Gå til innhold

Får orgasme utrolig lett, og det ødelegger for meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får utrolig lett orgasme. Og egentlig er jo det utrolig digg! Men.. 

Det gjør også det at de Jeg er sammen med (over tid) slutter å bruke tid på forspill, stimulering, bruke god tid på oppvarming og under akten, osv. Samtlige (!) har til slutt gått for penetrering fra første øyeblikk til avslutning, uten noe annet. 

Og ja. Orgasme er godt, men det er jo alt det andre som gjør det verdt det! Kosen, bli berørt, triggingen, føle seg begjæret, kjenne at man craver mannen inni seg, varmen, tiden før man får "premien". Ja alt annet enn orgasmen! 

Sex er så lett, dog så vanskelig! 

Anonymkode: aa1bd...dde

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner bør lære seg til å komme flere ganger.

Anonymkode: ee25e...46d

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mange orgasmer ved forplay og samleie. Ved og penetrering. er så deilig å komme og komme.

Anonymkode: 1bc99...fab

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg får utrolig lett orgasme. Og egentlig er jo det utrolig digg! Men.. 

Det gjør også det at de Jeg er sammen med (over tid) slutter å bruke tid på forspill, stimulering, bruke god tid på oppvarming og under akten, osv. Samtlige (!) har til slutt gått for penetrering fra første øyeblikk til avslutning, uten noe annet. 

Og ja. Orgasme er godt, men det er jo alt det andre som gjør det verdt det! Kosen, bli berørt, triggingen, føle seg begjæret, kjenne at man craver mannen inni seg, varmen, tiden før man får "premien". Ja alt annet enn orgasmen! 

Sex er så lett, dog så vanskelig! 

Anonymkode: aa1bd...dde

Kommer dette av  manglende kommunikasjon tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis målet er orgasme/kjappis, så er det jo alt bra.

Men. Målet er ikke bare orgasme for deg? Er det vel? Du savner noe mer. Jeg trenger langt forspill for å få orgasme, så når mannen min går for fort frem, holder jeg et hånd over skjeden og sier «Nei, ikke enda». Vi har også snakket åpent sammen om hva vi ønsker. Kan ikke du gjøre det samme? Snakk sammen når dere ikke er til sengs og stopp ham underveis.

Hvis hans mål med sex, er orgasme, kan det kanskje være vanskelig for ham å forstå at du ønsker noe mer, men det er derfor du må stoppe ham underveis i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mr. Ron
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sex er så lett, dog så vanskelig!

Ja, enig, ta deg god tid til kos! Synes du bør å prøve kommunisere det for ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ogaå lett orgasmer. Det har jeg aldri sett på som noe negativt heldigvis 😅😅 

Men, du kan jo gjerne legge opp til det selv, enten ved at du sier at han ikke får komme inni deg før han har slikket/fingret  deg til du kommer etc. 

Min erfaring er at de elsker å få meg til å komme, og akkurat som om de ønsker å sjekke hvor langt de kan gå. 

 

Si til han. I kveld vil jeg se hvor mange ganger du klarer å få meg til å komme før vi har sex 🤩 😜

Anonymkode: 5fc6e...ce2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg får utrolig lett orgasme. Og egentlig er jo det utrolig digg! Men.. 

Det gjør også det at de Jeg er sammen med (over tid) slutter å bruke tid på forspill, stimulering, bruke god tid på oppvarming og under akten, osv. Samtlige (!) har til slutt gått for penetrering fra første øyeblikk til avslutning, uten noe annet. 

Og ja. Orgasme er godt, men det er jo alt det andre som gjør det verdt det! Kosen, bli berørt, triggingen, føle seg begjæret, kjenne at man craver mannen inni seg, varmen, tiden før man får "premien". Ja alt annet enn orgasmen! 

Sex er så lett, dog så vanskelig! 

Anonymkode: aa1bd...dde

Du sier okke ok du er dame eller mann   men kan du ikke får flere da når du kommer så fort og nyte nr. 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke så lett tidligere, men hadde samme erfaring med menn. De bare sluttet med å anstrenge seg for noe utover egen tilfredsstillelse etterhvert. Hører også fra venninner at det er vanlig, og ikke bare angående det seksuelle. Når menn mener at en kvinne er godt sikret som deres blir de slappe angående mye. Så blir de likevel sjokkert når det ødelegger forholdet og kvinnen forlater dem. 

Jeg tok opp at min eks var blitt kjip og egoistisk seksuelt, og at dette gradvis ødela min tenking og lyst på sex med ham, i to år før jeg ble fullstendig lei og gikk fra ham. Han fikk sjokk. Vi hadde det jo så bra mente han, og han hadde jo tenkt å endre seg i forhold til det jeg gang på gang hadde tatt opp med ham. Tenkt, i to år, til muligheten for å redde forholdet hadde kommet og gått. 

Nei jeg tviler på at problemet her er at du kommer fort. Problemet er et mystisk fenomen som rammer altfor mange menn (ikke alle heldigvis), og fører til at de blir single igjen, og sjokkert over det. Det siste ekstra mystisk, siden hvorfor bestandig er kommunisert utallige ganger før de blir forlatt. 

Anonymkode: 09350...d98

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser absolutt ikke på det at en kvinne kommer raskt som noe problem. Det kan være en utfordring dersom hun trenger en god pause etterpå, men det har alltid løst seg for min del. Vi ble raskt vant til det. Vi bare koste og tok på hverandre til hun var klar igjen. Og dersom hun ble ferdig med sine orgasmer før meg, var hun flink til å sørge for meg etterpå. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg får utrolig lett orgasme. Og egentlig er jo det utrolig digg! Men.. 

Det gjør også det at de Jeg er sammen med (over tid) slutter å bruke tid på forspill, stimulering, bruke god tid på oppvarming og under akten, osv. Samtlige (!) har til slutt gått for penetrering fra første øyeblikk til avslutning, uten noe annet. 

Og ja. Orgasme er godt, men det er jo alt det andre som gjør det verdt det! Kosen, bli berørt, triggingen, føle seg begjæret, kjenne at man craver mannen inni seg, varmen, tiden før man får "premien". Ja alt annet enn orgasmen! 

Sex er så lett, dog så vanskelig! 

Anonymkode: aa1bd...dde

Kunne ønske det var flere kvinner som deg!=)

Anonymkode: f633e...530

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg får utrolig lett orgasme. Og egentlig er jo det utrolig digg! Men.. 

Det gjør også det at de Jeg er sammen med (over tid) slutter å bruke tid på forspill, stimulering, bruke god tid på oppvarming og under akten, osv. Samtlige (!) har til slutt gått for penetrering fra første øyeblikk til avslutning, uten noe annet. 

Og ja. Orgasme er godt, men det er jo alt det andre som gjør det verdt det! Kosen, bli berørt, triggingen, føle seg begjæret, kjenne at man craver mannen inni seg, varmen, tiden før man får "premien". Ja alt annet enn orgasmen! 

Sex er så lett, dog så vanskelig! 

Anonymkode: aa1bd...dde

Prøv å komme flere ganger, prøv å oppmuntre han til å fortsette etter at du har fått din første orgasme. Prøv å hold igjen, stopp når orgasmen holder på å komme, tease deg skikkelig og snakk sammen og fortell hvordan du vil ha det. Teasing og utsettelse av orgasmen, vil også gi deg mye sterkere og mer langvarige orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coachshinny skrev (3 timer siden):

Prøv å komme flere ganger, prøv å oppmuntre han til å fortsette etter at du har fått din første orgasme. Prøv å hold igjen, stopp når orgasmen holder på å komme, tease deg skikkelig og snakk sammen og fortell hvordan du vil ha det. Teasing og utsettelse av orgasmen, vil også gi deg mye sterkere og mer langvarige orgasmer.

Ts formulerer temmelig klart at problemet er at partnere etterhvert har droppet skikkelig forspill, stimulering av henne før og under akten, og puler på til de selv kommer. Så råder du henne til noe mennene ikke gidder å gjøre, og hva som er problemet hun opplever. (I tillegg til at de har droppet skikkelig forspill.)

Du har helt rett. I tillegg til skikkelig forspill er det du beskriver veldig bra, men det hjelper jo ikke når man har partnere som ikke gidder, og det er jo akkurat hva problemet vi kvinner for ofte opplever er. Menn begynner et forhold med å gi innsats, men dropper det etterhvert, og er da oftest ikke engang interessert i kommunikasjon rundt det eller å gi mer innsats igjen. Altså nytter det ikke å "oppmuntre ham til å fortsette..." og de andre tingene du foreslår. Problemet er jo at for mange menn dropper slikt etterhvert, og gidder ikke. Det hjelper ikke å prøve å snu slike menn heller. Da blir de krenket, furte, sure eller fornærmet.

Om det var mulig å snu slike menn til å gjøre det du foreslår hadde ikke ts eller for mange kvinner hatt problemer med dette. Problemet er at de ikke gidder det du foreslår. 

Anonymkode: 09350...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ts formulerer temmelig klart at problemet er at partnere etterhvert har droppet skikkelig forspill, stimulering av henne før og under akten, og puler på til de selv kommer. Så råder du henne til noe mennene ikke gidder å gjøre, og hva som er problemet hun opplever. (I tillegg til at de har droppet skikkelig forspill.)

Du har helt rett. I tillegg til skikkelig forspill er det du beskriver veldig bra, men det hjelper jo ikke når man har partnere som ikke gidder, og det er jo akkurat hva problemet vi kvinner for ofte opplever er. Menn begynner et forhold med å gi innsats, men dropper det etterhvert, og er da oftest ikke engang interessert i kommunikasjon rundt det eller å gi mer innsats igjen. Altså nytter det ikke å "oppmuntre ham til å fortsette..." og de andre tingene du foreslår. Problemet er jo at for mange menn dropper slikt etterhvert, og gidder ikke. Det hjelper ikke å prøve å snu slike menn heller. Da blir de krenket, furte, sure eller fornærmet.

Om det var mulig å snu slike menn til å gjøre det du foreslår hadde ikke ts eller for mange kvinner hatt problemer med dette. Problemet er at de ikke gidder det du foreslår. 

Anonymkode: 09350...d98

Takk for godt innlegg. Jeg skulle tim å skrive selv, at jeg tror de fleste her misforstår. Ja jeg kan komme flere ga ger. Jeg kan til og med komme av ren stimulering av brystene h is mannen tar seg god tid. Men det handler jo ikke om å komme, men alt annet for meg. Men problemet er, at de mennene jeg har vært med (eller kanskje menn generelt, uten at jeg vet) tror at målet er orgasme. Og selv om jeg forteller hva jeg ønsker, så viser også kroppen min at orgasme er godt, ergo mennene er fornøyde. De slipper utrolig lett unna. H is jeg ikke hadde fått orgasme så lett, så hadde de kanskje over tid gjort en innsats for å få meg skikkelig våt, giret, vist ømhet, kysset de utrolig tiårene punktene på kroppen, kjærtegn osv. Men det er for dem ikke nødvendig, jeg kommer jo uansett. 

Og ja.. kommunikasjon er prøvd, opp og ned I mente. Fra første ligg og videre. 

Jeg kan komme flere ganger. Hatt utallige serieorgasmer. Men orgasme er likevel ikke alt. Jeg har vel et indre ønske om å bli begjæret med alt det medfølger, og ikke bare en penis inn og ut (selv om det er utrolig godt det også da). 

Ts

Anonymkode: aa1bd...dde

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn vil være veldig ego hvis de slipper unna med det /fortsatt får tilgang. 

Når de til og med synes du har like vellykket sex som dem fordi de ikke anerkjenner at du har andre behov, bør du nok ta mer styring og f.eks noen ganger holde tilbake på penetrering til du har fått det du ønsker.

 

Anonymkode: fdde6...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kvinne klager på at hun kommer for fort og mannen ikke gjør nok jobb= full støtte her inne 

kvinne klager på at mannen kommer for fort og ikke gjør nok =full støtte her inne

kvinne klager på at mannen holder på for lenge og sexen varer for lenge = full støtte her inne

kvinne klager på at mannen ikke kommer = full støtte her inne

kvinne klager på at han ikke blir hard nok = full støtte her inne

MANN klager på kvinne ikke kommer, til tross for god "innsats" = blir trakassert og er egoistisk og forstår seg ikke på kvinners seksualitet

Kvinneguiden er virkelig en fin arene for dobbeltmoral og underholdning😉

 

 

Anonymkode: f633e...530

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ts formulerer temmelig klart at problemet er at partnere etterhvert har droppet skikkelig forspill, stimulering av henne før og under akten, og puler på til de selv kommer. Så råder du henne til noe mennene ikke gidder å gjøre, og hva som er problemet hun opplever. (I tillegg til at de har droppet skikkelig forspill.)

Du har helt rett. I tillegg til skikkelig forspill er det du beskriver veldig bra, men det hjelper jo ikke når man har partnere som ikke gidder, og det er jo akkurat hva problemet vi kvinner for ofte opplever er. Menn begynner et forhold med å gi innsats, men dropper det etterhvert, og er da oftest ikke engang interessert i kommunikasjon rundt det eller å gi mer innsats igjen. Altså nytter det ikke å "oppmuntre ham til å fortsette..." og de andre tingene du foreslår. Problemet er jo at for mange menn dropper slikt etterhvert, og gidder ikke. Det hjelper ikke å prøve å snu slike menn heller. Da blir de krenket, furte, sure eller fornærmet.

Om det var mulig å snu slike menn til å gjøre det du foreslår hadde ikke ts eller for mange kvinner hatt problemer med dette. Problemet er at de ikke gidder det du foreslår. 

Anonymkode: 09350...d98

Ja, dessverre er det sant, men hvorfor der det sånn? Menn må jo like at dama har det deilig og at den deilige opplevelsen varer og varer, se henne stønne å vri seg i kramper. La henne sveve på vei inn mot orgasmen, stanse rett før, fortsette til hun nesten eksploderer i orgasme, for igjen å stanse rett før. Fortsette til hun er helt hinsides før han lar henne få orgasme. Da vil det gå helt vilt for henne og hun vil garantert komme igjen og igjen. Da kan mannen med sin største glede la sin(e) egne orgasmer komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 0.03):

Kvinner bør lære seg til å komme flere ganger.

Anonymkode: ee25e...46d

Ja. Og du burde lære deg å vinne i Lotto. Hrmf. Evig skuffet ass. 

Anonymkode: 95908...9cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for godt innlegg. Jeg skulle tim å skrive selv, at jeg tror de fleste her misforstår. Ja jeg kan komme flere ga ger. Jeg kan til og med komme av ren stimulering av brystene h is mannen tar seg god tid. Men det handler jo ikke om å komme, men alt annet for meg. Men problemet er, at de mennene jeg har vært med (eller kanskje menn generelt, uten at jeg vet) tror at målet er orgasme. Og selv om jeg forteller hva jeg ønsker, så viser også kroppen min at orgasme er godt, ergo mennene er fornøyde. De slipper utrolig lett unna. H is jeg ikke hadde fått orgasme så lett, så hadde de kanskje over tid gjort en innsats for å få meg skikkelig våt, giret, vist ømhet, kysset de utrolig tiårene punktene på kroppen, kjærtegn osv. Men det er for dem ikke nødvendig, jeg kommer jo uansett. 

Og ja.. kommunikasjon er prøvd, opp og ned I mente. Fra første ligg og videre. 

Jeg kan komme flere ganger. Hatt utallige serieorgasmer. Men orgasme er likevel ikke alt. Jeg har vel et indre ønske om å bli begjæret med alt det medfølger, og ikke bare en penis inn og ut (selv om det er utrolig godt det også da). 

Ts

Anonymkode: aa1bd...dde

Jeg svarte dette i et annet innlegg, se avsnittet under. Det er nettopp dette som savnes, menn jager både egne og damas orgasmer, ofte så raskt som mulig. I stede for å kose seg, lange forspill, kåte seg skikkelig opp, la det bygge seg opp leeeenge, sveve på vei mot orgasmen, for så å tease orgasmen så tett opp at det nesten går, stanse, variere stillinger, la det bygge seg opp på nytt mot orgasme. Ha god tid, holde på sånn i evigheter, gjerne flere timer, hvis enn har tid. Først når enn ikke klarer mer, da er belønningen orgasme, det vil bli en orgasme ut av en annen dimensjon. Da vil enn uansett komme igjen og igjen, lange intense orgasmer som avslutning på utrolig deilig sex

Ja, dessverre er det sant, men hvorfor der det sånn? Menn må jo like at dama har det deilig og at den deilige opplevelsen varer og varer, se henne stønne å vri seg i kramper. La henne sveve på vei inn mot orgasmen, stanse rett før, fortsette til hun nesten eksploderer i orgasme, for igjen å stanse rett før. Fortsette til hun er helt hinsides før han lar henne få orgasme. Da vil det gå helt vilt for henne og hun vil garantert komme igjen og igjen. Da kan mannen med sin største glede la sin(e) egne orgasmer komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...