AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #21 Del Skrevet 19. oktober 2023 Tenker du er såpass gammel at du gjør akkurat det du ønsker, uten å bry deg hva andre måtte mene og tenke. Når det gjelder jentungen. Jeg har ei på 12 år og tipper hun hadde blitt rimelig flau dersom jeg hadde flasha magen min i det offentlige (med unntak der der er naturlig som i svømmehallen). Piercing tror jeg ikke hun hadde brydd seg særlig om, men flashing av mage hadde hun ikke likt. Anonymkode: decd9...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 19. oktober 2023 #22 Del Skrevet 19. oktober 2023 Har null problem med piercinger, har/hadde en haug av de selv. De som er tatt ut er tatt ut pga evigvarende betennelser, ellers hadde jeg fortsatt hatt de. Straks 30 selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 19. oktober 2023 #23 Del Skrevet 19. oktober 2023 Eg hadde sjølv piercing som tenåring, så forstår kva du meiner med at den "skjuler ting". Men eg ville heller vurdert sminke om det er mogleg? I verste/beste fall highwaist bikinitruse. Eg hadde i alle fall aldri tatt piercing i navlen igjen. Det syns eg både du og eg er for gamal til å ha no 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #24 Del Skrevet 19. oktober 2023 Din kropp - du bestemmer! You do you Anonymkode: ea13e...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #25 Del Skrevet 19. oktober 2023 Skjønner ikke helt hva barn og piercing har med hverandre å gjøre. Er det ikke bra at ungene dine ser at mamma har et selvstendig forhold til egen kropp? Anonymkode: 67bad...9d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #26 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg synes du skal ta det hvis du vil! Ikke bry deg om hva andre mener. Og om det blir helt krise er det jo bare å ta den ut igjen. ☺️ Anonymkode: 62d9f...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #27 Del Skrevet 19. oktober 2023 Piercing i navlen er fint uansett alder, MEN man må ha en slank mage hvis ikke er det stygt. Anonymkode: 49f8b...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 19. oktober 2023 #28 Del Skrevet 19. oktober 2023 Jeg har hatt piercing i navelen siden jeg var 15. Er 28 nå, og har ikke noen planer om å ta den ut med det første. Syntes jeg har så rar form på navelen, og piercingen skjuler det. Syntes du skal gi det et forsøk! Det går alltids an å ta den ut. Det er bare et smykke, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #29 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 19.10.2023 den 12.49): Nå forventer jeg mange negative reaksjoner🙈 Men prøver fordet. Jeg er 36 år. Alltid vært opptatt av utseendet mitt, jeg liker bare å ta meg godt ut. Jeg hadde piercing bl.a i navelen da jeg bar tenåring, men den grodde ut og etterlot seg et lite arr. Det har ikke plaget meg så veldig. Men etter å ha fått 3 barn, syns jeg navelen min har forandret seg, og det er noe som plager meg litt. Nå vurderer jeg å ta piercing der, for jeg innbiller meg at det vil skjule litt. Pluss at jeg syns det er fint med en liten piercing der. Jeg liker å vise litt mage på sommeren og trives i bikini, derfor plager nok navelen meg ekstra mye. Det som gjør meg usikker på om jeg skal ta eller ikke, er barna mine. Spesielt jenta mi på 11. Hun er vandr til at jeg er litt barnslig, vi kan fint byttelåne klær, og hun vet at jeg har hatt piercinger tidligere. Men jeg er bare nysgjerrig på hva andre mener? Nå trenger jeg ikke svar fra dere som syns piercinger er harry, umodent, stygt osv. Lurer på hva dere tenker om det mtp på barna mine. Anonymkode: eae6d...f4b Kjør på er mitt svar . Voksne damer som tar piercing er kult Tipper det er mange som er eldre enn du med navle piercing 🥳 har selv piercing i brystvortene . Mann 38 Anonymkode: fa3d2...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2023 #30 Del Skrevet 20. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Piercing i navlen er fint uansett alder, MEN man må ha en slank mage hvis ikke er det stygt. Anonymkode: 49f8b...557 Runde mager med piercing er da nydelig Anonymkode: 67bad...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå