AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Mor startet å snakke med barnehageonkel på snapchat i vinter. Hun bagateliserte samtalene dems. Så vidt jeg vet skjedde det ikke noe fysisk før dagen etter hun slo opp med meg i sommer. Men de lå sammen et par ganger før jeg fikk vite om det. Jeg snakket kort med barnehageansatte det gjaldt og han skulle blokke henne på sosiale media, og beklager for situasjonen. Mor sa hun også ikke skulle snakke mer med han pga uheldig situasjon med rollekonflikt og barn i barnehagen. Jeg fant ut at hun lagde ny FB konto for å få kontakt med han etter blokkering, og de har flørtet mye de siste månedene. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Har litt lyst å søke om å bytte barnehage, men samtidig så trives barna der. Jeg er redd for at mitt negative syn på forholdet kan gå ut over samarbeid med mor, som vil da påvirke barna, og jeg er redd for at min avsky for den barnehageansatte er noe barna kan plukke opp. Så på ene siden bytte barnehage kunne ha redusert konfliktnivået mellom meg og mor. Men på den andre siden stabilitet og trivsel for barna i en barnehage de er vant med. Dette er et dilemma jeg sliter med. Det er vanskelig å slå av følelsene og sinnet jeg føler for situasjonen, og det er bare av hensyn til barna jeg ikke har vært åpent aggressiv mot den barnehage ansatte. Det er ingen i barnehagen som vet noe om dette, annet enn meg, mor og den ansatte. Burde man ta opp temaet på foreldre møte? Vet at det ikke er forbudt å date foreldre i barnehagen, men burde kanskje barnehagen være obs på situasjonen slik at de kan håndtere eventuelle situasjoner som kan oppstå? Anonymkode: e00a6...7d4 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Dårlig mor Anonymkode: 00217...5f1 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Absolutt ikke på foreldremøte, det ville blitt svært flaut for alle. Men hvis du vil lufte hodet ditt om dette kan du snakke med styrer i barnehagen. Anonymkode: 1cc91...65f 14 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mor startet å snakke med barnehageonkel på snapchat i vinter. Hun bagateliserte samtalene dems. Så vidt jeg vet skjedde det ikke noe fysisk før dagen etter hun slo opp med meg i sommer. Men de lå sammen et par ganger før jeg fikk vite om det. Jeg snakket kort med barnehageansatte det gjaldt og han skulle blokke henne på sosiale media, og beklager for situasjonen. Mor sa hun også ikke skulle snakke mer med han pga uheldig situasjon med rollekonflikt og barn i barnehagen. Jeg fant ut at hun lagde ny FB konto for å få kontakt med han etter blokkering, og de har flørtet mye de siste månedene. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Har litt lyst å søke om å bytte barnehage, men samtidig så trives barna der. Jeg er redd for at mitt negative syn på forholdet kan gå ut over samarbeid med mor, som vil da påvirke barna, og jeg er redd for at min avsky for den barnehageansatte er noe barna kan plukke opp. Så på ene siden bytte barnehage kunne ha redusert konfliktnivået mellom meg og mor. Men på den andre siden stabilitet og trivsel for barna i en barnehage de er vant med. Dette er et dilemma jeg sliter med. Det er vanskelig å slå av følelsene og sinnet jeg føler for situasjonen, og det er bare av hensyn til barna jeg ikke har vært åpent aggressiv mot den barnehage ansatte. Det er ingen i barnehagen som vet noe om dette, annet enn meg, mor og den ansatte. Burde man ta opp temaet på foreldre møte? Vet at det ikke er forbudt å date foreldre i barnehagen, men burde kanskje barnehagen være obs på situasjonen slik at de kan håndtere eventuelle situasjoner som kan oppstå? Anonymkode: e00a6...7d4 Hun var altså ikke utro Anonymkode: e2886...e5a 17 5
Biloba Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Orienter styrer. Den ansatte har bidratt til at barna mistet kjernefamilien sin. Noen ganger forelsker folk seg til tross for forhold og det er ikke noen sak for arbeidsplassen, men det kan også være en mann som vil flørte og ha seksuelle relasjoner med mange mødre, og være en stadig risiko for barnas familier. 5
Gjest Sprite Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mor startet å snakke med barnehageonkel på snapchat i vinter. Hun bagateliserte samtalene dems. Så vidt jeg vet skjedde det ikke noe fysisk før dagen etter hun slo opp med meg i sommer. Men de lå sammen et par ganger før jeg fikk vite om det. Jeg snakket kort med barnehageansatte det gjaldt og han skulle blokke henne på sosiale media, og beklager for situasjonen. Mor sa hun også ikke skulle snakke mer med han pga uheldig situasjon med rollekonflikt og barn i barnehagen. Jeg fant ut at hun lagde ny FB konto for å få kontakt med han etter blokkering, og de har flørtet mye de siste månedene. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Har litt lyst å søke om å bytte barnehage, men samtidig så trives barna der. Jeg er redd for at mitt negative syn på forholdet kan gå ut over samarbeid med mor, som vil da påvirke barna, og jeg er redd for at min avsky for den barnehageansatte er noe barna kan plukke opp. Så på ene siden bytte barnehage kunne ha redusert konfliktnivået mellom meg og mor. Men på den andre siden stabilitet og trivsel for barna i en barnehage de er vant med. Dette er et dilemma jeg sliter med. Det er vanskelig å slå av følelsene og sinnet jeg føler for situasjonen, og det er bare av hensyn til barna jeg ikke har vært åpent aggressiv mot den barnehage ansatte. Det er ingen i barnehagen som vet noe om dette, annet enn meg, mor og den ansatte. Burde man ta opp temaet på foreldre møte? Vet at det ikke er forbudt å date foreldre i barnehagen, men burde kanskje barnehagen være obs på situasjonen slik at de kan håndtere eventuelle situasjoner som kan oppstå? Anonymkode: e00a6...7d4 Så ikke utro da med andre ord
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #7 Skrevet 21. oktober 2023 Det heter ikke "barnehageonkel" altså. Det er et gammelt utrykk reagerer 1970 tallet. De ansatte i barnehagen i 2023 har pedagogisk utdannelse og er hverken tanter eller onkler Anonymkode: 49176...d98 8 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #8 Skrevet 21. oktober 2023 Onkel eller ikke - den som eventuelt har gjort noe galt her er kona di. Et brudd er aldri hyggelig, uansett grunn, spesielt for den som ikke ønsker det. Jeg forstår godt at det ikke er noe særlig å møte på denne personen i barnehagen. Anonymkode: 0909d...ac8 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #9 Skrevet 21. oktober 2023 Det høres veldig uprofesjonelt fra hans side noe barnehagen bør være obs på. Samtidig er ikke dette noe du tar opp på et foreldremøte med alle foreldrene til stede. Full forståelse for at det er skikkelig kjipt å jeg syns virkelig det er uprofesjonelt fra hans side. Veldig unødvendig fra hennes side. Samtidig om de ikke har kysset hatt sex før dere slo opp så ser jeg ikke på det som utroskap,likevel totalt dårlig gjort av begge to. Anonymkode: 3d568...635 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #10 Skrevet 21. oktober 2023 Hun gjorde det slutt med deg før hun gikk videre med den bhg-ansatte? Forstår at det er tøft å måtte forholde seg til dette, men fir barnas skyld setter du dem i sentrum og hever hodet. Du har ikke gjort noe galt, du kan være den voksne og modne her. At eksen din tar dårlige valg kan du ikke noe for. Det kunne ha blitt slutt, uten at bhg-ansatt var involvert, og livet går videre. Ville ikke dratt inn noen andre(styrer), du mister bare respekt selv. Anonymkode: 4c77f...987 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #11 Skrevet 21. oktober 2023 Jaja easy come,easy go. Sikkert gøy så lenge det varte Kjedelig det er barn I bildet Anonymkode: 61c28...4f8
NakenPanda Skrevet 21. oktober 2023 #12 Skrevet 21. oktober 2023 Oppsiden er at mor neppe kommer til å bytte barnehage 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #13 Skrevet 21. oktober 2023 Snakk med daglig leder. De fleste barnehager har etiske rettningslinjer, som innebærer at DL alltid skal informeres om dette skulle skje. Det skal ikke være ubehagelig for deg å hente/levere barna dine i bhg. Den ansatte risikerer faktisk å måtte bytte til en annen bhg her. Anonymkode: 05149...921 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #14 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snakk med daglig leder. De fleste barnehager har etiske rettningslinjer, som innebærer at DL alltid skal informeres om dette skulle skje. Det skal ikke være ubehagelig for deg å hente/levere barna dine i bhg. Den ansatte risikerer faktisk å måtte bytte til en annen bhg her. Anonymkode: 05149...921 Da må man bare ta seg sammen og legge de ubehagelige følelsene til side, da. Det er jo kun TS som har et problem her. Anonymkode: 7a283...887 12 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #15 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville ikke dratt inn noen andre(styrer), du mister bare respekt selv. Anonymkode: 4c77f...987 Dette Anonymkode: 66453...f46 3 1
Mt3 Skrevet 21. oktober 2023 #16 Skrevet 21. oktober 2023 NakenPanda skrev (1 minutt siden): Oppsiden er at mor neppe kommer til å bytte barnehage Tja, om flørten brått tar slutt så vil hun vel heller veldig gjerne bytte barnehage. Tenker det så absolutt er greit av TS å ta dette opp med avdelingsleder/styrer, så er det opp til TS om han ønsker å slippe å forholde seg til sin eks sin flørt de gangene han leverer og henter i barnehagen. For selv om de ikke gjorde noe fysisk før etter at hun hadde gjort det slutt så vil det så absolutt føles som utroskap når de har flørtet så mye i forkant at de kun greide å vente 1 dag før de hadde sex. 1
NakenPanda Skrevet 21. oktober 2023 #17 Skrevet 21. oktober 2023 Mt3 skrev (Akkurat nå): Tja, om flørten brått tar slutt så vil hun vel heller veldig gjerne bytte barnehage. Tenker det så absolutt er greit av TS å ta dette opp med avdelingsleder/styrer, så er det opp til TS om han ønsker å slippe å forholde seg til sin eks sin flørt de gangene han leverer og henter i barnehagen. For selv om de ikke gjorde noe fysisk før etter at hun hadde gjort det slutt så vil det så absolutt føles som utroskap når de har flørtet så mye i forkant at de kun greide å vente 1 dag før de hadde sex. Det blir litt sånn "dont shit where you eat", høres skikkelig kjipt ut for alle parter spør du meg 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #18 Skrevet 21. oktober 2023 Enkelt Informer ledelse om den ansatte og hva han har gjordt, si at du vil ta saken videre og at du muntlig vil ta dette opp på med i evt foreldremøter. Det er ikke greit at bhg begynner høvle over foreldrene til barna. Anonymkode: f0d36...ee6 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #19 Skrevet 21. oktober 2023 Det er slutt mellom dere, og hun får et nytt forhold med en som jobber i barnehagen - du må bare finne deg i det, du kan ikke styre andre sitt privatliv. Dere har felles barn, men det gir ikke deg noen rett til å styre over kjærlighetslivet hennes. Anonymkode: 2a823...299 8 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #20 Skrevet 21. oktober 2023 Ærlig talt, dette har jo skjedd mange ganger tidligere men med motsatt kjønn. Mor var ikke utro, hun forelsket seg. Ingen vet om hun gjorde det slutt med deg på grunn av den barnehageansatte eller ikke. Du må gjerne informere styrer, men der stopper det. Mest sannsynlig vet styrer dette allerede. Jeg forstår godt at du er sint. Det gjør vondt å miste familien sin. Vondt å se en eks gå videre. Men om du tar opp dette på foreldremøte eller lager masse drama nå, fremstår du ganske sprø. Da blir det hun som får sympati i saken, fordi alle skjønner hvorfor hun måtte gå fra deg. Anonymkode: 8dfab...9f3 6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå