AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hva har du fått av råd for å bedre fertilitet og hva har du (eventuelt) gjort? Fungerte det? Hvordan er din alder og helsetilstand generelt? Anonymkode: c65c1...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Del Skrevet 21. oktober 2023 Har ikke fått råd men lest meg veldig opp. CoQ10, l-arginine, niacinamide, osv er bra for fetiliteten. Og råvarebasert mat. Ikke være redd for mettet fett, spis fullfettprodukter uten fortykningsmidler som erstatning for fettet. Anonymkode: ce450...429 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #3 Del Skrevet 22. oktober 2023 Har PCOS. Tror ikke at det er så mye som vil gjøre at jeg får EL av meg selv dessverre da jeg allerede er slank og spiser sunt og trener, så jeg bruker jo letrozol for akkurat det, men denne syklusen skal jeg (i tillegg til at jeg tar dobbel dose letrozol) ha litt mer fokus på å meditere så jeg gjør det hver dag nå i 15 min, og så skal jeg ta akupunktur i tillegg som jeg har lest kan være nyttig. Jeg jobber også mye med meg selv for å redusere stressfølelse i kroppen (også på jobb) og gjør pusteøvelser når jeg blir stressa for å roe ned. Anonymkode: 28cf6...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #4 Del Skrevet 22. oktober 2023 On 10/21/2023 at 10:10 AM, AnonymBruker said: Har ikke fått råd men lest meg veldig opp. CoQ10, l-arginine, niacinamide, osv er bra for fetiliteten. Og råvarebasert mat. Ikke være redd for mettet fett, spis fullfettprodukter uten fortykningsmidler som erstatning for fettet. Anonymkode: ce450...429 Hva tar du av piller og hvor mye?🥹 Anonymkode: 70bab...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #5 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg ble satt på letrozol etter 17 måneders prøving, og er nå gravid med tvillinger (de satt 2. pp på letrozol). Så det gjorde under med min fertilitet i alle fall. Anonymkode: 30ced...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #6 Del Skrevet 22. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble satt på letrozol etter 17 måneders prøving, og er nå gravid med tvillinger (de satt 2. pp på letrozol). Så det gjorde under med min fertilitet i alle fall. Anonymkode: 30ced...61f Glemte resten av spørsmålene. Er 36 og i god form. Ingen helseutfordringer, og ingen funn på utredning for barnløshet. Anonymkode: 30ced...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #7 Del Skrevet 22. oktober 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble satt på letrozol etter 17 måneders prøving, og er nå gravid med tvillinger (de satt 2. pp på letrozol). Så det gjorde under med min fertilitet i alle fall. Anonymkode: 30ced...61f Er letrozol bare for å få el? Anonymkode: 70bab...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #8 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 9.30): Hva har du fått av råd for å bedre fertilitet og hva har du (eventuelt) gjort? Fungerte det? Hvordan er din alder og helsetilstand generelt? Anonymkode: c65c1...518 Jeg har ikke fått noen råd men har google litt selv og begynte blandt annet på krom tabletter for å holde blodsukkeret under kontroll. Også har jeg brukt curcumin kapsler for å dempe inflammasjon (har endometriose) Ellers har jeg brukt vanlige multivitaminer. Denne gangen funket det faktisk etter 1 år med ivf Anonymkode: be3f8...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #9 Del Skrevet 22. oktober 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Er letrozol bare for å få el? Anonymkode: 70bab...18f Ja Anonymkode: 30ced...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #10 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja Anonymkode: 30ced...61f Nei, det er også for å boozte eggløsning Anonymkode: be3f8...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #11 Del Skrevet 22. oktober 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er også for å boozte eggløsning Anonymkode: be3f8...12a Kanskje du kan forklare hva å "boozte" eggløsning betyr hvis det ikke betyr å hjelpe med å få eggløsning? Jeg har fått beskjed fra gynekologen om at det stimulerer til eggløsning. Det er altså for å øke sannsynligheten for at man slipper egg. Anonymkode: 30ced...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #12 Del Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kanskje du kan forklare hva å "boozte" eggløsning betyr hvis det ikke betyr å hjelpe med å få eggløsning? Jeg har fått beskjed fra gynekologen om at det stimulerer til eggløsning. Det er altså for å øke sannsynligheten for at man slipper egg. Anonymkode: 30ced...61f Mange kan få det hvis kroppen bruker lang tid for p gå til eggløsning og blir brukt ofte i insemineringsforsøk selv hos dinsom går naturlig i eggløsning Anonymkode: be3f8...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå