AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #1 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg leter etter en god og ikke for dyr øyesminkefjerner for sensitive øyne. Jeg har tidligere brukt kokosolje/olivenolje etc og det er jo mildt for huden, men jeg får milier. Så jeg trenger noe nytt. Forslag tas i mot med takk. :) Anonymkode: 0c2be...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #2 Del Skrevet 19. oktober 2023 nivea waterproof eye makeup remover (den hvite flasken). Mine øyne er veldig sensitive og renner av å bruke oljer og andre sminkefjernene beregnet for øyesminke, men med denne går sminken av med en gang uten å irritere Anonymkode: c3531...44e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 20. oktober 2023 #3 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg leter etter en god og ikke for dyr øyesminkefjerner for sensitive øyne. Jeg har tidligere brukt kokosolje/olivenolje etc og det er jo mildt for huden, men jeg får milier. Så jeg trenger noe nytt. Forslag tas i mot med takk. :) Anonymkode: 0c2be...a84 Mandelolje fra asiatiskmatbutikk. Bruker kun denne i 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 21. oktober 2023 #4 Del Skrevet 21. oktober 2023 Dr Greve micellar water syntes jeg med veldig sensitive øyne er god, den er den eneste jeg faktisk kan la være å vaske bort med vann rett etterpå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. oktober 2023 #5 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg foretrekker denne,den fjerner sminken veldig bra,og enkelt. Og den gir meg ikke irriterte øyne. Mange sminkefjernere gie meg såre,røde øyne og svir. Men ikke denne. Beste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. oktober 2023 #6 Del Skrevet 22. oktober 2023 Billig er den og. 39 kr på Normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 22. oktober 2023 #7 Del Skrevet 22. oktober 2023 Jeg tåler denne, men synes bare den er sånn alminnelig grei og kunne gjerne tenkt meg noe bedre. Har noen forsøkt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. oktober 2023 #8 Del Skrevet 22. oktober 2023 Den over fra Nivea er god, micellarvann fjerner vel ikke mascara uten at man må gni mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. oktober 2023 #9 Del Skrevet 22. oktober 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå