 Det første har jeg prøvd. Er det trygt å kjøre som administrator ? og mistet jeg alt jeg har hvis jeg reinstallerer? Eller er alt lagret uansett? -TS Anonymkode: ce458...c14 Du har vel en konto du har logget inn på når du spiller? Alt skal ligge på den, derav kan du trygt reinstallere. Så lenge du kjører det ekte spillet og har lastet det ned via epic, så kan du fint kjøre det som administrator trygt. Det er kun programmer du ikke kjenner til som du skal være skeptisk til å kjøre som administrator. Anonymkode: 85012...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå