Gå til innhold

Club LYKO - bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i dag en mail fra LYKO om at jeg burde laste ned appen for å bruke alle poengene mine på gratis produkter på Club LYKO.

Mulig jeg generaliserer, men min erfaring med slike klubber er at det jeg kan få gratis som regel er noe ræl jeg ikke ville kjøpt selv, og at alle disse poengene mine er verdt 0 kr.

Er det noen her som har brukt Club LYKO poengene sine og kan fortelle hva det går i? Jeg husker ikke passordet mitt på LYKO og vet ikke helt om jeg gidder å styre med nytt bare for noe ræl liksom..😅

Anonymkode: 5c4b1...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Club Lyko. Handler jevnilig på Lylo og samler opp endel poeng. 

Det er helt vanlige produkter du kan velge som du betaler med poengene dine. Jeg har fått både ansiktrens fra Cerave og Kerastase shampo helt gratis. Det står hvor mange poeng du må ha under hvert produkt.

Jeg ville helt klart funnet ut av passordet, det får du ved å trykke glemt passord når du skal logge inn.

Synes Club Lyko er en fin ordning, lykke til🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp! 😊 Da skal jeg finne ut av passord med det samme! 😊 

Anonymkode: 5c4b1...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mye på Lyko, og får mange poeng. Samler opp, og bruker dem ca en gang i året. Produktene er vanlige Lyko-varer. Men jeg likte det bedre før, da man kunne ta ut en rabatt hver gang man handlet. Litt kjedelig å måtte inn på appen for å se hva som ligger der for øyeblikket 

Anonymkode: fa9d7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...