Gå til innhold

Romantisk interesse flere år etter avvisning? hæææ

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er greia med denne agrresivt orienterte knullinga? Hate seg selv gjennom andre? 

Anonymkode: 0bc6b...56b

Ingen som antyder voldtekt her, vel?

Vil hun ligge, så blir det ligging.

Mer blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Grublet over dette i en stund nå og har særlig tenkt på motivet til en kvinne som kontaktet meg for litt siden gjennom sosiale medier, hvor i første omgang handlet om gjenopprettelse av gamle bekjente etc, men senere viste det seg at det handlet om mulig kjæreste forhold, hvor hun tok opp enhet sist møte.

vel, spørsmålet er nok hvordan er det mulig å ha følelser for noen dersom man avviste den personen? hun avviste meg da vi var rundt 26 og 34 og nå er vi 30 og 38. Noen vil nok si at kvalitetene mine virker kanskje mer attraktive nå enn da, men ser ikke logikken. Er da samme som før, tvert om synes jeg at jeg har falt litt i både utseende og annet form for tiltrekning og som kondisjon og hårtap.

Med unntaket av hennes mangel på alternativer, kan dere tenke på noe annet?

Anonymkode: f9cdc...1bf

Her er noen alternativer:

• Da hun var 26 var hun akkurat ferdig med studier og tenkte på å studere i utlandet, og ville derfor ikke gå inn i et forhold
  • Den gangen var hun forelsket i en annen, hun ble kjent med han og fant ut at han likevel ikke hadde så gode kvaliteter, og dumpa han
  • Hun var den gangen ganske nylig ferdig med et forhold og hadde behov for å være singel en stund
  • Da du var interessert i henne ble du litt for intens, det gjorde at hun mistet interessen, men nå som du ikke er så på fatter hun interesse igjen
  • Hun var usikker på hva hun ville med livet sitt; studere? jobbe? Work&Travel, og ville derfor vente med å gå inn i et forhold
  • Du har forandret deg på en eller annen måte som gjør at hun synes du er mer tiltrekkende nå. Kanskje mer selvsikker? Kanskje mer utadvendt? Kanskje du har en ny interesse som gjør deg mer interessant?
  • Kanskje du sa noe den gangen som hun tenkte var et rødt flagg, men nå som det har gått noen år innser hun at dette var et falskt flagg, og dermed forsvant grunnen hun hadde for å avvise deg
  • Hun hadde hittil i livet kun bodd i kollektiv, og ville nå ha en periode hvor hun bor for seg selv og blir bedre kjent med seg selv, og ville derfor ikke gå inn i et forhold.
  • Kanskje hun ikke var så sikker på seg selv, og at din selvsikkerhet skremte henne, men nå er hun tryggere på seg selv og føler seg dermed trygg nok på deg og.

Jeg kan god tenke ut ti alternativer til, men jeg tror kanskje det er best om du bare spør henne.

Anonymkode: 585ca...c7b

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (3 minutter siden):

Ingen som antyder voldtekt her, vel?

Vil hun ligge, så blir det ligging.

Mer blir det ikke.

Antyder ikke voldtekt. Antyder at du anbefaler hevn gjennom å ligge med og dumpe en som har sterke følelser for en. Hvorfor? Bare for å vise at man selv er et dårlig menneske? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Antyder ikke voldtekt. Antyder at du anbefaler hevn gjennom å ligge med og dumpe en som har sterke følelser for en. Hvorfor? Bare for å vise at man selv er et dårlig menneske? 

Hva har "hevn" med dette å gjøre?

Et knull er et knull.

Og hun er vel ikke kandidat for noe mer?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (Akkurat nå):

Et knull er et knull.

Bare totalt mangel på empati, da. 

Hvis man bare er ute etter sex, velger man andre som er ute etter det samme. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 minutt siden):

Et knull er et knull.

Stikk, kvinneundertrykker.

Anonymkode: fa422...b0c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stikk, kvinneundertrykker.

Anonymkode: fa422...b0c

Hva er "undertrykkende" ved å ha samtykkende sex med en voksen dame?

Å være kandidat for noe mer må hun vel gjøre seg fortjent til? Og det har hun da ikke?

Er du en sånn en som blir "undertrykket" av dine egne valg, og at verden stiller krav til deg?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk forandrer seg, bytter interesser.

Menn blir sent voksne....

At kvinner ikke alltid løper etter unge menn, betyr bare at vi ikke orker umodenheten og uerfarenheten.

At menn blir bedre med alderen, er det ikke tvil om.

Anonymkode: d4b7a...20e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Her er noen alternativer:

• Da hun var 26 var hun akkurat ferdig med studier og tenkte på å studere i utlandet, og ville derfor ikke gå inn i et forhold
  • Den gangen var hun forelsket i en annen, hun ble kjent med han og fant ut at han likevel ikke hadde så gode kvaliteter, og dumpa han
  • Hun var den gangen ganske nylig ferdig med et forhold og hadde behov for å være singel en stund
  • Da du var interessert i henne ble du litt for intens, det gjorde at hun mistet interessen, men nå som du ikke er så på fatter hun interesse igjen
  • Hun var usikker på hva hun ville med livet sitt; studere? jobbe? Work&Travel, og ville derfor vente med å gå inn i et forhold
  • Du har forandret deg på en eller annen måte som gjør at hun synes du er mer tiltrekkende nå. Kanskje mer selvsikker? Kanskje mer utadvendt? Kanskje du har en ny interesse som gjør deg mer interessant?
  • Kanskje du sa noe den gangen som hun tenkte var et rødt flagg, men nå som det har gått noen år innser hun at dette var et falskt flagg, og dermed forsvant grunnen hun hadde for å avvise deg
  • Hun hadde hittil i livet kun bodd i kollektiv, og ville nå ha en periode hvor hun bor for seg selv og blir bedre kjent med seg selv, og ville derfor ikke gå inn i et forhold.
  • Kanskje hun ikke var så sikker på seg selv, og at din selvsikkerhet skremte henne, men nå er hun tryggere på seg selv og føler seg dermed trygg nok på deg og.

Jeg kan god tenke ut ti alternativer til, men jeg tror kanskje det er best om du bare spør henne.

Anonymkode: 585ca...c7b

Virker noe fornuftig i de punktene, men alt annet enn alternativer, hvorfor er det helt utelukket?, ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (13 timer siden):

Hva er "undertrykkende" ved å ha samtykkende sex med en voksen dame?

Å være kandidat for noe mer må hun vel gjøre seg fortjent til? Og det har hun da ikke?

Er du en sånn en som blir "undertrykket" av dine egne valg, og at verden stiller krav til deg?

Å si at noen du ikke en gang kjenner ikke fortjener mer en sex er undertrykkende. Du kan si, vi passer ikke til noe mer, men du sier fortjener ikke. Noen ganger fortjener noen ikke deg, men da er det grunnlag for at dere elsker hverandre også kommer avvisningen. Du sier ingen kvinner fortjener mer en sex= B I T T E R

Å nærhet med noen med din holdning er å nærmest bli brukt for sex. Spørs nemlig på behandling av partner og hvordan en tenker, selv om det er frivillig vil det dukke opp en ekkel følelse om hun innser hvordan du tenker om henne og angrer på å være nær deg, om du ikke viser hvor mye du missliker henne fra starten men hvorfor skal da noen orke? 

Føler det er en løgn for deg å ligge med noen, ikke fordi du nødvendigvis ikke vil mer, men fordi du hater dem. Skikkelig ekkelt og kvalmt, unner ingen det. 

Anonymkode: 594ca...139

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Billioner** sier millioner fordi alle dem er ikke egnet for forhold. Mange er barn eller veldig gamle, i forhold osv.

Anonymkode: 594ca...139

Milliarder. Billion er tusen milliarder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvorfor hun avviste deg første gang? Kanskje hadde hun noe på gang med en annen, og så har det gått over nå. Og da har hun lyst til å gi deg en sjanse? Det trenger ikke være noe mer komplisert enn det. Jeg må innrømme at når jeg ble singel etter et langt forhold så søkte jeg også opp menn jeg visste hadde vært interessert tidligere for å se om de var single. Det er ikke unaturlig å starte der når du ser etter en partner. Noen du vet har likt deg, og som du liker litt selv.

Anonymkode: b5fd3...64a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du hvorfor hun avviste deg første gang? Kanskje hadde hun noe på gang med en annen, og så har det gått over nå. Og da har hun lyst til å gi deg en sjanse? Det trenger ikke være noe mer komplisert enn det. Jeg må innrømme at når jeg ble singel etter et langt forhold så søkte jeg også opp menn jeg visste hadde vært interessert tidligere for å se om de var single. Det er ikke unaturlig å starte der når du ser etter en partner. Noen du vet har likt deg, og som du liker litt selv.

Anonymkode: b5fd3...64a

Ja kan være, men likevel er det vondt at andre fikk smake da hun var sitt beste, hun levda da ikke i sølibat også får jeg det råtne kjøttet. selvom jeg setter pris på svar synes jeg ikke helt at alle er overbevisende. Får vel avvise hun og leve livet videre. ;) takk igjen folkens. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hende hun nå setter mer pris på egenskaper hun før ikke var interessert i. Hvis hun er 30 har hun neppe få alternativer. Ofte idealiserer mange folk over tid det som var - kanskje husker hun bare de gode tingene. Kanskje er hun en gold-digger. Kanskje angret hunn litt på at hun avviste deg - vanskelig å vite.

Hører jo ikke ut som du er noe interessert da, så hvorfor er dette et problem?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, katties said:

Kan jo hende hun nå setter mer pris på egenskaper hun før ikke var interessert i. Hvis hun er 30 har hun neppe få alternativer. Ofte idealiserer mange folk over tid det som var - kanskje husker hun bare de gode tingene. Kanskje er hun en gold-digger. Kanskje angret hunn litt på at hun avviste deg - vanskelig å vite.

Hører jo ikke ut som du er noe interessert da, så hvorfor er dette et problem?

Hun har sikkert alternativer, det har jeg og vi fleste, men frister alle? som 26 åring ble jeg nok avvist fordi antallet og kvalitet var faktisk tilfredstillende, jeg vet at hun datet menn fra 22-24 i kort periode og det er nok den siste fasen hvor menn generelt er kjekke, altfor kjekke til å legge det fra seg. I 30 årene må hun nok date opp og menn i slutten av tjue årene som ellers ikke har mulighet på å få seg yngre og de ser nok ikke ut som de er laget av keramikk. 

Med all respekt til kvinner, men synes mange av dere bare støtter blindt det kvinnes atferd selvom det virker sårende. Det er greit nok at jeg ble avvist selv hvor vondt det var. ihvertfall etter at hun hadde hintet interesse i en periode som faktisk fikk meg til å stå frem, men også i etter tid? ta opp gamle sår. Hun skulle ha gått videre, for dette er meget sårende, ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hun har sikkert alternativer, det har jeg og vi fleste, men frister alle? som 26 åring ble jeg nok avvist fordi antallet og kvalitet var faktisk tilfredstillende, jeg vet at hun datet menn fra 22-24 i kort periode og det er nok den siste fasen hvor menn generelt er kjekke, altfor kjekke til å legge det fra seg. I 30 årene må hun nok date opp og menn i slutten av tjue årene som ellers ikke har mulighet på å få seg yngre og de ser nok ikke ut som de er laget av keramikk. 

Med all respekt til kvinner, men synes mange av dere bare støtter blindt det kvinnes atferd selvom det virker sårende. Det er greit nok at jeg ble avvist selv hvor vondt det var. ihvertfall etter at hun hadde hintet interesse i en periode som faktisk fikk meg til å stå frem, men også i etter tid? ta opp gamle sår. Hun skulle ha gått videre, for dette er meget sårende, ts

Menn tidlig i 20-årene har vanlig is lite problemer med sex (få den opp og holde den oppe, holde på i lang tid, o.s.v.), og de vet heller kanskje ikke like mye om sex, så man kan imponere dem lettere. I tillegg er kanskje en litt eldre dame mer villig til å gjòre ting en yngre dame ikke vil gjøre. 

Mulig hun ikke klarer å få seg noen yngre, men jeg tviler litt på dét óg - de fleste 38-åringer ser ikke kjempegamle ut. 

Jeg vet ikke hvordan jeg "støtter" hennes atferd - her tillegger du meg et eller annet som jeg absolutt ikke skrev noen mening om i forrige kommentar. 

Hvis du ikke er interessert og såret, bare si at du sitter ikke igjen med en god følelse etter forrige gang, og lurer egentlig på hva i all verden det er hun vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, katties said:

Menn tidlig i 20-årene har vanlig is lite problemer med sex (få den opp og holde den oppe, holde på i lang tid, o.s.v.), og de vet heller kanskje ikke like mye om sex, så man kan imponere dem lettere. I tillegg er kanskje en litt eldre dame mer villig til å gjòre ting en yngre dame ikke vil gjøre. 

Mulig hun ikke klarer å få seg noen yngre, men jeg tviler litt på dét óg - de fleste 38-åringer ser ikke kjempegamle ut. 

Jeg vet ikke hvordan jeg "støtter" hennes atferd - her tillegger du meg et eller annet som jeg absolutt ikke skrev noen mening om i forrige kommentar. 

Hvis du ikke er interessert og såret, bare si at du sitter ikke igjen med en god følelse etter forrige gang, og lurer egentlig på hva i all verden det er hun vil.

hun er 30 og jeg er 38, men som 30 åring ser man gammel nok til at menn i viss alder ikke vil ha noe med kvinner i den alderen å gjøre og det er hvis hun i det heletatt konkurrerer om samme menn som ellers har muligheter på yngre kvinner , slike forhold er da heller ikke langvarige. La meg gi deg noen eksempler. De damene jeg vokste opp med og kvinner begynte å satse på yngre menn jo eldre de ble. i midten av 20 årene datet de gjerne 1 år eldre, men på slutten og tidlig av 30 årene ville de gjerne date 3-4 år yngre. Ei jeg kjenner som var 31 kastet bort tiden med å konkurrere om en kar som var 28 som senere ble sammen med ei på 24. da hun ble 34 datet hun en kar på 30 som gjorde det slutt etter 7 måneder, han ble sammen med ei på 29 eller noe. Nå er hun 38 og satser på en kar som er 40, men selv han ville ha yngre og fokuserer nå på ei på 34. Det er en ond sirkel som kvinner har gjort opp for dem selv. Hun skulle ha enten datet meg eller fokusert på menn i hennes alder eller noen år eldre, men istedenfor kastet hun bort tiden på menn som ville bare ha ligg og nå synker hun lavt med å ta kontakt igjen. spar meg sier jeg bare, men igjen ellers takk for svar folkens. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

hun er 30 og jeg er 38, men som 30 åring ser man gammel nok til at menn i viss alder ikke vil ha noe med kvinner i den alderen å gjøre og det er hvis hun i det heletatt konkurrerer om samme menn som ellers har muligheter på yngre kvinner , slike forhold er da heller ikke langvarige. La meg gi deg noen eksempler. De damene jeg vokste opp med og kvinner begynte å satse på yngre menn jo eldre de ble. i midten av 20 årene datet de gjerne 1 år eldre, men på slutten og tidlig av 30 årene ville de gjerne date 3-4 år yngre. Ei jeg kjenner som var 31 kastet bort tiden med å konkurrere om en kar som var 28 som senere ble sammen med ei på 24. da hun ble 34 datet hun en kar på 30 som gjorde det slutt etter 7 måneder, han ble sammen med ei på 29 eller noe. Nå er hun 38 og satser på en kar som er 40, men selv han ville ha yngre og fokuserer nå på ei på 34. Det er en ond sirkel som kvinner har gjort opp for dem selv. Hun skulle ha enten datet meg eller fokusert på menn i hennes alder eller noen år eldre, men istedenfor kastet hun bort tiden på menn som ville bare ha ligg og nå synker hun lavt med å ta kontakt igjen. spar meg sier jeg bare, men igjen ellers takk for svar folkens. ts

Er kanskje noen damer som liker yngre menn. Jeg har.... ingen veninner, tror jeg, som har menn som er mer enn 1-2 år yngre enn dem, og i 30-50-årene er dét ikke noe stor aldersforskjell. Jeg selv datet gjerne de som er samme alder og opptil 10 år eldre.

Mulig hun er fokusert på eldre menn og tenkte at du rett og slett kanskje er enklest tilgjengelig, men hvis du ikke vil ha noe med henne å gjøre så gjør du bare kort prosess og sier at du ikke er interessert. Tror ikke det er noen her inne som er i stand til å fortelle hva ett enkeltindivid kan ha i tankene når hun tar kontakt på denne måten, så vi kan nok ikke gi deg noen tips for hva du kan svare for å såre henne og bevise at du vet hva hun tenker 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun levda da ikke i sølibat også får jeg det råtne kjøttet.

Du er den typen ja. Jeg blir flau av deg, sønn. 

Anonymkode: bdd29...765

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan være, men likevel er det vondt at andre fikk smake da hun var sitt beste, hun levda da ikke i sølibat også får jeg det råtne kjøttet. selvom jeg setter pris på svar synes jeg ikke helt at alle er overbevisende. Får vel avvise hun og leve livet videre. ;) takk igjen folkens. ts

Råtne kjøttet?

Du er tydeligvis jomfru eller uerfaren. Dvs, en dårlig partner.

Bør la hun gå ja. Hun trodde nok du hadde blitt voksen nå, men det har du jo tydeligvis ikke :)

Hun hadde rett første gang :)

Anonymkode: d4b7a...20e

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...