Gå til innhold

Noen som vet hvor denne parfymen er fra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk denne parfymen i julegave i fjor, men jeg kan ikke huske innpakningen eller noe. Er det noen som vet hvor det kan være fra? Min er nesten tom nå så jeg ville ha kjøpt den. 

FCEE9D95-A237-4295-A752-A1CF1DF7E702.jpeg

Anonymkode: a5edd...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annen innpakning, men denne ser ut til å være den som du etterlyser. Midnight Magic og Miss So... står på den. Eller kanskje dette er parfymen.

PS! Jeg ser nå i etterkant at det er noe medlemsskap-tull som koster penger for å handle på den nettbutikken jeg linker til. Det ville jeg ikke gått inn på om jeg var deg. Finn den et annet sted.

Kanskje heller denne, norsk nettbutikk ser det ut til:

https://richbeauty.no/products/miss-so-midnight-magic-eau-fraiche-eau-fraiche-50ml?_pos=2&_sid=7b01574cc&_ss=r

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (3 minutter siden):

Annen innpakning, men denne ser ut til å være den som du etterlyser. Midnight Magic og Miss So... står på den. Eller kanskje dette er parfymen.

PS! Jeg ser nå i etterkant at det er noe medlemsskap-tull som koster penger for å handle på den nettbutikken jeg linker til. Det ville jeg ikke gått inn på om jeg var deg. Finn den et annet sted.

Okei, hvor kan jeg finne den du tenkte på? Har du en annen link eller nettside? Eller bilde? 😊

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okei, hvor kan jeg finne den du tenkte på? Har du en annen link eller nettside? Eller bilde? 😊

-TS

Har redigert innlegget mitt og lagt til en link til. Sjekket kjapt og ser ut som den nettbutikken jeg linker til nederst i innlegget holder til i Kristiansand. Les litt mer på siden før du kjøper noe, og BRUK KREDITTKORT til å betale med, i tilfelle tull eller svindel eller at varen aldri kommer. Da får du lett tilbake pengene, og slipper at de trekker deg direkte fra bankkontoen. Lurt å gjøre på ukjente nettbutikker man aldri har handlet hos før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at de seller den parfymen på Normal

Anonymkode: 37ff9...10e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...