Gå til innhold

Er denne el-testen negativ ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd å teste før, tok en nå for å se. Jeg hadde el-slim igår og sånne murringer i eggstokken idag og igår var det 14 dager siden mens. Betyr dette at eggløsningen er over? 

Anonymkode: a8023...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den er negativ. EL test er ikke positiv før test streken er like mørk eller mørkere enn kontroll streken. Og det er en egen tråd for tolkning av tester ;)

Anonymkode: 322b8...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja den er negativ. EL test er ikke positiv før test streken er like mørk eller mørkere enn kontroll streken. Og det er en egen tråd for tolkning av tester ;)

Ok, men sammenlagt med at jeg hadde El slim igår, så betyr det at eggløsningen er over ? Eller at den ikke har kommet enda ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nei, det betyr ikke nødvendigvis at Eggløsning er over og har skjedd.. Men kan bety at det nærmer seg. Med mindre du har helt regelmessig 28 dagers syklus da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nei, det betyr ikke nødvendigvis at Eggløsning er over og har skjedd.. Men kan bety at det nærmer seg. Med mindre du har helt regelmessig 28 dagers syklus da... 

Har helt regelmessig 28 dagers syklus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt regelmessig 28 dagers syklus 

Fremdeles umulig å si om EL er over hvis du ikke har brukt tester eller tempet. Får du mensen om 14 dager så har EL vært. Men enten har du hatt EL eller så kommer den. Umulig å si basert på en dag med EL slim og en negativ EL test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles umulig å si om EL er over hvis du ikke har brukt tester eller tempet. Får du mensen om 14 dager så har EL vært. Men enten har du hatt EL eller så kommer den. Umulig å si basert på en dag med EL slim og en negativ EL test. 

Ja, hvis ikke noe helt unormalt skjer så får jeg mensen om 13 dager idag. Så basert på at min mensen kommer om 13 dager så er El over ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, hvis ikke noe helt unormalt skjer så får jeg mensen om 13 dager idag. Så basert på at min mensen kommer om 13 dager så er El over ? 

Nei. Lutealfasen kan fint være i 10 dager. Så det er umulig å si :)

Anonymkode: afe16...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...