AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #41 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja kan være, men likevel er det vondt at andre fikk smake da hun var sitt beste, hun levda da ikke i sølibat også får jeg det råtne kjøttet. selvom jeg setter pris på svar synes jeg ikke helt at alle er overbevisende. Får vel avvise hun og leve livet videre. takk igjen folkens. ts Anonymkode: f9cdc...1bf Æsj! Hahah, du kan fint leve alene det er ihvertfall sikker! Tror ikke et sekund på at noen har kommet tilbake til deg en eneste gang!.. 😂🤣😅 Anonymkode: 2efc0...7c3 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 20. oktober 2023 #42 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Grublet over dette i en stund nå og har særlig tenkt på motivet til en kvinne som kontaktet meg for litt siden gjennom sosiale medier, hvor i første omgang handlet om gjenopprettelse av gamle bekjente etc, men senere viste det seg at det handlet om mulig kjæreste forhold, hvor hun tok opp enhet sist møte. vel, spørsmålet er nok hvordan er det mulig å ha følelser for noen dersom man avviste den personen? hun avviste meg da vi var rundt 26 og 34 og nå er vi 30 og 38. Noen vil nok si at kvalitetene mine virker kanskje mer attraktive nå enn da, men ser ikke logikken. Er da samme som før, tvert om synes jeg at jeg har falt litt i både utseende og annet form for tiltrekning og som kondisjon og hårtap. Med unntaket av hennes mangel på alternativer, kan dere tenke på noe annet? Anonymkode: f9cdc...1bf Hun har trodd at det fantes noe bedre en deg der ute, så erfart at det kanskje ikke var slik. Men ikke la deg lure til å tro at dere i dag kan lykkes noe bedre en den gangen. Hun var ikke nok interessert i deg den gangen, og nå er du interessant i mangel av noe bedre. Det er neppe noe å bygge på i et forhold er mitt syn. Du vil da alltid leve i det uvisse angående det at hun nå vil ha deg, om det er fordi hun angerer, eller ikke finner noe bedre ? Det er umulig for deg å vite. Derfor skygge unna, og finn noen som passer sammen med deg slik du er. Vær i alle fall ikke naiv, og om du forsøker denne "løypa" en gang til vær oppmerksom og ikke naiv i lang lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #43 Del Skrevet 20. oktober 2023 Å finne en partner er induviduelt og basert på den enkelt preferanser og hensikter. Bare fordi kvinner generelt har alternativer betyr ikke nødvendigvis at ting går på skinner. hun er nok interessert i deg grunnet lang bekjentskap og eller kanskje de mennene rundt henne som hun kunne tenke seg å date er allerede i forhold?. Kanskje hun vil heller ta den trygge ruten å date folk hun faktisk kjenner og ukjente Tinder menn ikke er så fristende. det er nok mange grunner til at hun tar opp kontakten igjen. Genuin Interesse for deg tror jeg ikke hun har ellers hadde dere blitt sammen da, ser da ingen grunn for å drøye det. Tror nok det er best og riktig at du ikke går noe videre nå og heller fokuserer på andre kvinner som vil heller være sammen med deg som person fremfor egne vinninger. Anonymkode: 864b1...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 20. oktober 2023 #44 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 19.11): Ikke uvanlig. Da jeg var 19 fridde jeg til ei dame. Hun takket nei. Da vi var 32 fridde hun til meg. Jeg takket nei. Hun spurte så. Hva har endret seg? Jeg svarte. Ingenting. Du liker fortsatt penger og status. Jeg liker fortsatt 19-åringer. Anonymkode: 953d5...1aa Helt konge, elsker når disse gulljegerene får kjenne på motstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #45 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ... er det vondt at andre fikk smake da hun var sitt beste, hun levda da ikke i sølibat også får jeg det råtne kjøttet... Anonymkode: f9cdc...1bf Det råtne kjøttet? Hun er ikke levende lik 😄Hun er blitt fire år eldre, og du har blitt akkurat like mange år eldre. Anonymkode: 0bc6b...56b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #46 Del Skrevet 20. oktober 2023 Liveterspennende skrev (14 minutter siden): Helt konge, elsker når disse gulljegerene får kjenne på motstand Hun var 19 da hun sa nei! Er den detaljen uten betydning? Forstår ikke hva dere syns er så grusomt med det? Du kjenner ikke duden en gang. Ikke henne heller, du leste noen få korte settinger å tror du har sett tidenes revenge... Anonymkode: 594ca...139 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #47 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med all respekt til kvinner, men synes mange av dere bare støtter blindt det kvinnes atferd selvom det virker sårende. Det er greit nok at jeg ble avvist selv hvor vondt det var. ihvertfall etter at hun hadde hintet interesse i en periode som faktisk fikk meg til å stå frem, men også i etter tid? ta opp gamle sår. Hun skulle ha gått videre, for dette er meget sårende, ts Anonymkode: f9cdc...1bf Joda. Det er ikke nødvendigvis flatterende å prøve å ta opp igjen kontakten ei god stund etterpå. Men som Elsa synger, let it go... Det er heller ikke unikt for kvinner, er vel snarere mer vanlig at menn dukker opp og håper at hun er akkurat like keen som før han stakk🤗 Anonymkode: 0bc6b...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 20. oktober 2023 #48 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hun var 19 da hun sa nei! Er den detaljen uten betydning? Forstår ikke hva dere syns er så grusomt med det? Du kjenner ikke duden en gang. Ikke henne heller, du leste noen få korte settinger å tror du har sett tidenes revenge... Anonymkode: 594ca...139 Trenger ikke å kjenne noen for å skjønne hva folk er laget av, handlingene taler for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #49 Del Skrevet 20. oktober 2023 Liveterspennende skrev (30 minutter siden): Trenger ikke å kjenne noen for å skjønne hva folk er laget av, handlingene taler for seg selv. Jasså ja Hvor gammel er du? Anonymkode: 594ca...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liveterspennende Skrevet 20. oktober 2023 #50 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jasså ja Hvor gammel er du? Anonymkode: 594ca...139 Tydelig eldre enn deg, du må kanskje plante begge beina i bakken før du skriver mer, dus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 21. oktober 2023 #51 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 20.10.2023 den 10.52): Å si at noen du ikke en gang kjenner ikke fortjener mer en sex er undertrykkende. Du kan si, vi passer ikke til noe mer, men du sier fortjener ikke. Noen ganger fortjener noen ikke deg, men da er det grunnlag for at dere elsker hverandre også kommer avvisningen. Du sier ingen kvinner fortjener mer en sex= B I T T E R Å nærhet med noen med din holdning er å nærmest bli brukt for sex. Spørs nemlig på behandling av partner og hvordan en tenker, selv om det er frivillig vil det dukke opp en ekkel følelse om hun innser hvordan du tenker om henne og angrer på å være nær deg, om du ikke viser hvor mye du missliker henne fra starten men hvorfor skal da noen orke? Føler det er en løgn for deg å ligge med noen, ikke fordi du nødvendigvis ikke vil mer, men fordi du hater dem. Skikkelig ekkelt og kvalmt, unner ingen det. Anonymkode: 594ca...139 Så du mener hun har gjort seg fortjent til mer enn sex? Vel, deg om det. Du får eventuelt konkretisere. Resten av barnslighetene dine fordrer ikke svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #52 Del Skrevet 21. oktober 2023 Liveterspennende skrev (15 timer siden): Tydelig eldre enn deg, du må kanskje plante begge beina i bakken før du skriver mer, dus.. Da forstår jeg ikke hvorfor du legger så stort press på 19 åringer? Det er ikke å være godt plantet på bakken, så tydeligvis går det greit med min hjerne på akkurat dette. Anonymkode: 594ca...139 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #53 Del Skrevet 21. oktober 2023 KallePils skrev (3 minutter siden): Så du mener hun har gjort seg fortjent til mer enn sex? Vel, deg om det. Du får eventuelt konkretisere. Resten av barnslighetene dine fordrer ikke svar. Hvordan skal jeg få deg til å forstå? Din kropp bestemmer du over. Som alle burde bestemme over sin. Så om du ikke vil ha sex, eller forhold, ditt valg. Men å gå rundt med en sånn universiell holdning om at alle er ubrukelige til noe annet enn sex er bittert av deg. Din hjerne kan ikke bestemme over hvem jeg liker, eller hvem andre menn liker, så du kan ikke si ingen kvinner er vedt mer universielt, det er å tro en har mer makt enn en har. Og det er å overdrive i negativ forstand, som vi nettop kaller bittehet. Det er åoenbart noen har såret deg. Så nå skader du folk. Anonymkode: 594ca...139 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 21. oktober 2023 #54 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal jeg få deg til å forstå? Din kropp bestemmer du over. Som alle burde bestemme over sin. Så om du ikke vil ha sex, eller forhold, ditt valg. Men å gå rundt med en sånn universiell holdning om at alle er ubrukelige til noe annet enn sex er bittert av deg. Din hjerne kan ikke bestemme over hvem jeg liker, eller hvem andre menn liker, så du kan ikke si ingen kvinner er vedt mer universielt, det er å tro en har mer makt enn en har. Og det er å overdrive i negativ forstand, som vi nettop kaller bittehet. Det er åoenbart noen har såret deg. Så nå skader du folk. Anonymkode: 594ca...139 Hvis har lyst til å synes at dette er "bittert", da står du da vel fritt til det? Er det noen som prøver å hindre deg? Men hvorfor skulle jeg bry meg om hva du synes? Realiteten er som følger: Det kan godt tenkes at det finnes bra damer der ute. Det som derimot udiskutabelt finnes, og i rikt monn, er kvinner som burde få en varselstrekant tatovert i panna. Og jeg har ingen måte å skille dem fra hverandre. Hvis halvparten av godteriet i skåla var forgiftet, og du ikke kunne se forskjell, ville du da tatt imot en bit? Siden "ikke alle bitene er forgiftet"…? Det er ikke min jobb å finne ut om du er bra eller ikke. Det er din jobb å overbevise meg om at du er verdt noe mer enn et ligg. Kan du ikke det: Fuck off. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #55 Del Skrevet 21. oktober 2023 KallePils skrev (9 minutter siden): Hvis har lyst til å synes at dette er "bittert", da står du da vel fritt til det? Er det noen som prøver å hindre deg? Men hvorfor skulle jeg bry meg om hva du synes? Realiteten er som følger: Det kan godt tenkes at det finnes bra damer der ute. Det som derimot udiskutabelt finnes, og i rikt monn, er kvinner som burde få en varselstrekant tatovert i panna. Og jeg har ingen måte å skille dem fra hverandre. Hvis halvparten av godteriet i skåla var forgiftet, og du ikke kunne se forskjell, ville du da tatt imot en bit? Siden "ikke alle bitene er forgiftet"…? Det er ikke min jobb å finne ut om du er bra eller ikke. Det er din jobb å overbevise meg om at du er verdt noe mer enn et ligg. Kan du ikke det: Fuck off. Nå høres du mindre kvinnefientlig ut og bare ut som en deprimert person som generelt misliker folk. Så det er en fordel , antar jeg. Anonymkode: 0bc6b...56b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 21. oktober 2023 #56 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå høres du mindre kvinnefientlig ut og bare ut som en deprimert person som generelt misliker folk. Så det er en fordel , antar jeg. Anonymkode: 0bc6b...56b Og hvis du nå i tillegg dropper "deprimert", da begynner du virkelig å nærme deg noe. Men hvorfor er det så viktig for deg hva jeg er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #57 Del Skrevet 21. oktober 2023 KallePils skrev (Akkurat nå): Og hvis du nå i tillegg dropper "deprimert", da begynner du virkelig å nærme deg noe. Men hvorfor er det så viktig for deg hva jeg er? Det er bare viktig for meg hva folk skriver her, og ikke høres ut som de knuller seg oppover kysten på et bisarrt hevntokt mot eksen. Anonymkode: 0bc6b...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #58 Del Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 19.21): Hun begynner nok å gå tom for alternativer og mener nå at du er bra nok. Sikkert blitt brukt lenge nok av mange nok til at hun nå begynner å bli desperat. Anonymkode: 213dc...4cd Brukt lenge nok og av mange nok? Hva mener du med det? Anonymkode: 4db4e...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #59 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hereegud, her var det mye vissvass! TS, du lurer på hvorfor denne kvinnen nå plutselig har ombestemt seg 4 år. Her ligger det selvfølgelig en frykt fra din side om å bli dumpet nok en gang, og det er selvfølgelig fullt ut forståelig. Det hadde antagelig vært j**** vondt. Skjønner selvfølgelig en viss skepsis, og hun må jo overbevise deg om at dette er seriøst fra hennes side. Samtidig kommer du ikke utenom en viss innsats fra din side, særlig siden du er mann, og det innebærer enn følelsesmessig "risiko". Det er likevel tusen grunner til at folk ombestemmer seg, både i den ene og den andre retningen. Det kan godt være hun nå er mer klar for å slå seg til ro for eksempel, og dermed ser deg i et annet lys. Ingen grunn til å tenke at hun er desperat el., med mindre du har en klar opplevelse av det. I andre tråder klages det jo på at kvinner kan velge og vrake... Uansett, lykke til! Anonymkode: 46082...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #60 Del Skrevet 21. oktober 2023 On 10/19/2023 at 7:37 PM, AnonymBruker said: Dette er klassisk fenomen for en del kvinner som nærmer seg 40. Det er som regel damer som rir på utseendet sitt hele livet (utvikler ikke seg selv som person, lysene er på, men ingen er hjemme). Årene går så mister de utseende, de begynner å bla bakover i liggelista når panikken setter inn og eggene tørker ut. For din egen verdighet hold deg unna. You didn't want me in your prime, I don't want you in your decline. Anonymkode: fe611...dc9 Så når man er 30 nærmer man seg 40? Vil det si at en på 10 år nærmer seg 20? Anonymkode: bf350...aa7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå